Ma trezesc nervoasa, am avut cosmaruri toata noapte cu John mort care-mi spunea sa ma opresc si ca in curand voi ajunge la el. Plangeam de nervi, mereu am avut premonitii prin vise, toate visele mele erau un semn, nu vroiam sa se sfarseasca totul acum. Trebuia sa-mi revin, ceasul era 12:00 oho grozav, incepusem sa dorm tot mai mult, cosmarurile puneau control pe mine. Alfred ma striga de jos, ma dau usor jos din pat, obosita, ajung la balustrada scarilor ma sprijin de ele si-l aud cum turuie:
-Domnisoara Kat, a venit cineva sa va viziteze, vreti sa-l poftesc in casa?
-Cine este?
-Un domn, nu s-a prezentat.
-Bun, lasa-l sa intre.
Merg in camera sa-mi pun un halat de noapte, eram doar intr-o rochie scurta de saten cu dantela alba. Cobor scarile in timp ce-mi legam snurul la halatul de noapte. Cineva era cu spatele spre mine si statea relaxat pe fotoliul meu, purta o camasa, era un barbat puternoc de la spate.
-Buna dimineata ! il sperii eu venind de la spatele lui si asezandu-ma in fata lui.
Cand ii vad fata raman usor socata, dar nu las sa vada asta, prefer sa continui discutia diplomatic.
-Buna dimineata si tie, zambeste scurt si se uita la mine atent analizandu-ma, imi analiza picioarele iar dupa nici nu se uita in ochii mei, clar la sani.
-Cu ce te pot ajuta? il intreb in timp ce ma ridic sa-mi fac o cafea.
-Am nevoie de tine, chiar acum.
Se ridica vine spre mine, ma lipeste cu fundul de blatul meseu de la bucatarie, ma lipeste de el, ii simteam respiratiad, era atat de aproape, inima imi batea puternic, eram cu mainile in spate sprijinindu-ma sa nu cad, dar nu aveam cum, cu a o mana ma strangea de mijloc iar cu cealalta imi prinsese gatul, imi mangaia usor cu degetul mare maxilarul, ma excitam, dar nu aveam de gat sa fac nimic cu el, era la 3 cm de buzele mele dar nu ma saruta, doar se uita in ochii mei si nu zicea nimic. Simt cum mana lui curca in sus pe spatele meu pana ajunge la gat si-mi prinde capul in palma sa mare. Pielea mea se facuse de gaina, ma atragea atat de mult mintea sa perversa. Ma trage de par in jos, imi las capul pe spate sa nu ma doara, imi pun fundul pe blat pentru ca se impingea in mine, duce repede mana spre un picior si mi-l pune in jurul sau, eu il pun si pe celalalt , imi saruta gatul, coboara in jos pre sani care ii gusta din ce in ce mai mult, imi pun una din maini in parul sau si trag de el spre mine. El slabeste stransoarea parului meu si-mi permite sa-l sarut, gurile noastre fierbinti se deschis, incep un joc al limbilor, fiecare dinte, masea, colt al gurii fiind explorat. Parca eram doi adolescenti ce se mozoleau, mie-mi batea imi batea inima precum unei caprioare sau a unei adolescente indragostite iar acum isi implinea visul a fii cu el mai frumos baiat din echipa de fotbal. Coapsele mele se incingeau, iar el simtea asta si radea copios. Il vroiam atat de mult inauntrul meu sa-l simt cu toata puterea lui, sa ma explore tot mai mult pana ma lasa fara puteri, il strangea tare de umeri, ii rup nasturii la camasa, el imi lasa bretelele in jos, ridica rochia pana la abdomen, rupe materialul ce ne despartea in a ne cunoaste mai bine,isi desface slitul la pantaloni, ii lasa in jos, era intarita si era doar a mea acum, o vroiam in mine. Dar ceva imi spunea sa ma opresc vroiam asta, macar sa mai aman momentul, il imping si-l sarut fiind amandoi in picioare de data asta, ma las in jos si ii ridic pantalonii inchizandu-i slitul, continui sa-l sarut, el isi da seama ca nu vroiam asta acum, defapt vroiam dar mi-ar fi incurcat toate planurile, aveam asa mare nevoie de el, ma bucuram asa de mult sa fie in bratele mele sa-l strang, sa-l sarut patimas si el sa-mi arate doar dragoste fara limite. In timp ce ne sarutam amandoi brutal tragandu-ne de par si zgariindu-ne pe spate cu atata pofta carnala telefonul lui Ii suna.
-Alo ?! Buna ziua, Christian Jackson la telefon. (TEAPAAA CITITORILOR )
-------------------•------------------
Sper ca v-a placut si capitolul asta, ma bucur ca ati ajuns sa cititi pana aici, astept o steluta si o parere din partea voastra. Multumesc anticipat ! :3
CITEȘTI
Criminala
TerrorKat Mickaelson este o tanara de 23 de ani care are o relatie cu John Durden un tip in jur de 25 de ani . Kat si John au avut o relatie de 4 ani dar Kat a fost nevoita sa se desparta de el din cauza sarcinii si a prietenului iubitului sau , Rick . Ri...