Capitolul 24 - Dimineti fierbinti

238 10 3
                                    

Dupa o noapte plina de ispite si doua minti perverse in acelasi loc a urmat si ziua de recuperare. Ma trezesc in bratele lui Derek, eram cu o mana peste abdomenul sau inconjurandu-l, el imi inconjura mijlocul tinandu-ma strans langa el. Inca eram in camera lui Mario, soarele isi facuse si el simtita prezenta orbindu-ma. Incep sa ma desfasor in toiul diminetii, gem intinzandu-mi bratele in sus si arcuindu-mi spatele, Derek imi da drumul mormaind si se intoarce pe cealalta parte. Imi dau patura la o parte, eram goala, merg spre draperii, agatandu-ma cu ambele maini de o parte si de alta incolacindu-mi picioarele unul de altul, observ savoare diminetii, privesc muntii ce se vedeau in indepartare, intr-un final trag draperiile, aud fosnituri in pat, dar nu ma intorc, eram inca agatata de draperii gandindu-ma la ce sa intamplat aseara, simt doua maini pe solduri, iar dupa ma inconjoara lipindu-ma de un abdoment.
-Buna dimineata, imi sopteste la ureche.
Ma intorc spre Derek zambind, eram fericita in acest moment, ma simteam bine in bratele lui. Ii trag chipul bine definit prin simple trasaturi si il sarut. Imi raspunde la sarut cu acelasi interes, ma ridica iar eu imi inconjor picioarele in jurul sau, nu mai aveam nevoie de pat, trupul meu era infierbantat doar din cateva mici antingeri provocate de el. Ardeam pe dinauntru de fiecare daca cand il simteam aproape, voi ajunge dependenta de el, dar nu inainte sa-l omor, ura mea inca exista si pofta de sange varsat era acolo dar si constiinta ce ma mustra.
-Esti doar a mea, imi sopeste in timp ce intra brusc in mine.
Gem de placere lasandu-mi capul pe spate in timp ce ma tinea in bratele sale si continua sa ma inebuneasca doar asa cum el stie.
•••
-Ati dormit bine copii ?ne intreaba Mario in timp ce ne pregateam sa plecam.
-Mhm, mormai eu in timp ce simt mana lui Derek coborand de pe spate pe fund.
-Multumim inca o data, spune Derek zambind pervers.
-Data viitoare mai usor cu tipetele, spune amuzat Mario in timp ce Derek rade iar eu ma rusinez.
Il imbratisez pe Mario si il sarut pe ambii obraji, iesim din casa si ne indreptam spre masina, ca de obicei Derek imi deschide usa, intra si el dupa mine. Porneste berlina, o ia la goana arantandu-i lui Mario talentul sau.
In timp ce eram pe autostrada ii suna telefonul, se uita la el si raspunde nervos :
-Ce vrei ?
-Unde esti ? se aude Liz din cealalta parte a telefonului, urla .
-Nu e treaba ta, spune repede ce doresti ca am treaba.
Il priveam atenta si observam cum se incrunta nervos iar intre sprancene ii apare un 11 .
-Tu chiar ai chef de cearta? Esti nebuna la cap ? Ma doare-n pu*a de ce faci tu, iar daca ma mai urmaresti iti iau firma, ca e pe bani mei !!! urla si ii inchide telefonul.
-Esti bine? Il intreb punandu-i o mana pe picior iar asta il face sa zambeasca.
-Off, mereu cand esti cu mine.
Dupa cateva priviri discrete, si minute petrecute in liniste cu el in masina ma conduce acasa. Parcheaza masina in curte, coboara o data cu mine.
Presupun ca avea de gand sa ramana pe la mine, dar nu imi prea surade ideea, oricand puteam primi ceva de la "m" si sa vada. Intram in casa, ma indrept spre scari si-l aud cum inchide usa in urma lui si ma urmeaza.
-Vreau sa fac un dus, imi zice apropriindu-se de mine cu pasi repezi si prinzandu-ma intr-o imbratisare care imi dadea fiori.
Imi saruta gatul , si urcam amandoi imbratisati, cand ajungem in camera il indepartez:
-Facem separat dus, ii urmaresc privirea mirata.
-Esti sigura? zambeste siret.
-Foarte, imi fac eu prima dus dupa tu. Plus ca va trebuii sa plec, am treaba.
Ma indepartez de el fara sa-l mai privesc il aud cum pufneste si-l apuca rasul, imi iau halatul si un prosop si ma indrept spre baie, ii arunc o ultima privire si-l vad cum isi desface camasa. Ii surprind o privire atat de barbateasca si sexy, mai ales felul in care isi desface camasa e atat de sexy, iqr sub materialul ala se afla un abdoment si un piept pe care-mi pun capul. Nu trebuia sa cedez, am impresia ca-mi curge o bala...
- Crezi ca te las singura? Cine te spala pe spate ?isi lasa camasa in urma si isi desface pantalonii.
Ii intorc spatele razand si intru in baie, ii aud pasii apropriindu-se de mine.
***
Derek a plecat imediat dupa dusul fierbinte si o partida buna de sex, eu ma pregateam sa plec la intalnire cu Liz si Mario, culmea culmii cand sefa ta, te suna si se intampla sa fie sotia tipului care se afla-n tine si-ti provoaca placere.
Ma uit in oglinda pentru ultima oara, eram fresh, gata de intalnire. Ies din casa, ma urc in masina si pornesc cu Alfred la drum.
Ajung la fix, Liz tocmai ce cobora din masina iar Mario ne astepta in fata agentiei de modeling Hotly.
-Oh iubitele mele, ne intampina cu bratele deschise, amandoua il pupam pe cate un obraz in acelasi timp, iar el rade voios.
-Buna Liz, o sarut si pe ea fara nicio tragere de inima.
Nu e ca si cum m-as culca cu al ei sot si ar trebuii sa ma simt oarecum jenata ca ma intalnesc cu ea.
-Buna draguto, am ceva pentru tine azi.
Intram in cladirea inalta, in timp ce ne indreptam spre atelierul sau de cratie Liz si Mario purtau o discutie care ma cam implica si pe mine :
-Sunt sigura ca are pe altcineva ! urla Liz spre Mario.
-Intelege acumpo, ca nu are pe nimeni dar si daca ar fi asa... nu ai ce sa faci, stii prea bine care este situatia.
-Ei bine ii arat eu lui situatie !!!

CriminalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum