-Ahh ce dracu suna asa ? ma scol din pat si imi frec ochii .
Suna un telefon , telefonul de langa pat . Ohh Doamne , am dormit ceva cred ... Ridic receptorul si rapsund somnoroasa :
-Da ?
-Domnisoara Mickaelson , va sosit un colet la receptie . Va rugam sa coborati pentru al prelua , se pare ca doar dumenavoastra il puteti lua .
-Aaa.. da ok ! pun receptorul in furca si ma pun la loc .
Privesc tavanul , privesc ceasul si era 15:39 . am dormit ceva . Ma ridic din pat ... cobor jos scarile inca somnoroara . Iau unul dintre geamantale si il ridic sus . Il trantesc pe pat si deschid lent fermoarul . Imi aleg un tricou negru , peste o camasa rosie in carouri si o pereche de pantaloni albi . Iau perechea de pantofi cadonata de la John ... iarasi intram intr-un moment de melancolie . Imi curge o lacrima dar o sterg repede .
Imi iau geanta si cobor scarile . Deschid liftul cu cartela primita , cand intru in lift blochez intrarea in apartament si apas pe butonul ,, P " . Se deschide si intru in receptie . Ma duc la o tipa blonda care era cu capul in calculator si tot tasta .
-Heeey , Holla o Bonjour ? ii spun tipei .
-Ooo , Bonjour ! saluta ridicand capul spre mine .
-Speak english ? o intreb ciudat .
-Da normal ! Ce doriti ? intreaba cu un zambet protocolar .
-Am fost chemata pentru un colet pe numele meu , arat spre mine . Pentru Kat Mickaelson .
-O da , imediat ! pune mana pe un telefon fix si incepe sa vorbeasca in franceza rapid si imi aud numele pocit de franceza ei , dupa ce termina imi zambeste . Asteptati cateva minute va rog ,trebuie sa soseasca .
Pfff , imi pun coatele pe biroul receptiei si capul intre maini . Eram asa obosita ... viata mea era groaznica . Langa mine simt o prezenta , nu ridic privirea nici nu vroiam sa ma mai misc de acolo , stateam bine . Era o voce barbateasca si foarte interesanta , vorbea o franceza eleganta dar avea accent englezesc . Dupa se opreste ... aud de la tipa un ,, s'il vous plaît attendre ! " . Cred ca insemna sa astepte.
-Ooo madame , sunteti bine ? ma intreaba francezul sau ce era el desi vorbea engleza .
-Ce ? imi ridic capul spre el .
Wow , era inalt , bine facut , ochii sai erau verzi cu un pic de cenusiu , niciodata nu am vazut asa ochi . Avea o fata ingrijorata , dar eu eram uimita de cum arata el , un maxilar puternic el era puternic iar parul sau arata natural .
-Aaa va simtiti bine ? ma intreaba punandu-mi o mana pe umar .
-Oh da ! Multumesc ! ma trezesc . Te implor nu imi mai vorbi , ii zambesc scurt .
-Scuze , imi zambeste cu acel zambet pentru reclame orbite !
-Doamna acesta este coletul , ma trezeste blonda din fantezia mea .
Imi pune o cutie in fata , era patrata , nu prea mare . O iau in mana si mai sa cad jos , cutia era usoara dar eu eram impiedicata . Tipul superb ma prinde repede echilibrandu-ma din nou . Imi zambeste si imi ia el cutia .
-Usor ! Ce ar fi sa te ajut eu sa duci asta ? ma intreaba zambaret .
-Aaaa... nu cred ca as vrea sa iti rapesc din timp , ii spun jenata .
CITEȘTI
Criminala
KorkuKat Mickaelson este o tanara de 23 de ani care are o relatie cu John Durden un tip in jur de 25 de ani . Kat si John au avut o relatie de 4 ani dar Kat a fost nevoita sa se desparta de el din cauza sarcinii si a prietenului iubitului sau , Rick . Ri...