PLAY LA MELODIE <3 ----- > https://www.youtube.com/watch?v=HrQsGeKN6qk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ma trezesc cu capul pe un piept fierbinte, bine lucrat, ce u o mana ma trangea in brate iar eu la fel, ridic capul in sus, vad privirea lui Derek, acei ochi albastrii ce ma priveau in splendoarea diminetii, imi pune o mana pe par si ma mangaie.
-Buna dimineata! Imi ureaza calm in timp ce ma mangaie pe par.
-Neata si tie, ma ridic sa-l sarut scurt.
-Esti mai bine ?
-Da, imi cer scuze pentru aseara, chiar nu am vrut sa te deranjez.
-Shhh, cat timp esti langa mine totul va fi bine.
-Cat este ceasul ? intreb agitata aducandu-mi aminte ca azi trebuia sa merg pa Hotly.
-8 jumate, de ce ?
-Trebuie sa ma vad cu Liz, azi a zis ca ma baga in noua colectie, spun agitata.
-Stai calma, a plecat o saptamana in Italia dupa materiale, nu mai mergi nicaieri, ramai aici langa mine.
Se imtoarce spre mine ai ma cuprinde cu bratele sale mari strangandu-ma la pieptul sau. Ii simt buzele pe fruntea mea si alunec in vise din nou....
Inima incepe sa-mi bata, eram disperata, continuam sa alerg prin ploaie, era totul intunecat, alergam in prostie, ma tineam cu o mana de burta, ceva ma durea tare.
-Sunt aici ! aud o voce barbateasca cum ma striga.
Fulgera si ii vad forma trupului, alerg spre el, alerg si iar alerg, se aud tunetele... Vad o casa, darapanata, ajung la ea, deschid o usa de lemn vechi, scartaie, cand intru inauntru totul se schimba era casa mea, apartamentul meu la mansarda si al lui John, oh Doamne, acum intelegeam tot, ma bantuie !! Un trup era intins pe jos, intr-o balta de sange, ma aproprii greu de el tarandu-mi picioarele fiind prea obosita de la cat am alergat, ma asez in genunchi, intorc trupul lipsit de viata spre mine, era John avea ochii deschisi, ochii sai ma priveau erau inlacrimati. Se ridica in sezut, ma dau in spate, eram speriata, vroiam sa urlu dar nu puteam, ceva ma oprea.
-De ce mi-ai facut asta ? era plim de sange, avea o gaura in piept taieturi in locul unde l-am taiat cu toporul.
Tac, eram muta, nu stiam ce sa zic, cum sa reactionez, ii simt mainile pe umerii mei, erau reci.
-SPUNE-MI !!! urla la mine disperat.
-Nu am vrut, John, nu pot , nu mai pot !
-Te iubeam asa de mult Kat, tot ce vroiam era sa fim o familie, iar tu ai stricat tot !
-IESI IN CAPUL MEU !!! incep sa urlu, imi pun mainile-n par si strig disperata, repet cuvintele.
Deschid ochii, revin la realitate, era Derek care dormea linistit langa mine, traspirasem, eram inca in bratele lui, nu mai puteam, abia respiram, trebuia sa scap de toate visele astea. Ma retrag din bratele lui Derek, il aud cum mormaie, eram inca doar in lenjeria intima, merg spre dulap unde caut un prosop, ii iau halatul, il pun pe mine, tin prosopul in mana si cobor scarile, dau de un ceas pe perete era 10:15, merg spre baie, nimeni nu era pe hol, presupun ca toti inca dormeau, era liniste in casa. Deschid o usa era cea corecta de la baie, inchid usa in urma mea, imi las halatul jos, prosopul il pun in cuierul de pe usa, imi dau sutienul jos, chiloteii, intru in cada, trag perdeaua si dau drumul la dus, potrivesc apa, era fierbinte. Statea in picioare si-mi acopeream fata cu mainile... imi dau mainile la o parte, deschid ochii prin apa, am un soc, inima imi statea pe loc, imi privesc mainile, erau pline de sange, cada era plina de sange, si ma scufundam in ea, in ce in ce mai mult, ma miscam, urlam, urlam din toti ranunchii, imi acopera nasul, nu mai puteam sa respir, imi tineam mainile ridicate pe marginile cadei, nu reuseam sa ma salvez din propriul cosmar, era oribil, nu mai aveam aer, simteam cum mor, era prea mult sange in jurul meu, mult prea mult, imagini cu crimele mele imi treceau prim fata ochilor, deja eram scufundata in apa sangerie, pluteam in abis, in jurul meu erau 3 barbati care ii omorasem, radeau de mine, dar unul avea lacrimi in ochi, era John...
-NUUU! urlu in disperare.
-KAT !!! CE DRACU ?! KAT....KAT !! era vocea lui Derek care ma striga, il auzeam, era acolo nu puteam ajunge la el.
Simt cum doua brate ma zguduiau, incercau sa ma readuca la lumea reala si sa ma salveze din propriul cosmar, eram constienta deja ca totul devenise un vis, nu puteam scapa, nu reuseam pana cand ....
Ma trezeac saltand, iau o gura de aer, deschid ochii in fata mea era Derek, nervos, agitat si tot o data speriat.
-Ce dracu se intampla u tine ? ma intreaba dandu-mi drumul. Era la marginea patului in picioare.
Eram distrusa, nu mai aveam putere nici sa vorbesc, dar simt cum lacrimi imi strabat obrajii, imi pun mainile la fata sa nu vada, eu nu plangeam de fata cu nimeni.
-Opreste-te !!! Nu mai plange, urla exasperat .
-Daca nu-ti convine lasa-ma ! Poti pleca ! urlu ridicandu-ma din pat. Defapt stii ceva, am sa plec eu !
Nu stiu ce imi venise sa spun lucrurile astea, habar nu aveam ce se intampla cu mine, stiam doar ca nu mai suportam sta in casa asta. Imi iau blugii, ii trag pe mine.
-Cine te crez tu ? ma trage de brat cu fata spre el strangandu-ma puternic. Cine esti tu sa-mi spui mie ce sa fac ? se rastise pe mine iar toate lacrimile mi se oprise pe loc.
-Lasa-ma ! ii dau o palma peste fata.
Cand i-am dat palma aia, deja stiam ca voi regreta, mult, ma uram, il privesc in ochi insistent el ma avea o privire nebuna, nu-si clintise capul.
Ma ia si de cealalta mana, ma strange de ambele brate cat de tare poate, ma dureau chinuitor, ma las in jos de durere dar el ma ridica, picioarele imi cedau, nu mai puteam gandii, era atat de chinuitor !
-Nuuu ! Opreste-te ! il rog urland .
-Daca mai indraznesti o singura data sa mai faci asta, ai sa regreti enorm ! ma priveste cu ura eu nu mai reuseam sa tin ochii deschisi de la durere.
Imi da drumul, dar durerea ramane, cad jos, eram la pamant, ma simteam mai in siguranta decat sa stau in picioare, incep sa-mi mangai bratele, ma intindeam pe jos de durere, lacrimi in curgeau, eram un suflet blestemat. Il voi omorii intr-o zi, jur asta !!!
-Esti un las ! ii zic cu ura.
-De ce draga mea ? Ca te fac sa plangi ?
-Nu stii sa apreciezi ceea ce ai langa tine, esti un demon !!! ma rastesc.
-Si ingerii mai trebuie sa planga nu-i asa ? Poate chiar ingerii merita sa moara ! se aproprie de mine lasandu-se pe vine, mangaindu-mi parul si sarutandu-mi oprajii plini de lacrimi.
Era un monstru, eram langa un monstru, mai mare decat mine. Se ridica de langa mine, isi pune un tricou, o pereche de blugi si iese din camera.
-In 15 minute sa fii jos, plecam ! imi spune trantind usa in urma lui.
Eram inca intinsa pe jos, imi privesc bratele erau vinetii, aveam urme, vanatai, incerc sa-mi adun candurile, sa am incredere in mine, asta trebuia, tocmai ce ma ameninta cu moartea, mai bine as fii un "inger" care se sinucide. Ma simteam goala pe dinauntru, fara pic de suflet, ma ridic de jos, ma imbrac,imi acopar bratele cu manecile, nu-mi ajungea ca aveam si palmele infasurate.
Cobor jos, nu am dat de nimeni pana acum, imi revenisem, eram eu, eu cea egoista care nu avea de gand sa lase un nenorocit s-o distruga, il va elimina cand nu va mai avea nevoie de el.
Dau Derek, se aproprie de mine, stau nemiscata, ne aflam pe holul de la parter.
-Aici erai ingerul meu, imi spune in timp ce ajunge la mine si ma saruta. Micul meu inger, arati ca si cum ai avea aripile frante.
-Salveaza-ma tu ! se lasa o liniste mortala, ma privea cu o satisfactie si un zambet pervers pe buze.
-Ai incredere in mine, iar daca esti asa cum trebuie sa fii totul va fii bine . Acum haide sa mergem la masina !
-Dar ceilalti ? Nu-i salutam ca plecam ? il intreb.
-Nu, sunt la cumparaturi, acum haide.
Deschide usa sa iasa afara din casa, ies si eu in irma lui, ne ducem in garaj, deschide masina, ne urcam in ea.
In timp ce plecam inapoi apre casa aveam tot felul de ganduri oribile, "ingerii merita sa moara", poate si Christian ? Oare stia de mine si Chris ? Nu, era imposibil, nu voi lasa sa stie nimic, nu ma voi lasa amenintata de el, cum termin cu el il voi omori cu sange rece, la fel cum am facut si cu ceilalti. Trebuia sa mint, sa ma mint pe mine, pe cei din jur, trebuia sa mint ca sunt fericita langa el, ca ma simt bine cu el si ca sunt de cord cu nebuniile lui.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Astept neaparat o parere si un vot, altfel nu mai e next :)) Serios... adica pentru mine conteaza foarte mult parerile voastre si o simpla inimioara imi este de ajuns stiu macar ca ati citit si va place. Multumesc anticipat si chiar ar vrea sa multumesc in special celor care au ramas alaturi de mine la orice capitol. Fara voi nu exista povestea asta. Btw melodia de la capitolul asta System of a down - Chop Suey, este melodia mea preferata, are niste versuri superbe care btw m-au insiprat foarte mult pentru ultimele 3 capitole, am ascultat-o tot timpul cat am scris.
CITEȘTI
Criminala
HorrorKat Mickaelson este o tanara de 23 de ani care are o relatie cu John Durden un tip in jur de 25 de ani . Kat si John au avut o relatie de 4 ani dar Kat a fost nevoita sa se desparta de el din cauza sarcinii si a prietenului iubitului sau , Rick . Ri...