Ploaia tot nu s-a oprit si nu mai aveam nici tigari , ha eram o criminala , o ucigasa . Iar pana acuma nu mi-am facut rau doar mie ci si copilului pe care il port in pantec , eram o mama groaznica pentru el , i-am omorat tatal . Dar m-a mai preocupa ceva , politia nu trebuia sa afle ca eu eram criminala , trebuia sa ascund cadavru , sa fac intr-un fel sa ascund tot ce avea legatura cu noaptea asta .
M-a ridic din cada si o ma duc spre bucatarie , in urma mea las numai apa cu sange . Cand ajung in bucatarie deschid dulapul de sub chiuveta si iau toporul . Era nou si ascutit , ma intorc in baie si las toporul jos , dupa analizez cadavrul si ma chinui sa il scot din baie , nu mi-am imaginat niciodata ca John poate fi atat de greu . Tarasc cadavrul lui John pana in sufragerie il las acolo si ma intorc iar in baie dupa topor .
Revin la cadavru si il mai analizez inca o data , mainile imi tremurau dar trebuia sa o fac . Ridic toporul deasupra capului si sangele tasneste pe mine . Tocmai ii taiasem capul , era oribil , eram o criminala . Ridic inca o data toporul si ii tai piciorul stang . Incep incep si cu greu ajung sa il transez .
Dupa ce era acuma bucati iar eu plina de sangele lui caut o punga de gunoi prin bucatarie . Gasesc una destul de mare si incerc sa pun ce a mai ramas din el acolo . Plangeam si suspinam pentru crima care am comiso , nu ma mai suportam singura . Vroiam sa dispar sa ma evaporez . Mai scot un sac de gunoi si il pag pe cel cu cadavrul in el ca sa nu se rupa . Il las in sufragerie si m-a duc sa ma schimb , arunc hainele intr-un colt al camerei . Aveam o camera simpla , un pat pe care daca toar sareai se rupea cu totul si un dulap cu haine . Imi iau o pereche de blugi , un tricou si o jaketa veche . Imi pun o pereche de cizme in picioare .
Ajung in sufragerie unde am lasat cadavru lui John si apuc sacul . Il trag dupa mine afara din apartament , daca ii puteam spune asa si inchid usa cu cheia . Tarasc cadavru pana jos la iesirea din bloc , afara batea un vand care te dadea jos . Daca m-ar fi vazut un vecin clar nu as fi stiut ce sa ii spun . Oricum era noapte iar cum toti vecinii mei find batrani clar nu avea cum sama vada unul . Pun cadavru in portbagaj la masina . Aveam un Ford vechi rablagit . Scot cheile din buzunar , mana imi tremura dar pana la urma reusesc sa dechid usa si sa bag cheile in contact . Pornesc in goana iar rotiile masinii scot un scartait .
***
0ra 23:12
Conduceam de ceva timp cat sa ajung la cea mai departata padure . Ploaia inca nu se opri si mi-a fost greu sa conduc . Dar pana la urma am ajuns . Cobor din masina si deschid portpagajul . Mirosea groaznic , a mort . Scot cadavrul lui John cu chin cu vai si il duc in inima padurii . Il las acolo si ma intorc la masina de unde iau o sapa . Cand ajung inpoi , cadavrul lui John nu mai era acolo . Nu mai era sacul cu ramasitele lui . Ohhh Doamne ce s-a intamplat? Oare l-a luat cineva ? Sau poate l-am pus in alta parte .
Scapt sapa si incep sa alerg alarmata prin toata padurea dar nimic , era in zadar . Timp de 2 ore mi-am pierdut prin padure dar nimic . Cad jos langa un copac si incep sa plang , sa m-a blestem singura si sa injur . Eram pierduta , deja nu mai constientizam nimic …
22 may 2010 -Ora 07:54
M-a trezesc in patul meu si cand m-a uit la ceasul de pe noptiera observ ca este aproape 8 dimineata . Dar dintr-o data sar din pat si ma uit in jurul meu . Cum dracu am ajuns acasa ? Ultima data eram in padure . Ce se tot intampla ? M-am drogat cumva ?
Eram imbracata in pijamale iar hainele pe care aseara le-am aruncat in colt nu mai erau acolo , merg in sufragerie si observ ca totul era curat , nici o pata de sange . M-a duc in baie iar cada era luna , poate chiar mai alba ca niciodata . Ce se intamplase defapt ? Cand dau drumul la apa sa ma spal pe fata pentru ami lipezi mintea observ un blet raftuletu de sub oglinda . ,, Kat “ scria pe el . Era infricosator . Deschid biletul si incep sa citesc :
,, Draga Kat ,
Dupa cum ai observat te-am ajutat sa scapi de cadavrul lui John si desigur de toate probele care puteau sa te invinovateasca . Acuma ai total mainile curate , dar desigur cu ajutorul meu .
Poate , te intrebi de ce am facut asta . Sa spunem ca vroiam sa ajut o femeie la nevoie . Dar desigur scumpo vei avea o datorie fata de mine . Eu am spalat in urma ta si te-am facut curata , acuma este randul tau sa faci ceva pentru mine .
Vei primi prima ta misiune diseara tot printr-un biletel .
Cu dragoste , M. “
Cine era acest ..M.” oare ? Si de ce ar face asta ? Imi era mult prea frica , cand in genunchi si incep sa imi plang viata blestemata pe care o duceam . Iar misiune ? La ce se refera ?
_______________________________________________________________________
Mda... nu prea am avut idei deci ...:D Orkm sper sa va placa si asa ... si sa-mi spuneti si mie daca se merita sa pun next . TNX anticipat !!! :*
CITEȘTI
Criminala
HorrorKat Mickaelson este o tanara de 23 de ani care are o relatie cu John Durden un tip in jur de 25 de ani . Kat si John au avut o relatie de 4 ani dar Kat a fost nevoita sa se desparta de el din cauza sarcinii si a prietenului iubitului sau , Rick . Ri...