...dar suna telefonul fix :
- Alo ?!
- Domnisoara Mickaelson, va rugam sa-l trimiteti pe domnul Liam la receptie, o domnisoara Pierre il cauta.
- Am inteles, in 5 minute va fii acolo.
Inchid telefonul. Ii povestesc lui Liam ce a spus domnul de la telefon, coboara jos. Eram singura si iau scrisoarea, ma asez confortabil, nu aveam un bun sentiment :
" Iubita mea Katerina,Tin sa te anunt ca stick-ul este ceea ce aveam nevoie, ai facut o treaba minunata. Se pare ca Jackson este deja in vrajile tale, iti mai ofer o zi alaturi de el, scapa de el, in 2 zile pleci in Anglia mai exact Londra. Nu intrerupe prea brusc legatura cu el, vei mai avea nevoie de el si acolo, te descurci tu.
In legatura cu Liam, trebuie sa-l omori! ... "
Am inceput sa ma panichez, dar imi aduc aminte de promisiunile facute mie, imi pun ordine in minti si continui :
"... Desigur, deja esti experta, tu omoara-l baga-l intr-o valiza care va ajunge la tine in scurt timp, du-l intr-o padure, padurea Frajo' lasa-l in inima padurii iar de acolo ma ocup eu.
Cronometrul incepe de acum ! Tic tac !Cu multa dragoste,
al tau "M" ! "Bun, aveam sa-l omor pe Liam, sa-l las cu ochii in soare pe Christian si sa plec in Anglia. Totul era perfect, iau un bol, pun scrisoarea acolo si ii dau foc.
Am mers spre lift, il deschid si era Christian, am ramas socata era in fata mea, cu gulerul desfacut, cravata desfacuta si atarna de gatul sau, sacoul ii lipsea iar manecile suflecate, era serios, ingrijorat, inima mea se strange cat un putice, oare stia ?
Merg si-l imbratisez, il sarut tandru iar el nu reactioneaza, ma dau doi pasi inapoi sa-i fac loc sa intre.
- S-a intamplat ceva ? il intreb ingrijorata.
Nu spune nimic, se uita cu acei ochi patrunzatori la mine si isi baga maini le in parul meu sarutandu-ma cu patima, cu atata patima ca-mi devoreaza gura, limba lui se juca cu a ea, ma da la o parte si se uita la mine disperat:
- Cine esti tu? Ce mi-ai facut ?
- Christian, ce-ai patit?
- Te vreau atat de mult, doar pentru mine, numai la tine ma gandesc.
- Oh Christian!
Incep sa-l sarut, pornim un joc al pasiuniii gura lui cu gust de alcool acum o gusta pe a mea in fiecare particica a ei, imi musca buza usor si coboara pe gatul meu, imi desface snurul rochiei de la gat, lasa sa cada rochia in jos lasandu-mi sanii liberi la vedere, de joaca cu unul din ei in timp ce-mi saruta gatul, imi lasa o muscatura pe gat ma excita atat de mult, unul din sfarcurile mele jucause le strange intre degete, coboara la clavicula si o saruta usor, isi coboara limba in jos si imi saruta sfarcul...
Se aude usa liftului si sarim amandoi ca arsi, Christian era cu spatele la lift iar eu in fata lui il prind in brate si ma ascund in bratele lui fiind cu sanii descoperiti, imi dau parul din ochi rapid.
Era Liam cu ochii mari :
- Kat, um, nu stiam, imi cer scuze, data viitoare blocati-va usile.
Christian statea cu capul in parul meu respirand greu si ma strangea tare la bratele lui.
- Da Liam! Asa o sa facem.
Liam inchide usile iar dupa ma desprind din stransoarea lui Christian repede blocand liftul. El se uita la mine cu o privire patimasa, dau sa-mi leg inapoi snurul rochiei la gat dar nu ma lasa se arunca spre mine, ma lipeste de usile liftului si-mi saruta iar gura, barbatul asta ma inebunea.
Reluam totul de la capat, pas cu pas, ajunge la sanii mei, isi invarte limba in jurul sfarcului si dupa musca din el, il suge cu grija, ma face sa gem, ii placea asta la nebunie, in timp ce gem isi introduce in gura mea degetul mijlociu, incep sa-l sug cu grija facandu-l sa se excite. In timpul asta ii desfac camasa cu greu pentru ca era ocupat cu sanii mei, ii arunc cravata prin jur, dupa cei desfac camasa ii ridic barbia, statea in pozitie de drept. Usor ii indepartez degetul, ii dau camasa jos usor, ii mangai pectoralii, dupa abdomenul, imi pun mainile in parul lui si il sarut cu brutalitate, rapid imi duc mainile la cureaua pantalonilor si ii desfac nasturii de la pantaloni, ii las in jos, imi bag mana-n boxerii lui si ii prind membrul in mana, era tare si cald, era la fel de fierbinte ca el. Il mai las sa fiarba si incep sa-i sarut pectoralii, bratele muschiuloase, abdomenul si cobor lent in jos cu limba. Ajung la membrul sau, ii las boxerii in jos, ii prind testiculele intr-o mana si le masez usor, ii sarut usor membrul ceea ce-l inebunea, il prind intre buze, il bag in gura putin iar dupa il frec cu mana pregatindu-l. Ii fac un oral ca la carte, in timp ce-i astupam mebrul cu gura trec usor cu limba peste el il ling si ii simt cum ii pulseaza venele, fac o miscare de dus intors rapid, el avea mainile infipte in parul meu negru isi infige madularul in gura mea pana la capat, sta asa 5 secunde iar dupa repede procedura de 3 ori, era mare si imi era greu dar asta il excita, geme si ma trage de par in sus dupa ce-si da drumul pe sanii mei. Aveam un lichid alb transparent pe sani si cu un deget iau lichidu-l si-l ling de pe degeter seducator nepierzand contactul vizual cu el.
Imi smulge rochia de pe mine, imi rupe chilotii dantelati si ma saruta pe abdomen strangandu-mi cu forta sanii si ma face sa urlu, ajunge rapid la feminitate, isi indroguce din prima 2 degete in vaginul meu si le misca repezit, limba lui imi misca clitorisul facandu-l sa fie neastamparat, simt fiori pe sira spinarii, caldura imi invaluie corpul si fire de electricitate prim venele mele ce pulsau nebuneste, eram inflacarata. Isi mai introduce inca doua degete ajungand la patru, se misca rapid si simt cum am orgasm, dar se opreste inainte, il uram!
Se descalta ajutandu-se de picioare, isi lasa hainele jos imi descheie sandalele el find la picioarele mele mi le sa jos sarutandu-mi gambele si gleznele iar dupa sugandu-mi degetul de la picior.
Se ridica in picioare, imi da o suvita la o parte si ma saruta pasional, ma ridica in sus si imi inconjor picioarele in jurul sau. Urca cu mine in brate scarile sarutandu-ma. Ma arunca pe pat, se pune deasupra mea, era superb gol cum era in lumina turnului de afara, era intuneric in camera, doar lumina ce patrundea pe geam imi permitea sa-i vad trupul umed cum se aproprie de mine si se aseaza usor deasupra mea. Imi primde mainile deasupra capului meu cu o mana, iar cu cealalta imi frananta sanul, limba lui devorandu-mi gura, ii prind limba intre buze si o sug usor, se uita in ochii mei cu ardoare, ma dorea, in seara asta eram doar a lui, sclava lui sexuala.
Ma priveste in ochi, isi lasa mana in jos si isi imi da piciorul stang in jurul sau iar dupa isi introduce madularul inauntrul meu cu grija si usor, incep sa gem vrand mai mult, el face miscari lente, doarte lente si nu-mi da derumul la maini, cu una din ele imi freca piciorul ce era in jurul sau. Il musc de lobul urechii iar el imi sopteste suav:
- Te vreau, iar acum esti doar a mea!
In urmatoarele secunde imi da drumul isi propteste mainile de pat in jurul meu si incepe cu brutalitate sa ma penetreze, simteam cum totul se zguduie in jurul meu, imi pun mainile pe spatele sau si incep sa-l zgarii, placere asta simteam placere intensa, vroiam tot mai mult, il simteam in mine cum intra cu forta bruta si vroia sa ma sfasie, imi musca danii si gatul lasandu-mi urme, eu ii pun mainile pe fund in timp ce face miscari de dute vino rapid, era o masina de sex. Corpul meu o luase razna, gemeam si urlam, ii placea parca il incarcam de mai multa energie, cand sunt aproape de ogasm simt cum se opreste.
Ma uit dezamagita la el, dar el ranjeste, ma ridica de sub el, ma intoarce cu spatele la el si imi saruta spatele, ma pune capra, imi prinde sanii in palmele sale si isi introduce penisul intre fesele mele dupa ce isi trece doua degete unde intre ele. Urlu ca o amozoana, el gafaia scotea sunete de lupta. Ma trage de par si cu cealalta mana ma plezneste peste fund, imi penetreaza cu rapiditate si brutaliate anusul, se juca cu mine. Ma intoarce cu fata spre el, eram intinsa, imi ridica piciorele in sus si le pune peste umerii lui, le saruta timp de 30 de secunde iar dupa isi pune mana pe soldurile mele tragandu-ma spre el. Ma penetreaza, scot urlete de extaz, ma domina, imi sfasia corpul. Imi pune picioarele un jurul lui dar eu cu tupeu imi iau avand si-l intorc ajungand deasupra lui, imi pun mainile pe pieptul lui, el isi tine mainile pe soldurile mele si fac miscari de du-te vino, aveam parul peste fata si il dau la o parte gafaind in timp ce gem, eram traspirati de la atata joaca, deja imi pierd mintile si puterea, simt cum ma contopesc deasupra lui.
- Ahh, ahhh aaaaaaaaa ! urlu disperata. Chris !!!
- Haide iubito! ma injurajeaza in timp ce incepe el sa se miste saltandu-ma in sus si jos.
Aveam o rapiditate nemaipomenita, il zgarii pe piept si urlu, pic cu capul pr pieptul lui, el isi da drumul, simt lichidul cald inauntrul meu. Ma dau jos de pe el, dar raman langa el adormind in asternuturi.
CITEȘTI
Criminala
HorrorKat Mickaelson este o tanara de 23 de ani care are o relatie cu John Durden un tip in jur de 25 de ani . Kat si John au avut o relatie de 4 ani dar Kat a fost nevoita sa se desparta de el din cauza sarcinii si a prietenului iubitului sau , Rick . Ri...