Capitolul 16 - Londra

367 19 4
                                    

Ies pe poarta din aeroport, ma astepta un tip, aceasi poveste se repeta ? Avea numele meu pe o foaie ma indrept spre el, nu-i spun nimic ii dau bagajele si urc in Mercedes-ul sau. Nu ma interesa detalii, trebuia sa fiu cat mai formala si asta insemna fara suflet. Intra in masina si incepe sa se prezinte dar formal, nu cum a facut-o Liam :
- Buna ziua ! Ma numesc Alfred, voi fi soferul dumneavoastra, in spate aveti o carte de vizita cu numarul meu sa ma sunati oricand aveti nevoie de mine si desigur un telefon nou. Toate detaliile sunt in cutiuta.
-Multumesc !
Mergem timp de 20 minute si ne oprim in fata unei case . Cobor din masina si incepe ploaia, era vremea... vina naturii si a Angliei ca sesitueaza in partea asta a lumii. Soferul observa si scoate o umbrela, mi-o inmaneaza. Ia bagajele si deschide poarta, intru prima iar cand ajungem la treptele casei cu etaj tin sa precizez si chiar frumos decorata inafara. Imi deschide usa intram intr-un living spatios, alb imaculat, canapele mari crem si un LSD mare ce ocupa din spatiu, o bucatarie neagra simpla , tablouri aruncate la nimereala pe peretii albi . Erau si o serie de trepte din lemn cites ce duceau spre etaj.
-Doamna aceasta este casa dorita dupa cerintele dumneavoastra, eu voi merge in oras sa va fac cumparaturile care mi-ati spus sa le fac inainte sa veniti doar ca nu am avut timp.
-Bine .
Imi lasa cheile si pleaca, deci acest "M" joaca toate cartile in numele meu sa nu se descopere, dar de unde pana unde atatia bani ? Casa asta si mai ales camera de la hotelul de lux, dar trebuia sa scap de el, sa-l descopar, nu stiu cum pentru ca se piteste dupa tot felul de persoane si numele meu mai nou.
Ma descalt, urc sus la etaj cu bagajele de asemenea, era un hol dragut cu 3 usi inchise, intru pe prima unde era o baie spatioasa ce mai avea o usa, incerc s-o deschid dar nu pot era incuiata pe partea cealalta, cred ca ducea la dormitorul principal, ies din baie si merg spre usa urmatoare, un dormitor mare, cu pat de doua persoane, lenjerie neagra cu perne albe, avea un tapet decorativ cu argintiu, un dressing mare cu doua oglinzi mari , usa cu baia era acolo de asemenea aceasi culoare de lemn cires, mai era o usa de termopan cu un geam de sus pana jos, ducea spre o terasa mare, pe care ploua in acest moment. Merg spre cealalta camera, era o camera de oaspeti cum banuiam, un mat dublu cu lenjerie alba simpla si un tapet auriu cu pasteluri. Ma intorc spre dormitorul meu si deschid cutiuta din masina. Ei bine o scrisoare .

" Draga Kat,

Tin sa-ti urez bun venit in Londra, sper ca-ti place noua ta casa, obisnuieste-te cu ea, nu aduci pe nimeni in vizita, nu te imprietenesti cu orisicine . In acest moment tu trebuie sa-ti urmaresti tinta. Ai calitatile perfecte pentru locul unde vei lucra, vei fi un model al firmei Hotly, exact condusa de Elizabeth Richard . Daca te vei intalni cu Christian Jackson ii vei spune ca nu vrei sa ai probleme si sa te uite, te faci ca nu-l cunosti. Apropo, observ ca ti-a cam intrat in mana chestia asta cu criminalismul, barmanul ala frumusel a ars datorita tie, in momentul asta stai pe tusa, nu vreau sa atragi suspiciuni asupra ta. Vei urmari sotul lui Elizabeth, vreau sa intrii pe sub pielea lui sau mai exact sa fii amanta lui. De maine incepand cu ora 10:00 vei fi prezenta la un instructor de modele, te va pregati timp de o saptamana inainte sa mergi la agentie, care unde apropo esti angajata. Ai totul pe gratis doar fa ce spun si foloseste-te de toate oportunitatile pentru a ajunge la Derek Richard care tin sa precizez este bun prieten cu Christian, are mai multa putere decat prietenul sau, este un om politic, ai grija am inteles ca este "brutal" . Atat pentru moment.
Cu multa iubire, M " .
Ei bine pot sa spun ca mai nou voi devenii o dama de companie, o amanta, iar Christian, sper sa nu-mi imcurce lucrurile.
Alfred ajunge casa si lasa cumparaturile la imtrare si iese afara spunandu-mi ca sa-l apelez cand am nevoie de ceva, l-am lamurit ca pana maine nu am nevoie.

29 iunie - 10:30

Ajung in fata unei cladiri inalte, intru in cladire si ajung la o usa, o sala mare de cu oglinzi si simpla, cateva poze aruncate cu modele. Apare un tip slabanog, inalt, blugi mulati negrii, o camasa neagra deschisa la primii nasturi, o esarfa aiurea in jurul gulerului de la camasa si o jaketa neagra, era un rocker ?
- Buna dimineata, eu sunt Mario Lorus, noul tau instructor.
- Incantata, Kat Mickaelson !
Ne imbratisam, saruturi scurte pe obraji, se da doi pasi in spate si ma masoara :
- Imi place stilul tau !
Purtam jaketa mea cu tinte, o pereche de pantaloni negrii, botinele negre si o camasa alba cu decolteul la vedere.
- Multumesc, cred !
- Deci azi este prima zi, avem o saptamana la dispozitie, te voi invata cum sa-ti mentii piciorusele alea subtirele pe tocuri, cum sa calci corect podiumul, sa stai dreapta si sa fii cat se poate de expresiva.
- .... ok ...
Incepem presupul antrenament, ma pune sa stau cat mai dreapta si sa par cat mai naturala .
- Daca stai dreapta te face sa pari inalta si asta este in primul ramd regula la modele, picioarele tale trebuie sa fie puse im evidenta atunci cand pasesti pe podium, sanii la fel pieptul sa iti dea amploare ...
Tot imi dadea detalii imi povestea despre simetria corpului si cum sa-mi pun corpul in evidenta, mi-a laudat silueta si avand incredere deplina ca voi reusii.

•••
8 iulie 16:20

- Felicitaari ! Ma aplauda Mario. Ai fost senzationala ai reusit in 10 zile ce altele fac in ani.
Vine si ma imbratiseaza puternic, legasem o prietenie in timpul asta.
- Multumesc Mario fara tine nu as fi reusit, esti un om excelent !
- Kat, am incredere in tine ca vei face tot ce este posibil sa fii cea mai buna !
- Ceri prea mult, rad dar asta aveam de gand.
De mica imi doream sa fiu model, acum am sansa, voi fi cea mai buna.
-Bun, eu trebuie sa fug sa fac pregatirile de marea petrecere, spune Mario zampind spre mine .
- Ce petrecere ?curioasa de fel.
- Petrecerea de final in cinstea ta. La mine la vila cu piscina, rade el gesticuland in felul sau artistic, la ora 20:00 sa fii acolo. Te sarut !
Spune asta si pleaca dand telefoane, ei bine raman putin surprinsa dar trebuia sa merg se pare ca nu puteam refuza.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Multumesc dragi cititori, ca am ajuns pana aici, din nou astept voturile de la voi si o mica parere acolo jos care ar conta enorm pentru mine . In functie de voturi si pareri postez urmatorul capitol. (cu cat mai multe voturi si pareri cu atat mai repede pun urmatorul capitol ) ;) Kisses ! Multumesc anticipat !

CriminalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum