Era ora 16:32 , eram agitata , oare ce avea de gand sa imi dea acest ,, M ´´ ? Ce dorea de la mine ? Tensiunea crestea pe fiecare minut , vedeam ceasul cum ticae , iar camera parea bantuita , parca prezenta lui John inca era aici , pana si copilul era agitat chiar daca eram doar intr-o luna si jumatate .
John era... era undeva ingropat sau era ars ? Eu eram vinovata , o sa il am pe constiinta , barbatul pe care l-am iubit toata viata , tatal copilului meu , dar ce mai conta ? El era mort , iar eu urma sa primesc habar nu am ce bilete de la un nenorocit care are de gand sa imi distruga viata ,
Ma hotarasc sa ies afara , trebuia sa iau putin aer . Intru in dormitor imi iau jaketa neagra din dulap peste tricoul alb , si o pereche de blugi negri , desigur perechea de botine pe care mi-a luato John .
*** FLASHBACK ***
-Iti place ?
-Da... dar nu conteaza , nu trebuie sa cheltuim bani , il imping pe John sa mergem mai departe dar el nu se misca .
-Haide ! Daca tie iti plac eu ti iau si in primul rand si mie imi plac , imi face cu ochiul si ma trage in magazin .
Intram in magazin care era plin de pantofi , eu priveam ceilalti pantofi in timp ce John vorbea cu vanzatoarea care cotrobaia pe acolo . In 5 minute John apare cu o pereche de botine marimea mea 38 .
-Cum de ai stiut ca asta e marimea ? il intreb uimita .
-Scuze dar cine iti saruta tie picioarele noaptea ? incepe sa rada si se aseaza pe vine scotandu-mi tenesii din picioare si imi pune botinele . Cum ti se par ?
-Stai ! ma ridic in picioare si incep sa merg cativa pasi . Woow , sunt minunati , dar eu stiu ...
-Ce ? se aproprie de mine si ma saruta pe umar .
-Nu cred ca ar trebui sa cheltuim banii ...
-Nici sa nu te aud , ii luam , ii face semn vanzatoarei . Stii ca te iubesc mult , iar daca tu vrei ceva trebuie doar sa imi ceri scumpo , m-a saruta .
Buzele lui le atingea pe ale mele si imi dadea senzatia de euforie , il iubeam iar el chiar si mai mult .
*** End Flashback ***
Imi curg lacrimi in timp ce amintirile rasar la fiecare minut . Inchid usa cu cheia si cobor scarile , de pe coridor se aude o voce de barbat , cand m-a uit era cineva in negru , nu ii puteam vedea fata din cauza soarelui . Dar nu iau in seama si cobor mai departe . Dintr-o data simt ca cineva ma urmareste , prezenta cuiva era in spatele meu , cand sa ma intorc imi pierd echilibrul .
-Nuuuuu ! incep sa tip in timp ce ma rostogoleam pe scari .
Am facut cunostinta cu fiecare treapta pana la parter , imi simteam capul sangerand , langa mine era un viricel de sange care devenea mai mare , iar cand ma uit in sus barbatul in negru cu palarie si ochelari fuge pe langa mine . Totul se incetoseaza ....
***
Eram pe o targa si ma leganam , si ... oh Doamne eram intr-o salvare , sirenele tiuiau ca nebunele , langa mine era un tip de la salvare , aveam o masca cu oxigen , iar capul meu inca sangera si iarasi se incetoseaza ...
***
Bip bip .. bip bip ... bip bip ... se auzea langa mine , aveam perfuzii , capul era bandajat iar cand imi vad mai bine bratele eram plina de vanatai , privesc ceasul cum am ciudata obisnuinta si observ ca era 23:57 , oh Doamne , cum de sa ajung la asta ?
Observ un buchet de flori langa mine si cu un biletel pe care scria ,, M ¨´ . Oh nu , era de la el ...
Cand incerc sa ma ridic apare un doctor inalt si bine facut , avea o fata ingrijorata si vine spre mine punandu-mi pana pe umar .
-Nu trebuie sa te scoli ! imi spune doctorul cu o voce grava .
-Ce caut eu aici ? Imi amintesc ca am cazut pe scari si ..
-Vecinii dumneavoastra au sunat la salvare , ati fost adusa la spital unde ati suferit o operatie deoarecea vati spart capul si aveti multe leziuni , iar asta nu e doar atat ...
-Poftim ? Cum asa ? spun ingrijorata din cauza vocei lui ..
-Ati pierdut sarcina , imi spune doctorul dar deja parca nu mai auzeam bine .
-Nuu ! incep sa tip isterica . Este imbosibil , nu este adevarat , copilul meu este inca in burta unde mai asteapta 7 luni ca sa fie nascut !!!
-Imi pare rau ... dar din pacate era deja prea tarziu .
-Nuuuuu ! incep sa plang si sa tip .
Viata mea era distrusa , acum mi.am pierdut si copilul , nu mai puteam suporta atatea , de ce mie ? Jur ca am sa il omor pe cel care ma impins pe scari , blestemat fie !!!
Doctorul imi da un calmat , incerc sa imi revin , dupa ce pleaca iau biletul cu mainile tremurand si il deschid :
,, Draga Kat ,
Misiunea ta a fost indeplinita cu succes , acuma ai sa poti sa indeplinesti adevaratele misiuni . Iti urez insanatosire gravnica . Pana la urmatoarea misiunea incearca sa nu faci probleme .
Cu dragoste M ! ´´
-NUUUUU !!! tip si mai tare . NENOROCITULE !!! rup foaia si o arunc , asistentele vin si imi baga ceva in mana , deja nu mai vedeam nimic...
CITEȘTI
Criminala
TerrorKat Mickaelson este o tanara de 23 de ani care are o relatie cu John Durden un tip in jur de 25 de ani . Kat si John au avut o relatie de 4 ani dar Kat a fost nevoita sa se desparta de el din cauza sarcinii si a prietenului iubitului sau , Rick . Ri...