Capitolul 9 - Piscina

503 22 2
                                    

Soarele inca era pe cer, doar era vara, ceasul era 19:20, ne indreptam spre hotel, eram alaturi de Christian in masina lui de lux, eram fericita, nu stiam ce reactie sa am ca am sarutat alt barbat inafara de John, nu am avut pana acum senzatia asta. Poate Christian imi poate alunga ura, suferinta si durerea dar nu ma puteam atasa prea mult de el .

In timp ce ne indreptam spre hotel, la radio se auzea o stire, un om disparut de o luna jumate, blond, ochii albastrii pe nume Jo... Cum am auziut astea inima mea a inceput sa bata, eram panicata, simteam cum mainile incep sa-mi tremure, imi inclestez mana in a lui Chris si simt cum n-am aer, ascult in continuare stirea panicata, "Johnny Calorey im varsta de 37 de ani, din Brooklin, acesta a fost vazut ultima oara in compania sotiei lui, aceasta in varsta de 26 de ani sustine ca ultima oara cand si-a vazut sotul a fost acasa, acesta i-ar fi spus ca are niste treaba cu anumite afaceri, dar polinitia a descoperit ca omul nu avea afaceri, posibil sa-si fi inselat sotia si sa fi plecat la altcineva, politia si detectivii inca incearca sa afle cazul ce face inconjorul lumii".

Inima mea dintr-o data a inceput sa se linisteasca, Chris m-a strans de mana si se uita alarmat la mine in timp ce a oprit la semafor:

- Kat! Esti ok ?

- Da da, cred ca inca o cadere de calciu, il mint cu usurinta si incerc sa-mi revin.

- Esti sigura? Cred ca ar trebuii sa te vada un medic.

- Nu! Stai linistit, am nevoie de odihna atata tot, incercand sa scap de scena petrecuta acum scurt timp.

- Bun, ajungem acasa in scurt timp, stai linistita, spune asta si ma saruta cu grija pe obraz inainte sa se faca verde la semafor.

Imi las capu pe spate si inchid ochii, Doamne nu era John, nu stiu ce a fost in capul meu sa ma panichez atat de tare, cat am putut sa ma sperii, doar acel "M" stie de toata povestea. Kat gandeste-te inainte, cine ar putea sa-l dea diaparut ? RICK ! Prietenul lui cel mai bun, el ar putea, plus ca niciodata nu a fost de acord cu relatia noastra, parca ar fi fost impotriva noastra.

~ FLASHBACK ~

23 decembrie 2009

- Crezi ca te iubeste ? Se rastea Rick la John.

- Da, e singura persoana in momentul de fata care ma iubeste si si-ar da viata pentru mine, nici tu nici mama nu sunteti de acord cu ea, ce va facut fata asta ? urla John in sufragerie disperat de tot ce spune Rick.

Eram inca in apartamentul nostru vechi, stateam chirie intr-un apartament la parter cu 3 camere, il imparteam cu Rick, "bunul prieten" al lui John, niciodata nu mi-a placut de el. Aveam o sufeagerie modesta, alb imaculat mobilata ca in anii 90 cu acele biblioteci vechi si un televizor ponosit, o canapea din catifea, imitatie, pe care statea John iar in fata o masuta joaca din lemn masiv si in stanga canapelei un fotoliu care imi placea mult, John mi la luat, stiind cat imi plac fotoliile inflorate si comode, pe el statea Rick cu mainile in par incercat sa-i bage mintile in cap lui John, asta avea impresia ca face.

Eu eram in camera noastra, aveam usa inchisa si auzeam discutia, baietii aveau impresia ca sunt plecata, dar eu eram acolo cu lacrimi de bucurie ca John imi ia apararea indiferent de situatie.

- Esti un prost frate? Uite cum te face sa fii mort dupa ea, nu inteleg ce ai vazut la femeia asta, inca ma intreb ce este in capul ala al tau, ii reproseaza Rick ridicandu-se .

- Ar fi cazul sa-ti inchizi gura aia si sa nu te mai bagi in familia mea, o iubesc, ma iubeste, vreau o familie cu ea sa fiu fericit alaturi de ea.

- Coaie, singura ta viata s-a dus pe pula, tactu ti-a lasat adita' mai mostenirea dar ai lasat-o balta pentru ca n-ai vrut tu sa te insori cu cine ti-a zis ma-ta.

CriminalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum