Capitolul 21 - Ingerul si Demonul

540 19 11
                                    

O lacrima imi curge, era lacrima orgoliului, tristetei, supunerii si a dragostei pierdute, sangele meu curgand imi aducea aminte de multe.
-Kat ? aud o voce cristalina cum ma striga.
-Oh, Christian, pleaca te rog !
Era el intrand in bucatarie, cu o privire mirata cand ma vede intepenita, se aproprie de mine si imi pune mana pe obraz, palma sa protectoare imi dadea o stare mai buna.
-Esti bine ? ma intreaba cautandu-mi privirea in timp ce eu o evitam pe a lui.
-Mhm ! ii spun scurt.
Observa ca ceva nu este in regula imi ia mainile de la spate si mi le duce in fata, eu inca eram protita cu fundul de marginea mesei.
-El a fost nu ? Ma intreaba disperat privindu-mi palmele cu tristete.
Nu puteam spune nimic, doar inghiteam in sec, dar el, privirea lui si simpla lui atingere ma alina, in momentul asta uitam de orice promisiune si orice mai era pe lumea asta.
-Du-te sus la etaj in prima camera pe dreapta, asteapta-ma acolo sa aduc o trusa medicala.
-Nu ! O sa-si dea seama, te rog ! spun in soapta.
-Kat il omor daca-ti face ceva, nu-mi pasa ca e prietenul meu cel mai bun, dar nu e drept ce ti-a facut.
-Shh, ne vedem sus !
Imi aduc puterile, imi retrag mainile, nici nu le puteam folosii, merg pe hol, fara sa dau fe cineva, aud rasul lui Derek si al mamei lui Chris. Urc sus pe scarile de lemn, intru vad un hol lung, dar intru in prima camera pe dreapta, nu puteam deschide clanta, o deschid cu cotul stamg, reusesc, intru inauntru vad o camera simpla, era defapt un atelier, sevalete peste tot, panze, uleiuri, pensule si tot ce ar mai fi avut nevoie un artist. Ma asez pe o canapea ce se afla in mijlocul camerei. Era intuneric, erau draperii pana in pamand, nu erau trase, intra doar lumina de afara, lumina slab camera, afara ploua si fulgera, totul era straniu, imi aducea aminte de noaptea cu John, usa se deschide, ceea ce ma face sa tresar din amintiri, era Christian, cu o trusa medicala, inchide usa dupa el si se aproprie de mine.
-Esti mai bine ? ma intreaba in timp ce se aseaza usor pe canapea.
Dau din cap, in semn ca da, desii nu eram, ma simteam oribil, trebuia sa lingusesc un barbat care ma ameninta, deja mi-a facut o impresie oribila, dar ma voi descurca, asa cum am facut-o si cu John. Dar momentan nu-l pot omori.
-Da-mi mana dreapta, o sa-ti scot mai intai cioburile, o sa te doara dar stai calma ok ?
Ii dau mana dreapta, o apuca cu grija, tin palma cu fata spre el, imi atinge usor incheietura, o mangaie, imi ia primul ciob, incepe cu cele mari, dar observa o dara de sange pe antebrat, isi da seama ca mai e un ciob in brat, imi intoarce mana si il ia rapid, doar tresar, revine la palma, imi ia fiecare ciob cu grija.
-Da-mi si cealalta mana, dupa ce-ti scot tiate cioburile iti dezinfectez fanile si te bandajez ok ?
-Mhm.
-Haide...te rog eu nu mai fii trista, nu suport sa te vad asa, stii prea bine.
-Esti ingerul meu slvator, zambesc timid in timp ce-mi ia mana stanga si incepe sa-mi scoata cioburile cu grija, inima mea batea, eram agitata in jurul lui, in sensul bun dar dintr-o data totul se raceste cand imi aduc aminte ca trebuie sa-l uit, nu trebuie sa ma atasez de el, spre binele lui, ar putea sa-l omoare acel "M" care atat de straniu este cu micile lui notite, plus ca n-am mai primit nimic. Ma trezesc la realitate cand simt cum ranile din palma ma ard, ma ustura, era oribil, tot sangele imi pulsa, inima imi batea agitata, capul ma durea, dar stau nemiscata nu-mi retrag mana.
-Usor usor, linisteste-te !
Imi ia palma si o saruta usor peste rani, nu vroiam sa-l privesc in ochi dar il aud cum sopteste :
-Ai grija de tine, nu vreau sa te mai vad ranita, indeparteaza-te de el !
-Nu pot...
-De ce ? isi ridica privirea cautand-o pe a mea, o gaseste si de uita in ochii mei atat de sincer si ingrijorat.
-Pentru ca nu pot...
-Il iubesti ? ma intreaba trist.
-Da. Asta e, il iubesc...
Mint, dar altcva nu aveam ce face ca sa scap de el.
-Bun, te inteleg, uite imi pare rau pentru faza din baie, lasa-ma sa-ti fiu prieten.
Isi lasa privirea in jos, as fi vrut sa-l mangai dar nu puteam, nu spun nimic, imi bandajeaza mainile dupa ce mi-a dezinfectat ranile si mi-a curatat sangele. Ia un leucoplast si-l pune pe brat.
Dupa ce termina se ridica, imi da mana sa ma ridic si eu, aud urlete pe hol .
-KAT !!!! Unde esti ?? era Derek, ma striga, era nervos.
-Nu vreau sa ne vada Christian, te rog, ii spun in soapta.
-Bun, o sa ies pe alta usa, am o usa care duce in camera mea. O sa am grija de tine sa stii.
-Multumesc, ii zambesc si ma saruta pe frunte.
Il privesc cum iese pe o usa din spatele canapelei, cand o inchide in urma lui alta se deschide, eram inca jos pe canapea, trezar cand aud usa trandindu-se.
-Aici erai...
-Ce vrei ? Il intreb nervoas prefacandu-ma ca-mi pun bandajul mai bine.
-Da-mi mainile! se aseaza langa mine si le prinde, le trage spre el. Te doare ?
-Tu ce crezi ? mi le retrag si il vad cum ma priveste insistent.
-Bun..
-Macar de ti-ai cere scuze, mormai in timp ce iau trusa de prin ajutor de pe canapea s-o inchid.
-Tot eu ?! se uita socat la mine.
-Dar cine ?! ma rastesc la el in timp ce ma ridic. Vreau sa merg acasa... Mi-a ajuns pe ziua de azi.
-Nu ai cum...
Se ridica, trece pe langa mine deschizand usa, se opreste nehotarat, se intoarce cu fata la mine :
-Stai nemiscata !
-Ce? il intreb nervoasa deja devenea penibil.
-Fa ce-ti spun, nu am de gand sa te ranesc, spune calm.
Inchide usa, cu cheia, aprinde lumina, dar o stinge. Se aproprie de mine, imi ridica bluza si il opresc :
-Ce faci ?
-Bine, tu ? Chiar vrei sa discutam de starea mea ? Eu nu, deci ai incredere in mine.
Ma privea in ochi, pana la urma il las, imi ridica bluza, o da jos de pe mine usor stiind de ranile mele, macar de asta-i pasa, imi desface sutienul.
-Nu e momentul Derek, te rog ...
Eram nervoasa ca de gandea la asa ceva acum.
-Shhh, nu ma gandesc numai la asta. Da-ti sutienul jos, si blugii, tot, vreau sa te vad dezbracata.
-Esti nebun ? ma dau doi pasi inapoi de el.
-Nu chiar, bine, poate un pic, dar acum fa ce ti-am spus te rog ! se uita in ochii mei cu sinceritate.
Fac ce-mi spune, parca privireal lui m-ar constrange. Il vad cum se duce in spatele meu, dar eu cotinui sa ma dezbrac, asez hainele pe canapea si raman goala, doar in chiloti tanga. Aud cum trage ceva dupa el.
-Aseaza-te ! imi ordoana.
Ma asez pe un scaun, cu spatar.
-Defapt nu, nu-mi place ! ia hainele de pe canapea si le arunca. Ridica-te si pune-te intinsa pe canapea.
-Derek... ce dracu e in capul tau ? il intreb nervoasa.
Nu-mi raspunde, ma asez in fund pe canamea, isi pune mainile pe umerii mei, ma intinde pe spate, imi saruta usor umarul, asta m-a excitat, imi ridica picioarele si le intinde pe canapea. Se uita la mine si da dezaprobator din cap. Imi trage de chiloti, ii da jos, nu ma opun. Ma ridica mai sus, imi intinde pana pe cotiera canapelei si o intoaie ajungand sub san mana dreapta. Mana stanga o lasa sa-mi cada pe solduri, imi indoaie putin genunchii picioarele fiind unite.
-Stai fix asa nemiscata, te rog ! spune privindu-ma cu ochii sclipitori.
-Asta e una din fanteziile tale sau ce ? il intreb amuzata dar si nervoasa de felul in care ma comanda.
-Poate, dar doar stai asa.
Ridic o spranceana, sarcastica. Se mai aproprie de mine, se aseaza in genunchi in fata mea, imi aranjeaza mai bine parul peste umarul drept, pe cel stang lasandu-l la vedere, isi pune palma stanga pe obrazul meu iar cu degetul mare imi mangaie buzele. Se opreste, se ridica, se intoarce cu spatele la mine, ia un sevalet, acum inteleg totul, vroia sa ma deseneze. Ia un sevalet, o placa de lemn, o fixeaza, aseaza sevaletul incat sa aibe vizibilitatea buna sa ma deseneze, ia o coala mare, dar vad cum o arunca, da jos placa de pe sevalet si ia o panza goala. Pune panza pe sevalet, cauta o paleta pentru culori, isi ia pensule de ulei, isi aseaza o masa inalta langa sezalet unde le pune, isi pune pe paleta cateva culori de ulei.
-Deci asta era planul tau, ii zic surprinsa.
-Poate, zice scurt si il vad cum ia un creion.
Cu creionul incepe sa ma masoare, statea drept in picioare, ma masura din cap pana-n picioare, era atat de sexy, cu mana dreapta si puternica ce o tinea in fata drept sa ma poata masuna, ochiul stang inchis. Vad ca incepe sa deseneze pe panza, privindu-ma in continuare, dupa 10 minute ia pensulele, amesteca culorile intre ele, incepe sa puna culoarea pe panza. Tot momentul asta era atat de abstract, o camera slab intunecata, eu goala pe o canapea, iar demonul care ma ranea fizic pictandu-ma intr-un atelier. Ma uitam la el cum ma privea cu adoratie si isi punea sufletul pe panza, ma facea sa-l iert si sa uit de clipele in care m-a ranit.
Ma tot uitam la el, acaparata de ceea ce facea, nici nu-mi dadusem seama cum a trecut timpul. Il vad ca se opreste, se da cativa pasi inapoi, analizeaza lucrarea lui si dupa se uita la mine, se intoarce la lucrare, continua sa ma picteze in uleiuri.
-Mai ai ? il intreb deja intepenita.
-Da, nu chiar mult.
Incepusem sa amortesc, dar daca ma miscam imi atragea atentia, mai trecuse o ora, deja nu mai suportam si incep sa ma plang:
-Derek, eu nu mai pot sta, am amortit.
-Ai amortit? ma intreaba cu un zambet sarcastic in coltul gurii.
-Cum ai auzit !
Mai da de cateva ori cu pensula, o lasa jos, isi sterge mainile cu un prosop, se aproprie de mine si se aseaza pe vine in fata mea.
-Esti divina, esti muza mea ! imi spune punandu-mi o mana pe sold, lasand-o in jos pana la glezna si urcand-o inapoi.
Urca pana pana la san, il maseaza usor si ajunge la gantul meu care-l mangaie, isi duce palma dupa ceafa si se aproprie de mine, isi lipeste fruntea de a mea. Respiratia lui fierbinte ma excita, mana lui pe ceafa mea ma excita, iar glasul lui de asemenea, isi freaca nasul de al meu si ma saruta usor, accelereaza sarutul, isi deschide gura si eu la fel incepand sa ne jucam cu limbile, imi pun mana stranga pe incheietura lui iar cea dreapta pe spatele sau, ne sarutam flamand, sarutam demonul si nu-mi displacea. Se opreste, dar nu zic nimic, se ridica si-mi intinde o mana, ma ajuta sa ma ridic, se duce sa-mi ia hainele si mi le da.
-Nu o sa putem merge acasa, din cauza furtunei s-a inchis autostrada, maine la prima ora ne intoarcem, ok ?
-Aha, si asta inseamna ca o sa ramanem aici peste noapte...
-Da, ti-e frica sa dormi in acelasi pat cu mine ? ma intreaba apropriindu-se de mine in timp ce-mi trageam blugii pe mine.
-Poate.
Sincer imi era, deja imi era teama de el, toata teama a revenit, imi ia sutiendul din mana, si mi-l pune, se duce in soatele meu sarutandu-mi umerii in timp ce-mi inchide sutienul.
-Nu-ti fie, doar daca ma enervezi sa-ti fie.
-Ar fii cazul sa incetezi! ma rastesc la el in timp ce ma intorc cu fata spre el.
-Mrrr, ne-am luat si tupeu. Imi place, imi face semn sa ridic mainile ca sa-mi puna bluza pe mine.
Nu puteam singura pentru ca ma dureau prea rau ranile. Ma indepartez de el ducandu-ma la sevalet sa-i vad lucrarea, era o pictura superba, aveam un zambet pe fata, era uimitor, eram eu goala, intr-o lumina slaba albastrie de un gri perfect si eu chiar eu eram centrul de atentie.
-Iti place? se pune in spatele meu sarutandu-mi gatul. E a ta. Dupa ce se usuca o sa ti-o impachetez, pana tunci o pun bine sa n-o vada cineva.
O ia si o duce dupa draperie,punand-o pa loc sigur.
-Haide sa mergem la somn, probabil ceilalti deja s-au bagat la somn, e 11... s-a facut tarziu.
-Ce ? Asa repede a trecut timpul ? il intreb socata.
-Da.
Ma ia de mana usor, dar se opreste cand scancesc, asa ca ma ia de mijloc si imi deschide usa, iesim din camera, imi face semn sa urc pe miste scari inguste, urcam pana in mansarda, deschide usa de la mansarda si aprinde lumina, totul era din lemn.
-Asta e camera mea de cand eram mic, am mai reamenajat-o.
Era un pat de lemn superb cu asternut alb, era doar un gemulet rotund deasupra patului prin care se vedeau fulgerele, ploaia se auzea mirific cum se arunca precum niste sageti pe tigla casei. In stanga si dreapta camera se ingusta de-o parte si alta, era enorma, cuprindea toata casa, plina de sculpturi mici din lemn, arti insirate, tablouri pictate puse la un loc unul peste altul. Merg cativa pasi si aud parchetul scartaind, era un loc asa calduros un stil indie.
-Fa-te comoda, uite deja s-a gandit Miranda la tine, ti-a lasat pijamale pe pat, imi face semn spre pat.
Il vad cum se indreapta spre dulapul de lemn, isi ia o pereche de pantaloni de trening. Eu una incerc sa-mi ridic bluza dar nu prea reuseam ma dureau prea rau ranile, Derek observa asta asa ca vine si ma ajuta, imi ridica bluza cu grija, o pune pe pat, isi lasa mainile sa coboare pe umerii mei goi, pana isi uneste palmele sale cu ale mele, isi lasa capul pe umarul meu si il saruta, buzele lui catifelate de demon imi strabateau pielea fina si aromata, o facea cu grija,imi las capul pe spate, imi saruta gatul, isi marcheaza sarutarile cu limba, ma excita. Isi ridica capul iar buzele lui ajung la lobul urechii, il saruta si il linge intr-un mod erotic.
-Pot fi si cuminte, il aud cum imi sopteste. Esti ca o lebada ranita, continua sa-mi sopteasca in timp ce-mi puna o mana pe gat mangaindu-l. O lebada cu gatul lung si fin si ochi de craprioara, esti un hibrid ! imi atinge fata, revenind cu chipul la mine, ma trage si ma saruta.
In timp ce ma saruta pasional imi duc mana libera dupa gatul sau, mi-o elibereaza si pe cealalta, o duc si pe cealalta, eram prea excitata, nu-mi pasa ce mi-a facut acum cateva ore. Simt mainile sale puternice pe talia mea, ma ridicau in sus, imi inconjor picioarele in jurul sau, imi bag pana-n parul sau tragandu-l si lanadu-si capul pe spate, ii sarut gatul, barbia, buzele, ii musc buza si asta-l face sa zambeasca-n coltul gurii, imi pune mainile pe fund tinandu-ma, il maseaza. In timp ce ne sarutam se misca cu mine, imi da drumul pe pat, cad intinsa, isi da bluza jos de pe el, ramane la bustul gol, ii puteam numara patratelele, avea un corp siperb, arata atat de bine tot momentul asta parea a fi promitator.
Se aproprie de mine, imi desface pantalonii si-i trage in jos, raman doar in sitien si chiloti, simt cum imi ridica licioarul stang, stang cu un genunchi pe pat si un picior inafara patului, imi saruta degetele, imi mangaie glezna si o saruta delicat, coboara cu mainile in jos pe gamba, sprijinindu-mi piciorul pe umarul sau, coboara cu mainile facandu-mi masaj pe pulpa, se opreste, imi lasa piciorul jos, inconjurandu-l in jurul sau in timp ce vine deasupra mea, presandu-ma intre coapte cu madularul printre materialul ce ne mai acoperea. Ma priveste in ochi si imi sopteste :
-Nu acum.
-De ce? il intreb mirata.
-Ca sa vezi cum e sa astepti, asa cum m-ai lasat si pe mine.
-Deci joci dur, spun in timp ce-l imping in piept vrand sa-l dau jos de pe mine dar nu reuseam.
-Tu Xena, printesa razboinica, aici erai ! se amuza copios de mine.
Se da jos intorcandu-se pe-o parte si ramanand pe spate intins langa mine. eu ma ridic in sezut fara sa spun nimic si trag patura peste noi, el inca era intins pe spate cu o mana sub ceafa si privind tavanul. Ma intorc cu spatele la el si inchid ochii. Ii simt mainile fierbinti pe soldurile mele, isi inconjoara mainile si ma trange in brate, adoarme cu capul in parul meu si ii simteam respiratia fierbinte ceea ce ma excita destul de rau, dar intr-un final in timp ce afara fulgera si tuna iar ploaia se auzea cul cade incep sanintru in lumea mea, de care imi era teama.
Alergam alergam si iar alergam, eram obosita, afara ploua totential, fulgerele se vedeau, luminau tot cerul si pe cineva care era in fata mea, tot alergam spre aceea persoana si nu mai ajungeam la ea, aveam mainile pline de sange, in timp ce alergam parul ma bicuiampeste fata, eram intr-o rochie alba simpla ce devenise transparenta si se lipise de corpul meu. Alerg continui sa alerg.
-Katerina !!! Ajuta-ma !!! ma striga o voce familiara.
Incep sa alerg si mai rau pana cad, ma prabusesc intr-o groapa, o groapa de morti, incep sa urlu si sa tremur, vad un făt, era pe jos la picioarele mele im groapa, un copil mic in placenta, nu imi venea sa cred era copilul meu .
-NUUUUUUU!!! ceva ma impingea doua brate puternice venite de nicaieri ma impingeau in groapa tot mai adanc.
Ajung sa raman fara aer, simteam ca sfarsitul meu aici venea, nu mai rezistam imi tot auzeam numele strigat, ploaia imi intra in ochi deja devenea un chin prea mare. Ma zbateam pentru viata mea, dar nu reuseam era in zadar....
-KAT !!!!! TREZESTE-TE !!!! era vocea lui Derek !
In secunda doi deschid ochii,a trezesc din vis, aveam ochii larg deschisi, ma uitam la Derek, era deasupra mea si cu mainile pe umerii mei zguduindu-ma sa ma trezesc. Cand ma vede treaza imi cuprinde capul intre palme si ma saruta.
-Linisteste-te ! Da? A fost doar un vis urat....
-A fost mai mult de atat, spun in soapta in timp ce ma strange la pieptul sau.
Auzim doua batai in usa, clar ne-au auzit si ceilalti. Derek se da jos din pat si-mi face semn sa raman in pat, se duce la usa si o deschide, presupun ca era Christian dupa voce.
-Sunteti bine ? Am auzit strigate, spune Chris agitat.
-Da, a avut Kat un cosmar, dar e mai bine. Abia am reuait sa..... plangea ....... urla..... nu e ..... trebuie .....
Auzeam vag conversatia pentru ca tocmai ce adormeam.....

••••••••••••••••••••••
Dragilor, astept parerea voastra intr-un mic comentariu, o steluta in partea dreapta daca se poate si va multumesc ca cititi in continuare. Capitolele vor fi postate in functie de comentarii si voturi.
Btw... Am vrut sa fac un capitol special de Craciun, este in lucru, chiar nu am avut timp... O sa-l postez cu intarziere se prea pare :)) CRACIUN FERICIT SI UN AN NOU FERICIT !!!

CriminalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum