5:30
Tocmai ieseam din aeroport , ma caram cu doua geamantane cu rotile dupa mine . Cand vad pe cineva inafara aeroportului cu o hartie mare pe care scria numele meu . Era ciudat , nu a pomenit in bilet ceva despre asta , oare era el ? Dar nu avea cum tipul asta imbeacat intr-o camasa neagra , si pantaloni negri cu pantofi negri lacuiti parea a fi plictisit de viata . Statea cu acea hoaie intr-o mana iar cu cealalta de scarpina in cap . Parea a fi inalt , si avea un par negru de speriat .
Ma aproprii de el , doar ca nu ma observa :
-Helooo !
-Au , da . cine esti tu si ce vrei ? se trezeste din lenevie ca si ars .
-Eu sunt Kat , ridic dintr-o spranceana spre el .
Deabea acuma am observat ca avea ochii de un albastru deschis anadcit si era clar un tip bine facut . Deja imi zbura candul la alte prostii .
-A da ? Ok pai trebuie sa pelcam , imi ia bagajele si mergem cativa metri pana la un A8 negru .
Deschide masina si baga valizele in portbagaj , imi deschide usa din fata , intru in masina doar ca nu o mai inchide la loc , imi inchid singura usa iar el se urca la volan . Baga cheiile in contac si porneste masina .
-Cine te-a pus sa vi dupa mine ? il indrep sperand sa aflu .
-Habar nam , ridica indiferent din umeri .
-Dar esti american , adica vorbesti bine engleza si ... cu siguranta il cunosti pe cel care te-a trimis dupa mine .
-Sincer ? Sunt englez si nu il cunosc pe cel care ma trimis dupa tine . Doar am primit un bilet de la un tip ,, M " sa vin sa te iau pe tine de aici , oh si sa am grija de tine , mi-a dat tipul o groaza de bani .
-Sa ce ? Ok asta e prea de tot ,nu inteleg cum ai putea avea tu grija de mine si de ce ar face asta .
Dar el tot ridica din umeri indiferent , mai mergem o ora pana la hotel , era mare avea peste 20 de etaje si era pe o strada mare , opreste masina in fata hotelului , ii da cheile unui majordom imbracat in uniforma rosie si ii spuna sa scoata bagajele din portpagaj si sa le duca in camera 147 , acesta da din cap ca a inteles . Urca scarile dar eu raman inca in fata hotelului si ma uitam in jurul meu .
Unde eram ? Ce cautam eu aici ? Cine este strainul asta ?
-Vi ? ma intreaba nerabdator .
Urc si eu scarile si il urmaresc , mergem la receptie , el vorbeste in franceza cu tipa blonda iar eu privesc in jurul meu . Dupa ce mai vorbesc si cateva rasete ia un card si un plic pe care scria numele meu . Clar era pentru mine . Imi da plicul si imi face semn sa urcam in lift .
-Oh Doamne , soptesc cat pentru mine .
-Ce ? se pare ca a auzit si tipul inalt .
Ii fac semn cu mana ca nu este nimic . Deschid plicul cu mainile tremurand precum a lui Ozzy si scot scrisoarea :
,, Draga Katerine ,
Ma bucur ca ai ajuns in siguranta , cel care te-a luat de la aeroport va fi cel care te va insoti peste tot , El iti va da 400 de euro ca sa mergi sa te imbraci . Trebuie sa iti alegi niste haine destul de frumoase . In aceasta seara ai o intalnire . Este un om de afaceri foarte important .
Trebuie sa il seduci , sa ii intri pe sub piele . Tot ce trebuie sa faci este sa ajungi in camera lui , unde sa incerci sa furi informatii despre compania lui ,, Le Devo '' .
Se numeste Christian Jackson , este Canadian , stapaneste bine engleza si franceza , poate reusesti sa inveti si ceva franceza . Daca nu inteplinesti aceasta misiune vei ajunge dupa gratii dar nu la acel hotel din ciment , mai rau scumpo .
Dupa ce vei indeplini doar partea asta de misiune iti voi da cealalta parte .
Cu multa dragoste ,
,,M" ''
Oh Doamne , trebuia sa ma intalnesc cu un om de afaceri ? Sa il seduc ? Daca era un bosorog batran si screlozat ? Nu , asta era imposibil , era un nenorocit . Dau cu pumnul in usa de la lift .
-Au ! imi mangai mana .
-Ce dracu ? ramane tipu uimit . Esti bine ?
-Da...
Nici nu mam uitat sa vad la ce etaj sunt dar ... oh Doamne adica cu liftul am si intrat in apartament . Ce dumnezeu ... Nu cred ca existau chiar 147 de etaje ... defapt am vazut mai multe ligturi iar hotelul era chiar foarte mare ... nu neaparat in inaltime ... .
-Asta e apartamentul tau , eu stau chiar sub tine , ne vedem mai incolo ...
-Hey stai ! il opresc inainte sa plece .
-Daca e vorba despre valize , sa sti ca vor ajunge imediat , imi spune fara importanta .
-Nu nu asta ... ai macar si tu un nume , ceva ... eu stiu ?
-Oh ... Liam , Liam McQueen , isi da parul din ochi la o parte .
-Aha... ok ne mai vedem , ii zambesc scurt iar el intra in lift si. .. a plecat .
Era un apartament mare , defapt era un duplex , o sufragerie mare cu o sofa alba , o masa de sticla cu picioare de lemn negre , un covor alb pufos cu late si o plasma maare . De decoratiuni nici nu mai vorbesc . Era un linig , merg la bucatarie si deschid frigiderul , era gol . Numai aparatura de ultima generatie . Era chiar si o terasa mare cu doua intrari una prin bucatarie alta prin sufragerie . Si deabea acuma observ ca puteam vedea turnul Eiffel , era asa minunat . Prima oara cand merg intr-un loc asa frumos , era visul meu si al lui John , ne doream asa de mult ... Stau si privesc minunatul simbol al frantei un sfert de ora , dupa ma intorc inapoi si urc scarile cu covor rosu , avea o balustrada de lemn lacuit .
Cand ajung sus , raman socata . Un pat mare cu baldachin , podeaua de sticla , eu cum de nu am vazut de jos ? Langa pat doua noptiere mici si sus un clandelabru negru superb , un covor negru pufos . Tablouri si multe alte artizanate . Parca era un paradis , niciodata nu am trait intr-un asemenea loc , nu mi-am permis niciodata .
Aud soneria , cobor jos si liftul se deschide , intra majordomul care imi lasa bagajele la usa :
-Doriti sa le pun intr-un loc anume ? ma intreaba stingherit .
-Nu multumesc , este bine aici .
-Apropo domnisoara va puteti bloca accesul la filt ca sa stiti , pentru a nu va intra nimeni in apartament . Uitati cardul , imi da inca un card si imi arata cum se procedeaza . Ii multumesc si pleaca , dupa blochez intrarea . Aveam nevoie de o baie eram prea obosita , e 6 ba chiar 7 dimineata . Dar mai bine ma bag la somn , urc scarile si ma arunc in pat , o saltea pufoasa si ....
________________________________________________________________________
Sper sa va placa , inca nu e cine stie actiune dar va urma :) Sorry pentru greseli .
CITEȘTI
Criminala
HorrorKat Mickaelson este o tanara de 23 de ani care are o relatie cu John Durden un tip in jur de 25 de ani . Kat si John au avut o relatie de 4 ani dar Kat a fost nevoita sa se desparta de el din cauza sarcinii si a prietenului iubitului sau , Rick . Ri...