A mers ! Am schitat un zambet malefic dar pe dinauntru eram trista ca tradez acest suflet bun. Intru intr-un dosar unde scria numele firmeai se pare ca erau date despre conturi ai alte lucruri care pe mine nu ma iteresau dar pe "M" clar, bag stik-ul in laptop, adaug folder-ul firmei in stick si dupa ce totul a fost salvat, opresc laptopul scot stick-ul si fug, dar aud pasi pe scari:
- Kat?! Era Chris
- Sunt aici !
Am fugit in bucatarie de unde am luat rapid dintr-un dulap la nimereala o punga de snaks-uri.
- Oh, aici erai, am crezut ca ai plecat.
- Nu, doar imi era foame.
Chris rade si ma saruta, stick-ul il tineam in mana cu punga. A vrut sa-mi dea punga jos dar a sunat la usa sau lift, Dumnezeu stie cu tehnologia asta. Chris pufni nervos si se duce sa raspunda. Eu am ramas in bucatarie .
- Christian, aici erai, trebuie sa vorbim urgent cu Ingrid, se pare ca avem un nou partener care vrea sa ni se alature, ne asteapta jos in receptie.
- Dave, nu acum serios, Ingrid inca nu stie ca trebuie sa ma anunte cu o ora inainte?
- Stiu Christian, dar este important, asa ca misca-te.
Tipul pleaca grabit, presupun ca agentul lui Chris. Ies din bucatarie si il vad acolo cu mainile la ceafa tensionat, ma vede si fata lui se lumineaza, vine spre mine si ma ridica in sus, imi inconjor picioarele in jurul lui si-l sarut pe frunte cu afectiune.
- Cred ca ai auzit discutia, trebuie sa fug urgent.
- Inteleg, stai linistit, oricum trebuie sa plec si eu.
- Te rog ramai, mi-ar face placere sa te gasesc aici cand ma intorc.
- Nu promit nimic, am si eu treaba mea .
In ciuda faptului ca era 22:56, trebuia sa merg neaparat la receptie inainte avand un motiv bun, cum ca as iesi afara sa ma vad cu cineva, ah Liam!
- Trebuie sa ma vad cu fratele meu, ii spun aproape crezandu-ma si pe mine.
- Bun, eu fug sa ma imbrac, hainele tale cred ca sau uscat, daca nu suni la receptie si ceri unele noi din contul meu.
Ma saruta, imi da drumul si fuge pe scari, se pare ca atunci cand vine vorba de afaceri este destul de serios.
Inca aveam stick-ul strans in pumn, fug repede spre jaketa si il bag in buzunar. Urc sus si il vad pe el in camera cum incearca sa-si inchida nasturii la camasa, ma duc spre el surprinzadu-l il mangai usor pe spate si ma duc in fata lui, incep de la guler, iau cravata si ii fac nod, avea o cravata neagra, o camasa gri si pantalonii negrii, imi multumeste printr-un sarut, isi arunca sacoul pe el, isi ia servieta si pleaca :
- Ne vedem mai tarziu, incerc sa ajung cat pot de devreme.
- Bine! strig sperand sa ma fi auzit.
Eram trista, eram terminata inauntrul meu, simteam cum as fi devenit o tarfa, dar trebuie sa-mi revin, merg in baie, ma uit la mine in oglinda .
- Katerina Mickaelson, in acest moment esti cu totul o alta persoana, trecutul tau nu exista, esti o criminala si o persoana fara moravuri, nu ai voie sa iubesti, sa simti, sa suferi, sa pierzi sau sa mori, ai nevoie de razbunare si de inteligenta. Fii tare si comporta-te ca o criminala ce esti !
Ma priveam in oglinda increzatoare, am nevoie sa-mi acord incredere.***
M-am dus la mine in camera, m-am schimbat intr-o rochie lunga pana-n pamant, una alba simpla, aveam parul infoiat, ma machiez si imi pun o pereche de sandate fara toc, cobor in receptiei, scot din posetuta un plic in care era stick-ul.
- Buna seara! Cu ce va putem ajuta ? ma intreaba un tanar .
- As dori sa las acest plic aici, cineva o sa vina sa ceara un plic pe numele mei Katerina Mickaelson. Va specifica ca este pentru "M" cum v-am scris si pe plic .
- Am inteles, asa vom face, altceva doriti ?
- Nu, multumesc! O seara placuta!
Am plecat, acand un plan, ma asez pe un fatoliu, imi comand o cafea, sa vad cine va ridica plicul.
Trec 2 ore si nimic, era deja 00:23 si eram adormita, dar trebuia sa aflu cine e.
- Ce astepti ? ma intreaba o voce cunscuta.
- Sa aflu cine este prietenul nostru "M" , ii raspund lui Liam increzatoare.
- Pai ? Cum asa ?
- Se pare ca m-a pus sa-i las un plic la receptie unul important, desigur ca trebuie sa apara sa-l ia.
- Ai impresia ca e atat de prost sa vina el ? spune amuzat dar nervos in acelasi timp.
- Da!
Amandoi asteptam si observam ca deja era 1:35, apare o femeie, blonda, imbracata intr-o salopeta si cu tocuri de 10 cm, cere un plic, plicul meu, l-am personalizat inainte, avea me margini desene.
- Ala e plicul meu, ii soptesc lui Liam care in secunda doi era langa ea.
Vorbeai ceva iar ea parea absorbita de el, se dadea la ea, inteligent baiat.
Vine spre mine cu o fata zambitoare :
- Ghici ce, tipa e danstatoare de club, frantuzoaica, "M" i-a trimis un plic cu bani sa ridice plicul tau, tare dragut.
- Deci e inteligent, oftez si simt pe gatul meu o mana puternica.
Era Christian, ma uit in sus la el, imi zambeste :
- Buna seara! Imi cer scuze daca deranjez.
- Oh chiar deloc, el este fratele meu Liam, Lian el este Christian.
- Imi pare bine, intinde Liam mana catre el.
Liam si-a dat imediat seama ca trebuia sa mintin, a intrat in jocul meu, jocul tradarii.
Cei doi barbati atragatori dau mana barbateste si isi arunca priviri. Christian avea o fata serioasa, fata de afacerist pe care nu o cunosteam, se pare ca atunci cand era omul in costum si servieta se schimba total fata de acel tip tandru si glumet.
- Ai terminat ce ai avut de rezolvat ? il intreb intrerupand linistea si suspanul.
- Da, imi cer scuze mai devreme nu puteam ajunge, eu trebuie sa merg sa semnez niste acte importante, ne vedem.
Se uita la mine cu acea privire serioasa, imi ia mna si o saruta . Poate ceva s-a schimbat,nu-mi pot da seama ce, oare o problema de afaceri? Christian il saluta pe "fratele meu" iar dupa pleaca spre lift.
- Frate ? puneste Liam in ras.
- Ceva s-a schimbat la el.
- Este un om de afaceri, discutam despre unul dintre cei mai mari oameni de afaceri, ce cauti tu cu el? intervine Liam.
- Bun, inteleg asta, dar acum cateva ore era altfel, iar "M" este de vina.
- Nu stiu cine este acest "M" dar iti cam da batai de cap, am impresia ca nu o sa scapi prea curand de el.
Ian se ridica de la masa, imi da o mana sa ma ridic, ne indreptam amandoi spre lift cand un majordom ne opreste :
- Doamna, am primit un plic pentru dumneavoastra, iar domnule uitati unul aici si pentru dumitale.
- Multumim! spunem amandoi si intram in lift cu priviri panicate.
Deja nu-si mai avea rostul sa intrebam cine i-a dat scrisoarea, e clar stia prea bine sa se ascunda.
- Imi era dor de el deja, pufneste Liam batjocoritor.
Amandoi oprim la mine, intram in camera si ne asezam pe canapea, el isi desface primul plicul.
" Domnule McQueen,Se pare ca v-ati facut munca destul de bine pana acum, mai ai o singura etapa, urmareste tot ce face Katerina, imi spui orice pas al ei, lasi o scrisoare la receptie cu tot. Te vei duce s-o urmaresti in orice moment al ei. "
- Nemernicul dracu! bufnesc de nervi.
- Eu nu am ce sa fac, poate imi esti draga dar tipul asta ma plateste bine si am nevoie de banii astia.
- Liam, te inteleg.
Ii raspund sincera, chiar il intelegeam, poate si pe el il avea la mana cu ceva, dau sa-mi deschid plicul...
CITEȘTI
Criminala
HorrorKat Mickaelson este o tanara de 23 de ani care are o relatie cu John Durden un tip in jur de 25 de ani . Kat si John au avut o relatie de 4 ani dar Kat a fost nevoita sa se desparta de el din cauza sarcinii si a prietenului iubitului sau , Rick . Ri...