Capitolul 17 - Party

465 18 11
                                    

Play la melodie ^^

---------

Eram cu Alfred pe strazile Londrei, imi cautam ceva de imbracat, aveam banii de la "M" pentru ca nu cheltuiaem din ei, i-am schimbat in lire. Intru intr-un magazin de lux si imi sar ochii din prima pe o rochie superba.
-Alfref asteapta-ma aici vin imediat.
Il las afara si intru, merg spre ea si vad ca deja a mai pus ochii o tipa pe ea, nu-mi pasa va fii a mea. O rochie rosie simpla superba, cu o croiala fina ce nu se observa. Tipa blonda o luase sa o probeze. Opresc din mers o domnisoara ce lucreaza in magazin;
- Nu va suparati, aceea este ultima rochie ?
- Este prima si ultima doamna, aici toate rochiile sint creatii originale de diverse ateliere de moda.
- As putea s-o probez ? o intreb panicata.
- Desigur in cazul in care doamna nu o va cumpara .
- Aham, am inteles.
Imi doream rochia aia, o vad pe tipa ca iese din cabina de proba si se admira, ii venea oribil, mie mi-ar venii mai bine.
- Clar asta e !! urla entuziasmata.
Ma intrept spre ea cat se poate de politicos :
- Buna ziua, as dorii si eu sa probez rochia.
- Ce face ? ma intreaba cu un sictir desavarsit. Nu vezi ca o iau eu ?
- O iei la..., m-am oprit si ea a facut ochii mari. La pachet ... , haide sa facem cumva chiar o vreau.
- Si eu, d-aia este pe mine, deci talpasita, ca si asa nu ai tu fata de rochia asta, gesticuleaza din maini vrand sa para mai interesanta.
- Ah da ?
O imping in cabina, iau un umeras si il imping in gat.
- Imi dai rochia ?
- Calmeaza-te ! Chem paza !
- Cheam-o si pe ma-ta, dar te omor daca nu-mi dai rochia.
- Bine bine ! Gata, esti o psihopata.
-Ce fetita cuminte, o las sa-si dea rochia jos si mi-o da. Deci cum spuneam multumesc de intelegere !
O las in cabina ingandurata, inca incerca sa proceseze, nici nu am mai probat rochia am cumparat-o direct.
Alfred porneate masina si ne indreptam spre casa unde ma pregatesc de petrecere. Imi pun Rochia de un rosu sangeriu, tocuri negre, inelul de la John ca de obicei si o mica bratara cu perle, parul il ondulez.
Plec spre petrecere, Alfred opreste masina in fata a 2 porti mari din fier forjat cu forme decorative, portile erau deschise, cobor din masina, ma intampina o domnisoara care-mi cere numele sa verifice lista:
- Cum spuneati ca va numiti ?
- Kat Mickaelson !
- Ow da, invitata suprema a petrecerii, se aude o voce in spatele meu si era Mario.
-Awww Mario ! il strang in brate si ne sarutam pe obraji.
-Ma bucur ca ai aparut chiar la timp, gesticula iar asta il caracteriza.
- Pentru?
- Pentru petrecere scumpo, esti personajul principal in seara asta, trebuie sa-ti fac cunostinta cu cineva cu un bun prieten care te va ajuta mult in modeling.
- Okaay, ia-le pe rand Mario, respira si tu, rad in timp ce intram.
Intram in vila cea mare si inauntru erau atatea persoane elegante si chic ca sa spun asa, erau grupulete si tot felul de barfe si discutii iti fluturau pe la urechi "ai auzit ca Dita a fost cu Feral in Germania si i-au prins paparazzi ? " sau " stiai ca Ligia este la menopauza? " , discutii de femei. Mario ia un pahar si bate cu un cutit in el, muzica se opreste iar toata atentia este indreptata spre noi .
-Doamnelor, domnisoarelor si domnilor, v-o prezint pe draga mea prietena Kat Mickaelson si o buna prietena, pentru ea am organizat aceasta petrecere in cinstea ei si a viitorului sau promitator. Deci... Noroc !!
Toti au inceput sa vina sa ma pupe sa-mi ureze succes si sa dea noroc cu mine.
-Kat hai cu mine, ma trage Mario spre iesirea din spate unde era piscina.
Era o piscina luminata, muzica buna se aude "This is Love- Will.i.am" pe fundal, unii erau in piscina, lumea dansa, bea, se distra . Ne indreptam spre un grup de barbati.
-Dragii mei ! ii striga Mario in timp ce ma tinea la bratul sau elegant. Vreau sa va prezint atractia serii Kat Mickaelson !
- Buna Kat, eu sunt Ivon Zigler, se prezinta un barbat bine facut cu parul ciufulit si castaniu.
- Eu Phillip Dogle, se prezinta un tip simpatic cu gropite si tuns 0.
Tot asa urmeaza mai multe prezentari pana cand il trage la o parte pe un barbat bine facut, imbracat la costum, blond, o ochii albastrii si inalt, desigur blond si palid as putea sa spun.
-Derek, ea este Kat ! Ma prezinta Mario incanat.
-Derek Richard, ne sarutam pe obraji, nu obisnuiesc sa dau mana.
-Kat Mickaelson, incantata.
Inima imi statuse putin pe loc dar imi revenisem, un zambet imi aparuse pe fata, deja puteam sa-mi pun planul in aplicare, era simplu sper. El statea serios si ma masura din cap pana-n picioare nu spunea nimic dar Mario tot gesticula si era amuzant:
-Deci cum spuneam ea este fata de are ti-am spus, o eleva excelenta in 10 zile a invatat tot dar tot, este superba doar uita-te la ochii ei.
-Da asa eate, confirma Derek.
-Prea multa lauda Mario, spun timida.
-Ba din contra, tu meriti mult mai mult ! Derek unde este Elizabeth ?
Si aici apare sotia lui in discutie, interesant, multumesc Mario ca-i aduci aminte de ea.
-Te rog haide sa nu discutam despre ea acum, chiar nu am chef de ea, nu este aici si nici sa n-o vad.
-Ok, cum doresti. Ei bine ma scuzati un mommet, Mario dispare printe invitati si ne lasa singuri.
Derek sorbea din pahar tensionat si imi mai arunca o privire, trebuia sa-l fac sa fie concentrat la mine
-Si, cu ce te ocupi domnule Richie ? Il intreb cu o voce cat se poate de senzuala iar asta ii atrage atentia.
-Te rog spune-mi Derek, imi zambeste scurt, om politic, asta sunt. Tu ?
-Ei bine eu vreau sa-mi fac o cariera in modeling.
-Ai toate caracteristicile pentru asa ceva ? se aproprie usor de mine si ma priveste in ochi.
-Ce ar fi sa aflii tu, ii pun mana pe piept fara sa ne vada cineva iar asta il agita.
-Poate mai tarziu, zambeste pervers imi ia mana si o saruta privindu-ma intesns in ochi.
Isi intoarce spatele spre mine si pleaca, clar va fi al meu. Mario apare in fata mea cu sprancenele ridicate a mirare :
-Opa! Ce sa intamplat intre voi doi?
-Nimic Mario, rad scurt si-l imbratisez.
Fara Mario nu as fi intrat asa repede in tangente cu el mi-ar fi fost mult mai greu, acum imi este mult mai usor.
-Nu te cred, ma intrerupe Mario, tu ai fata aia perversa, e insurat....
-Awww, spun debusolata desii stiam asta.
-Dar asta nu conteaza, ce daca e insurat? Oricum nu-si prea suporta nevasta desii sa stii ca e posibil sa fie sefa ta candva, ea are o firma de modeling Hotly.
-Oh Doamne serios? ma prefac mirata. Chiar acolo merg maine...
-Stai linistita, e clar ca Derek deja te vrea, el cand pune ochii pe cineva a lui e, dar ai grija, tin la tine mult, ai grija sa nu te joace ca celelalte.
Insfarsit devine totul interesant, aveam cu cine sa-mi bat capul.
Petrecerea dvenea tot mai interesanta tot mai multa lume se imbata si dansa. Erau persoane care ieseau de la baie cu alta stare, clar drogurile isi aveau simtita prezenta.
Eram pe hol cu un pahar se vodka si ma uitam la el, era galagie in casa nimeni nu imi observa lipsa, eram pe hol stand jos in fund, holul era slab luminat, ma gandeam la tot ce-am facut in ultimul timp, aveam mainile patate de sange, ma simteam prost pe de o parte dar pe alta eram mandra de ceea ce am devenit, incep sa ma intristez cand imi aduc aminte de John...
~ Flashback ~
-Haide Kat ! Vine spre mine grabit si ma saruta scurt. Trebuie sa ajungem la timp.
-Dar unde plecati voi ? intra Rick in camera curios de fel.
Ma uitam la mine in oglinda, eram panicata de ceea ce urma, ma inspaimanta.
-Mergem la cina, John face o pauza, cu mama.
-Ohoo, deja suna bine. Va urez succese, veti avea nevoie.
Rick se aproprie de mine ma saruta pe obraz si pleaca spunandu-i ceva la ureche lui John. John se uita la mine cu speranta, il simteam ca ii este teama dar avea sa faca orice pentru mine, asta stiu sigur, ma iubeste si il iubesc mult.
Plecam din casa, purtam o rochie neagra simpla el era imbracat la blug si camasa lejer.
•••
Eram in fata unei case mari, de lux, tatal lui John a fost om politic, a decedat iar mostenirea lui nu a primit-o din cauza mamei sale, aici apare discutia problemelor sale de familie si nu vreau sa intru in detalii.
John ma tinea de mana, ma incuraja :
-Iubito, trecem si peste asta, calmeaza-te !
-Nu pot, John imi este tare greu sa stau in fata mamei tale stiind ca ma uraste.
-Fii tu insati, pentru ca asta te face sa fii persoana minunata de care m-am indragostit.
John ma saruta pe frunte si intram. Intram in camera de zi care era spatioasa, mobilier vechi din lemn masiv iar asta ii dadea camerei o tenta de eleganta. Ne asezam pe canapea, il tineam pe John strans de mana. O asteptam pe mama lui, cand isi face aparitia. Amandoi ne ridicam, nimeni nu spune nimic, doamna cu parul buclat si negru, trasaturi frumoase si ochii albastrii se uita la mine insistent, arta foarte bine pentru o femeie de 51 de ani.
-Bine ai venit fiule! se indreapta spre el si-l ia in brate, vine spre mine si ma pupa pe obraji. Marietta incantata, tu trebuie sa fii Kat .
- Da doamna, aprob usor nesigura.
-Te rog spune-mi Marietta. Haide-ti la masa, este gata azi venit chiar la timp.
Cand sa iesim din camera de zi Marietta isi opreste fiul :
-Matilda, o cheama pe una din servitoare. Te rog condu-o pe Kat la masa, eu am ceva de discutat cu fiul meu.
Vorbea penun ton autoritar si de sus, parea interesanta genul de femeie care a reusit in viata prin farmecul sau si o minte diabolica. In timp ce ma drept spre masa aud urlete "Nu e de tine ! Trebuia sa te casatoresti cu fata aia, pentru asta ti-ai pierdut tu mostenirea ?! " Se auzea mama lui John. Clar era o prefacuta.
~ End Flashback ~

Toate amintirile mele se opresc cand aud niste pasi pe hol si o voce barbateasca sexy care vorbea la telefon, parea nervos. Nu puteam sa-i vad fata din cauza luminii slabe, avea primii nasturi de la camasa deschisi si manecile suflecate, clar alt om care cauta sa se refugieze.
-Intelege-n mortii ma-tii ca sunt satul, stiu bine ca ai fost la el! Nu ma mintii in fata !!! se enerveaza si arunca telefonul.
Se izbeste de perete si aluneca la picioarele mele, scot un icnet iar el ma observa.
-Imi cer scuze nu te-am vazut, se aproprie de mine sa ma observe, am crezut ca nu e nimeni aici.
Era Derek, mi-am dat seama dupa voce intr-un final.
-Ei bine nu esti singurul care are nevoie de liniste, iti zic mohorata.
-Urasc petrecerile, spune intr-un final asezandu-se langa mine. Ce ai acolo?
-Un pahar de vodka. sa-mi inec tristetea.
Mi-l smulge din mana si-l da pe gat, shot-ul meu s-a dus fix pe gatul lui, se uita la mine atent si-mi spune cat se poate de serios :
-O femeie frumoasa nu are voie sa bea.
-Esti tu asa sigur? il intreb amuzata.
-Da.
-Dar un barbat ca tine n-are voie sa-si piarda controlul si sa-si izbeasca telefonul de perete, ridic o spranceana avand o fata expresiva si stand cat se poate de serioasa.
-Unde scrie asta? Ne uitam amandoi fata-n fata rezemati cu spatele de perete stand in fund, era la 3 cm de fata mea.
-Nu trebuie sa stii, daca-ti voi spune va trebuii sa te omor.
-Mai nou esti si o mica criminala, imi pune mana dupa gat si ma trage spre el.
Inima imi statea pe loc la cuvantul "criminala", buzele lui ferme le sarutau pe ale mele. Am pornit intr-un joc senzual al limbilor pana cand se intoarce de tot spre mine imi ridica rochia si-mi pun picioarele in jurul lui. Ii simteam masculinitatea intre picioarele mele cum ma apasa printre materialul ce era intre noi. Imi pune mana pe sani patimas, ii framata iar in timpul asta nu opreste sarutul. Ma trage de par pe spate si-mi saruta gatul, coboara in jos facandu-si cale spre sani. Ceva imi zicea sa ma opresc aici iar altceva imi zicea ca vreau asta. In timp ce se desfata din mine in mintea mea era un plan, aveam de gand sa-l las cu ochii-n soare sa ma caute, sa se gandeasca la mine, sa ma vrea tot mai mult. Ii pun mainile pe piept si-l indepartez usor, ma ridic de pe el iar el usor isi lasa mainile pe picioarele mele ca si cum le-ar atinge pentru ultima oara. Nu-i zic nimic, imi aranjez rochia si plec spre iesirea de pe hol mergand cat se poate de senzual si atingandu-mi fundul sa-l intarat.
-Nu scapi asa usor, striga dupa mine si il aud razand.
Revin la petrecerea aglomerata si-l vad pe Mario panicat:
-Unde ai tot fost ?
-Am avut nevoie de ceva liniste, ma durea capul.
-Iar tu? imtreaba Mario pe cineva dar dupa mi-am dat seama cine era, era Derek care tocmai imi puse mana pe fund.
-Am fost s-o ajut, data viitoare nu-i mai da sa bea, pleaca si il aud cum rade.
-Trebuia sa ma chemi pe mine, imi pare rau nu am stiut, se scuza Mario.
-Stai linistit mi-am revenit.
In continuarea petrecerii am taiat tortul, am mai dansat, de Derek nu m-am mai apropriat dar me arucam priviri unul la altul in timp ce conversam cu diverse grupuri.
Intr-un final petrecerea a luat sfarsit, Mario m-a condus acasa si mi-a urat succes pentru a 2-a zi.
-------------------------
Astept parerile voastre, va rog frumos... Chiar as avea nevoie de parerile voastre si un mic vot steluta aia lucituare, dwa ! Sper ca v-a placut melodia, este una din preferatele mele. Spuneti-mi ce ati mai vrea in poveste. Eu o sa postez in functie de voturi si pareri... astept pareri si la capitolul 16, am postat acum 17 pentru ca cel de data trecuta a fost mai scurt . Multumesc anticipat !

CriminalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum