Capitolul 4 - Un bilet fara cale de intoarcere

966 34 6
                                    

22 iunie 2010 - 09:47

'' A trecut deja o luna ... azi se implineste o luna de cand sa intamplat acea tragedie . Nu stiu ce sa mai cred . Am pierdut totul , intelegi ? Absolut totul . Am inebunit , mi-am pierdut copilul , fericirea , dragostea vietii mele ... absolut totul . 

Se pare ca nu am mai dat de acel ,, M " , nu am mai primit nici un mesaj de la el , si sper nici sa nu mai primesc . Am stat ceva timp in spital dar cand am iesit din acel spital ... am iesit distrusa ... vecina Beea incearca sa ma ajute , dar degeaba oricat mar ajuta financiar si casnic ... nu imi poate reface inima , nu imi poate aduce copilul si dragostea mea inapoi .

Sunt o criminala jurnalule , mi-am omorat iubirea , cu propriile maini . Iti vine sa crezi ? Iar copilul meu a murti chiar in timp ce il purtam in pantec . Voi fi terorizata pe viata . Desi imi doresc din toata inima sa nu il mai intalnesc pe acel ,, M '' , am jurat ca am sa il omor cu propriile maini , el mi-a distrus viata . 

Cred ca te intrebi de ce sunt de la ora asta treaza , de obicei nici nu iti scriu , problema este ca nu am cu cine vorbi ... si nu am putut sa dorm toata noaptea , am avut cosmaruri si un vis in care eram eu ... John si copii nostri , erau gemeni , o fetita si un baiat , vai ce frumos era visul , eram la un picnis , dar cand am vrut sa iau o floare si m-am intors inapoi ... nici unul nu mai avea capetele pe umeri ... ''

Inchid jurnalul si ma apuca plansul , de ce eram chiar asa ? Ce se intampla cu mine ? Chiar nu pot intelege . Dar trebuie sa ma linistesc . Ma ridic din pat , merg la baie si dau drumul la apa sa imi dau pe fata , las apa sa curga pana devine rece ... Imi dau cu apa pe fata si parca deja incep sa ma linistesc , iau elasticul de par de pe marginea cazii si imi fac un coc .

-De azi inainte vei fi o persoana dura , imi spun in oglinda persoanei mele , ma incurajam singura .

Trag aer in piept si pornesc spre bucatarie , cand cineva bate la usa . Merg taras la usa , chiar nu asteptam pe nimeni ... deschid usa si doamne Beea cu un buchet de flori in mana .

-Oh Doamna Beea dar asa devreme ? o intreb mirata .

-Uite astea sunt ale tale , spune cu o voce tremuranda si imi intinde florile .

-Dar nu trebuia , chiar va multumesc ...

-Nu sunt de la mine , un baiat le-a lasat pentru tine , spune si imi lasa florile in mana dupa care pleaca .

Ok asta a fost ciudat , erau cam peste 30 de trandafiri rosi dar in mijloc era un trandafir ciudat ... unul negru . Oh Doamne si un plic pe care scria ,, Draga Kat '' .

Iau florile si le asez pe masuta de cafea , iau biletul si trag aer in piept deschizand-ul :

,, Draga Katerine ,

Sunt 100% ca mi-ai dus dorul tot timpul acesta . Astazi se implineste o luna de la acel accident tragic . Consider ca ai avut destul timp sa te recuperezi fizic si psihic . 

A venit momentul sa trecem la lucruri serioase , pana acuma ne-am jucat . Am o misiune importanta pentru tine scumpo . Trebuie sa pleci in Franta-Paris , biletul de avion il ai in plic , este doar dus , cand iti termini misiunea te vei putea intoarce acasa .

Inca nu am sa iti pun ce ai sa faci in Franta , doar iti spun ca pleci in aceasta dupa amiaza si vei fi cazata la un hotel unde acolo iti vei primi sarcina . 

                                                                                                 Cu multa dragoste , 

                                                                                       ,,M" 

P.S. : Sub presul de la usa ai 200 de dolari ca sa te descurci .  "

Oh Doamne cand incercam sa scap ... acuma iar sa intors . Cosmarul sa intors .

-DE CE EUUUUUU !!! incep sa tip ca nebuna prin casa .

Ce aveam eu de facut in Franta ? Ce misiune avea sa imi dea ? Cine se crede tipul asta ? Si mai e si zgarcit ... Nu imi vine sa cred . Am sa cedez psihic ,nu mai suport toate astea , oare am sa mor ? Asta ar fi singura solutie , sa ma intorc la John si copilul meu ...

Dar daca nu inteplinesc ce spune el ? Ce se intampla ? O sa ma omoare ? Poate chiar si mai rau ... tineam la viata mea , dar nu imi doresc sa fiu terorizata . Trebuia sa plec , dar de ce , habar nu aveam . Am ajuns papusa cuiva . 

Deschid usa de la intrare si ridic presul , era un pliculet , iarasi . Il iau si inchid usa , deschid plicul , erau cei 200 de dolari si inca un biletel :

,, Daca ai sa incerci o prostie si nu vei face cea ce iti spun iti jur ca vei regreta amarnic ! ,,M '' "

Offf deja o amenintare , mergea din ce in ce mai rau . Merg iarasi la masuta de cafea si iau biletul de avion , aveam plecarea la 15:30 , cea ce insemna ca trebuia sa fiu acolo de la ora 13:30 ... Fug in camera , si incep sa fac bagajul ...

Cand l-am omorat pe John am castigat biletul la loteria ghinionista , un bilet fara cale de intoarcere .. doar cu dus spre dezastru . 

______________________________________________________________________

Nu prea am avut idei , dar next-ul o sa va placa acuma am scris ceva rapid :D Sorry pentru greseli dar e tarziu . Love you all !

CriminalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum