Capitolul 14 - Barmanul

529 16 4
                                    

Ajung la hotel, nu eram multumita de cine am devenit si ce am facut, sunt o necrofila mai nou pe langa criminala.
Cand intru in receptie dau de Christian, discuta cu o tipa blonda inalta si cu picioare bine definite, avea tocuri de 15 cred ai era la aceasi inaltime cu el, il soarbe din priviri pe Christian al meu si ii pune o mana pe piept. Simteam ca vreau sa merg si s-o dau cu capul de biroul receptiei sa-i sparg teasta. In timp ce ei discutau observ cu Chris doar o priveste in ochi si zambeste, ea isi duce o mana dupa gatul lui si il saruta, in momentul ala scot un icnet, Christian nu se atinge de ea dar nici nu refuza sarutul.
Trec pe langa ei cu pasi apasati, intru in lift si urc sus. Nu stiu daca m-a observat sau s-a simtit macar vinovat dar nu-mi pasa, oricum si eu am fost cu altul, nu conteaza ca era mort, era acolo. Incep sa-mi fac bagajele, le termin, iau biletele le pun in geanta deja imi aranjasem totul, ceasul era 18:20. Maine trebuia sa plec, am decis sa merg sa fac o ultima vizita Prisului.
Cobor in receptie unde era tipa blonda singura distrandu-se cu telefonul, trimitea niste mesaje si se amuza copios cu un pahar de whisky in mana, trec pe langa ea pufnind.
Merg pe ingustele stradute pariziene, trageam atentia tuturor, eram intr-o fusta scurta de piele, dress negru transparent, botine negre cu toc de 15, o pliza neagra, un colier auriu si jaketa cu tinte dupa ce o curatasem desigur. Eram data cu un ruj rosu mat, machiata strident si parul ondulat . Eram o zeita ce calca barbatii in picioare + omorat.
Intru intr-un bar, imi comand o bere asezandu-ma pe scaunele inalte din bar. Era un bar simplu, stilul ala anilor 80, muzica rock buna, lume beata si fericita, postere cu tot felul de trupe si barmanul un dragut pletos cu o camasa neagra pe el ce avea manecile taiate. Era frantuz, dar erau si americani p-aici.
In timp ce-mi savurez berea, barmanul ma intreaba ceva in franceza si ii spun ca vorbesc engleza.
- Oh perfect atunci, mama a fost englezoaica, spune el turnandu-si o halba de bere. Noroc ? indreapta halba spre mine vrand sa dam noroc.
- Noroc ! ciocnim halbele si bem.
Nu obijnuiesc sa beau alcool, dar berea rece e al dracului de buna !
- Si, de unde esti ? Manhatan - New York , tu presupun ca stai aici.
- Da, locuiesc de mic copil aici si nu ma plang. Ce te aduce p-aici ?
- Pai, sincer nici eu nu prea stiu, afacerile ca sa spun asa.
- Ma bucur atunci ca te-au adus fix in barul asta ! spune apropriindu-se de mine si dandu-mi parul dupa ureche iar in a 2-a secunda avea intre degete o moneda de 2€ .
- Ow, esti si magician ! spun amuzata de mcul lui truc de agatat mai mult.
- Trebuie sa-mi castig traiul.
- Asa este.
- Eu imi termin tura in 10 minute, vrei dupa sa bem ceva ?
- Mi-ar face placere !
Stateam ingandurata la berea mea si incepe o melodie care-mi atrage atentie, " The Soulbreaker Company- Hot Smoke & Heavy Blues " , imi placea in ciuda faptului ca n-o stiam, ma duc in mijlocul barului unde mai dansau niste persoane si incep sa dansez singura de nebuna, aveam miscari lente, tin sa precizez ca-mi aprinsesem si o tigara, era paradis.
Simt doua maini pe soldurile mele si cum un barbat imi respira in ceafa, era barbamul. Eram cu spatele la el si dansam amandoi, eram unul. Tot nu stiam cum il cheama dar hai sa-i spune barmanul.
Imi placea, incepe sa-mi mangaie corupul si incepe sa-mi sopteasca la ureche versurile melodiei.
Era placuta senzatie asta iar cand se termna melodia imi ma trage de man si ma intoarce cu fata spre el sarutandu-ma patimas. Cei din jurul nostru incep sa fluiere " Bine Danieeel !!! " , deci il chema Daniel.
Dupa ce terminam cu sarutatul si asa mai departe mergem pe micile strazi pariziene si ne tinem de mana incepem sa radem.
- Apropo tot nu stiu numele tau.
Stau putin pe ganduri si ii spn
- Anna, Anna Durden, il mint eu folosint numele lui John de familie si numele surorii lui .
- Ei bine Anna eu sunt Daniel Sensier.
Nu stiu de ce l-am mintit dar in seara asta totul era posibil, nu ?
- Si unde ne indreptam, il intreb , pentru ca eu nu prea cunosc Parisul.
- Nu stiu, hai la o terasa .
Era dragut, avea parul lung trecut de umeri, negru, nu avea barba, ochii megrii si trasaturi bine definite, era la aceasi inaltime cu mine, tin sa precizez ca aveam tocuri, pe langa camasa aia atragatoare era imbracat intr-o pereche de blugi strampti negri si o pereche de bocanci, un rocker imputit cum ii numea John. Off, totul imi aduce aminte de el, dar trebuia sa-mi refac viata care se pare a fi mizera.
Incepe ploaia, incepem sa alergam, dar imi era greu doar eram pe tocuri, ne adapostim si incepem sa radem.
- Se pare ca ploaia ne strica planurile, spune el debusolat.
- Mda, asa se pare.
- Daca vrei am putea merge la mine sa bem un ceai cald .
- Nu stiu ce sa zic, stai departe?
-Trei stradute distanta, imi arata cu mana inapoi spre drumul care am mers.
- Bun!
Zambeste si mergem spre el, clar tipului asta Dumenezeu si tipul de la meteo i-a facut bine planurile, nu aveam de gand sa-mi petrec noaptea in patul lui, eram scarbita dupa ultima data ce-am facut trebuia sa iau o pauza, dar putina compania nu-mi strica. Mai mergem o strada si imtr-am intr-o scara mica, era un bloc micut doar cu 2 etaje, genul ala de blocuri vechi micute. Urcam treptele de lemn, totul era amenajat frumos la intrare, in capatul treptelor o usa de lemn ponosita, deschide usa si ma lasa pe mine sa intru prima.
Avea un apartament simplu, un tapet verde floral vechi, o canapea veche, un lsd chiar si clar era un gamer, avea un ps3 . Bucataria era tot in aceasi camera mare, avea o chiuveta, un frigider mic, si acolo niste dulapuri in care presupun ca tine vasele si restul. Mai era usa deschisa de lemn unde presupun ca era dormitorul.
- Bun venit in locuinta mea umila! ma intampina el in casa lui deschizandu-si bratele.
Aceleasi cuvinte pe care Christian le-a folosit doar ca asta chiar era o locuinta umila.
- Oh dar vai ma simt onorata. Imi dau botinele jos, jaketa o pun intr-un cuier de lemn, merg spre canapea unde ma asez.
- Merg sa pun apa la fiert, simte-te ca acasa!
- Asa am sa fac.
Daca el asta vrea, atunci asa voi face.
- Vrei sa mananci ceva ? O salata de rosii cu atun ?
- Ar prinde bine daca esti dragut.
Il vad cum ia de pe un raft un cosulet de unde scoate 4 rosii, dar isi da seama ca ceva il deranjeaza, erau pletele. Vine spre mine si se apleaca cu fata la mine punandu-si o mana pe umarul meu iar celalta pe canapea, ma saruta scurt si ia un elastic cu care-si prinde parul. Ha ce jocuri avea in el.
Scoate un cutit mare, lucea asa de frumos in lumina si vai cum taia rosia aia, era un cutit frumos, deja aveam o pasiune pentru asa ceva. Imi trec prin minte imaginile cu John si Liam.
Suna un telefon, se agita si rapunde, vorbea rapid in franceza iar in 30 de secunde inchide. Francezii astia si felul loc de a vorbii.
- Scumpo eu trebuie sa merg pana jos, un prieten m-a chemat sa-mi dea ceva bun, o sa-ti placa ! gesticula amuzat in timp ce se incalta si deschide usa.
Clar era vorba de iarba aici, doar nu eram proasta. Dupa ce a plecat ma indrept spre cutit, il ating usor, era superb, incep sa tai rosiile cu pofta, le pun intr-un bol, scot atunul si il bag in bol. Mai era nevoie de ulei de masline, caut prin dulapuri vro' 4 minute si gasesc, pun cat consider ca era de ajuns.
Aud usa trandindu-se, zambea, fata lui era vesela. Dar observ ca vine rapid spre mine, opreste aragazul, era vorba de apa care fierbea, imi daduse palpitatii. Ma strange de mijloc si ma saruta pasional, pornim un duel dar ia sfarsit.
- Draga Anna iti multumesc ca ai facut salata in locul meu, iar pentru asta te voi rasplati.
Scoate din buzunarul de la spate o hartie, deja imi mirosea, mirosul acela imi invadase narile, iarba! Zambesc facandu-ma ca-mi pasa dar nu prea ma incanta .
Se aseaza pe canapea, ia o tigara, o foita si incepe! Ma uit atent la el, rupe capatul tigarii, partea cu tutun cat pentru un filtru, dupa cu tigara ce-a mai ramas linge jumate din ea, rupe foita, scoate tutunul si il aveaza in palma stanga. Scoate din plic continutul, il pune in palma stanga cu tutunul si incepe sa le framantezw acolo cu doua degete. In palma dreapta tine foita, isi aseaza in cea stanga bine tutunul iar dupa pune palma dreapta peste cea stanga, le intoarce revenit la cea dreapta unde era tutunul cu continutul hartiei peste foita, pune partea rupta de tigara cea de filtru si incepe sa ruleze. Era un cui ca la carte.
-Iti place ce vezi? Ma intreaba el punandu-l intre buze si cu o bricheta.
- Mhm, mormai eu.
Imi face semn sa ma aproprii de el, ii iau bricheta din mana si il aprind eu. Trage adanc si tine ceva timp fumul, imi da si mie, iau si eu si procedez la fel, il terminam in 15 minte, prin cele 15 minute si saruturi tandre. Ma luase, simteam cum sangele imi pulseaza mai mult si eram molesita.
-Hai sa punem niste muzica.
Deschide ps-ul 3 si baga un CD, pune o melodie "Animals" presupun ca se numea. Ma ridica de pe canapea si incepe sa ma sarute, ma urca langa chiuveta unde era o mica masa, imi inconjor picioarele in jurul lui, imi atinge sanii si imi saruta gatul cu foc, imi pun mainile in spate si ating cutitul fara sa vreau, dar il dau la o parte, imi arunca bluza de pe mine, isi da camasa jos. Ma trage spre el si se indreapta cu mine spre camera lui , se arunca pe pat cu mine in brate. Era intins pe spate iar eu deasupra lui.
Ma uit in jurul meu si ii observ camera. Avea un pat simplu iar la capatul patului in ambele margini catuse, doua perechi de catuse una intr-un colt iar cealalta in altul. incep sa-l sarut, imi venise o idee in cap. Ne ridicam mai sus si ii primd una din maini in stanga de catuse.
-Mmm perversa mica ce esti ! mormaie in timp ce-l sarut.
- Stiu ca-ti place, ii spun in timp ce-i prind si cealalta mana.
-Nu ma plang, vrei sa ne jucam dur!
Il sarut pe piept, cobor in joc unde-i deschid pantalonii, ii las in jos dar ma opresc. Nu vroiam sa fac asta, nu conteaza cat de fumata eram. Ma dau jos de pe el si ma duc spre buctarie.
Il aud cum urla in urma mea:
- Unde pleci? Doar nu ai de gand sa ma lasi aici singur, nu ?
- Nu dragule, stai asa.
Atunci vad acel cutit care-mi placea si ma incanta, ahh ce superb era, ma indrept spre el, cutitul ala frumos. Il iau in mana, il atind usor, stralucea. Il duc la spate si ma indrept spre camera.
- Ce ai acolo papusa ? Intreaba curios.
- Curiosii mor repede, ironica.
- Ei na, macar nu mor prost.
Il priveam cum era legat de bat cu bratele largi, la bustul gol, pantalonii desfacuti si cu parul prins in coada, era asa de sexy. Ma urc peste el, ii pun o mana pe piept iar pe cea dreapta inca o tineam la spate :
- Esti sigur ca vrei sa aflii?
- Normal ! Sunt al tau sclav...
Iau mana de la spate si ii arat cutitul. Face ochii mari cat cepele.
- Anna esti fumata rau ! incepe sa rada. Usor nebuno, aproape ca m-ai speriat.
- Ow da, stiu.
Iau cutitul si pun varful cutitului pe fata lui lasandu-i o mica urma. Incepe sa urle dar si sa rada, eu de asemenea radeam, imi placea asta asa de mult.
- Usooor ca te joci cu jocul !
- Si chiar imi place !
Cobor in jos cutitul la gatul lui, dar nu aveam de gand sa-i tai gatul, deja am mai facut asta stiam cum se termina. Il duc mai jos la pieptul lui. Apas varful in piept usor incat sa patrunda bine in piele iar dupa il cobor usooor in jos incat sa-l aud cum urla de durere, ajunge linia, ce lasa in urma sange, pana la mine.
- Tu chiar esti nebuna! Imi placi !
- Ma bucur ca-ti place, il sarut in timp ce cu un deget iau sangele lui si-l gust.
Ii mai fac o linie, facandu-i o cruce, dar revin la prima linie, acum apas tare si o fac adanca de 3 cm. Urla si se zbate, deja isi da seama ca nu era un joc si nu ma "jucam cu jocul" .
- OPRESTE-Te!!! CE FACI ? Esti nebuna?!
Se zbate din picioare, dar ma excita asta fiind deasupra lui. Ridic cutitul deasupra pieptului sau cu ambele maini, face ochii cat cepele, deschide gura intr-un o perfect si urla, imi cobor rapid si cu putere jucaria spre inima lui, se zbate dar deja nu mai putea mult sa supravietuiasca, nu mai putea sa respire, sangele ii tasneste pe gura, inepuse sa-i curga lacrimi, imi pun mainile pe pieptul sau si incep sa-l manjesc de sange.
Eram atat de fericita, imi apare un zambet malefic pe fata. Merg in baie si ma uit in oglinda, eram atat de superba, aveam sange pe maini, sangele acelui barman dragut, imi ling degetele de sange care avea un gust amar, metalic si dupa le spal bine cu sapun, cutitul inca era in pieptul lui.
Era o imagine perfecta, un tip legat de pat, sangerand si cu un cutit infipt in inima, ma incanta asa de mult, dar trebuia sa ascund asta, cum sa ma feresc ?
Incep sa caut prin casa alcool, gasesc 10 sticle de vodka, whisky si altele, torn peste el 3 sticle, la fel si in jurul patului, prin camera, prin sufragerie, la chiuveta, pe mobila, pe podea, le-am terminat pe toate. Ma duc sa caut mai multe, vroiam sa acopar bine urmele. Imi aduc aminte de o stire cum au murit de la gazul de la aragaz, iau furtunul de la aragaz si il scot lasand gazele pornite, mai caut ceva, merg si dau de o sticla mare alba de vro 5 L, era motorina ! BINGO !!! Am castigat potil cel mare, vars motorina peste el, ii torn putin in gura doar de placere, torn prin casa pana la usa, imi sterg bine aprentele de pe catusei cutit, chiuveta si tot, imi pun botinele, jaketa si imi iau caroa dupa mine, sterg clanta de la usa bine in ambele parti, iau chibriturile si arunc unul pana in camera lui care incepe sa ia foc, iar unul la usa. Focul se ridica, nimeni nu era pe scara si nici josu fug din bloc si porneasc spre hotel. O camera de la bloc bubuie, camera lui, zambesc malefic si vad cum lumea de pe strada incepe sa urle si se aduna acolo.
Ehh eram o zeita cum am mai spus, era tarziu deja trecut de 00:00.

_____________________________________________________________________

Astept parerile voastre pentru urmatoarele capitole, sfaturile voastre le-am luat in considerare dupa capitolul 19. Voi posta un capitol in functie de pareri si voturi. Multumesc mult cititorilor, fara voi nu as face nimic !  

CriminalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum