19. Ošetřovna

240 21 0
                                    

Řeknu vám ať si pustíte písničku v průběhu kapitoli, tak čťete.

Přijeli jsme do Toweru a okamžitě jsme Clinta vzali na ošetřovnu, celou dobu jsem byla po jeho boku, protože jsem o něj měla velký strach. Následovala jsem ho až na ošetřovnu, ke si ho už převzali lékaři. Naštěstí tam byla Elen CHo, a tak jsem byla ráda, jelikož ona je velice dobrá lékařka. Na sál už mě ale nepostili a tedy jsme čekala venku.

Sedla jsem si na židli, která tu byla a čekal jsem tu celou věčnost a hleděla do bílé zdi a přemýšlela nad tím co se může hrozného stát, ale naštěstí se přiřítila Nat a z mých hrozných vzpomínek mě vysvobodilka.

,,Tak co jak je mu?" zeptala se. ,,Nevím celou dobu tu sedím a čekám až se ěkdo zjeví, ale zatím bez výsledku." nat si ke mě přisedla a objala mě. ,,Vím jak ti je, a věřím, že ho máš opravdu ráda, ale teď musíš být silná." Šeptala mi do ucha. A já jsem se jen malinko usmála, ale zároveň mi ukápla slza, ktaerou jsem okamžitě utřela. Pak jsme tam s Tashou ještě půl hodiny seděli v tichosti, když zrovna se mě na něco zeptat, tak vyšela ze dveří Helen.

Hned jsme se zvedly, a přišli jsme k ní, nestačily jsme se na nic a Helen začala mluvit, jsem ráda, jelikož by se mi asi zlomil hlas. ,,Momentálně spí, protože byl unaven, ale je v pořádku. udělali jsme mu nový bok, vypadá  jsko ten starý,  je uměle vyrobený, ale je k nerozeznání. Oddychly jsme si obě.

,,Mohla bych ho vidět?" zeptala jsem se. ,,Jasně, jen momentálně spí, ale můžete za ním." Rozloučila jsem se s Nat a šla jsem za Helen, která mě vedla do jeho pokoje. Ukázala na pokoj a já jsem se nadechla a pomalu jsem sáhla na kliku, Helen už tu dávno nebyla a tak jsem vešla do pokoje.

V pokoji byla tma, byly zatažené žaluzije a já jsem se chvíli rozkoukávala, abych si na potemělé světlo zvykla. Rychle jsem vystoupila do pokoje, abych ho náhodou tím světlem nevzbudila. Sedla jsem si do křesla vedle postele a hleděla jsem naň. Byl tak klidný když spal, ale věděla jsem, že ho to muselo bolet.

Seděla jsem v křesle a stále ho pozorovala ho, občas jsem se koukla jinam, abych ho náhodou neprobudila jako minule. Chytla jsem jeho ruku a řekla jsem si že mu zazpívám. A tak jsem začala zpívat písničku od Sii Chandelier. Kterou jsem měla strašně moc ráda, a když jsem byla smutná, tak jsem si jí vždy zpívala.

(pusťte si písničku z médií)

Party girls don't get hurt
Can't feel anything, when will I learn
I push it down, push it down
I'm the one "for a good time call"
Phone's blowin' up, they're ringin' my doorbell
I feel the love, feel the love

1,2,3 1,2,3 drink
1,2,3 1,2,3 drink
1,2,3 1,2,3 drink

Throw em back, till I lose count

I'm gonna swing
From the chandelier, from the chandelier
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
Like it doesn't exist
I'm gonna fly like a bird through the night
Feel my tears as they dry
I'm gonna swing from the chandelier
From the chandelier

And I'm holding on for dear life
Won't look down, won't open my eyes
Keep my glass full until morning light
'cause I'm just holding on for tonight
Help me, I'm holding on for dear life
Won't look down, won't open my eyes
Keep my glass full until morning light
'cause I'm just holding on for tonight
On for tonight

Sun is up, I'm a mess
Gotta get out now, gotta run from this
Here comes the shame, here comes the shame

1,2,3 1,2,3 drink
1,2,3 1,2,3 drink
1,2,3 1,2,3 drink

Throw em back till I lose count

I'm gonna swing from the chandelier
From the chandelier
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
Like it doesn't exist
I'm gonna fly like a bird through the night
Feel my tears as they dry
I'm gonna swing from the chandelier
From the chandelier

And I'm holding on for dear life
Won't look down, won't open my eyes
Keep my glass full until morning light
'Cause I'm just holding on for tonight
Help me, I'm holding on for dear life
Won't look down, won't open my eyes
Keep my glass full until morning light
'Cause I'm just holding on for tonight
On for tonight
On for tonight
'Cause I'm just holding on for tonight
No, I'm just holding on for tonight
On for tonight
On for tonight
'Cause I'm just holding on for tonight
'Cause I'm just holding on for tonight
No, I'm just holding on for tonight
On for tonight
On for tonight

,,Krásně zpíváš, neveděl jsem, že umíš zpívat." řekl Clint se stále zavřenýma očima. Abych byla upřímná, tak jsem nevěděla, že je vzhůru. Hned jsem k němu vzhédla a objala ho. Onse usmála a také mě objal. Okamžitě jsem mu hned vlepila jednu malou pusu. ,,Tohle už v životě nedělej, mám o tebe strach. " řekla jsem. Jen se usmál a nic neříkal.

,,Zazpívej mi ještě něco." pohlédl na mě s psíma očima, zrovna jsem se nadechovala, když do místnosti vrazil zbytek týmu.

,,No nazdar chlape, no to je dost že ses probudil." zakřičel přes celou místnost Tony bezohledně. ,,Ale notak Antony neřvi tady, vždyť jsi na ošetřovně, tady lidi mluví potichu." hned jsem ho zpražila pohledem, a schválně jsem mu řekla jeho celým jménem, protože to ůplně nesnáší. Jen se na mě ušklebil a všiml si, že Clintovi držím ruku. Ano celou dobu jsem ho držela a až teď jsem si to uvědomila. Naštěstí si toho všiml jen Tony. Ale stejnak jsem věděla, že něco tuší.

Tak jsem rychle ruku dala pryč. Tony si toho dále nevšímal, a všichni si tam povídali a já jsem tam jen tak seděla. pak jsem se rozhodla, že se půjdu projít, ani jsem se nerozloučila a šla jsem.

Rozhodla jsem se, že se půjdu projít do Centrál parku, ale úplně jsem zapoměla, že jsem zraněná na noze, a tak jsem si to nechala nejdříve ošetřit, a pak jsem vyrazila. Když jsem dorazila do parku, tak se zrovna začalo stmívat a já jsem akorát stihla krásný západ slunce. Měla jsem po ruce telefon, a tak jsem si danný okamžik hned vyfotila, abych tu krásu o kterou Clint přišel mu ukázala.

Už byla tma, když jsem se rozhodla jít zpět do Toweru, nebylo to daleko, ale přesto jsem měla blbí pocit z nočního New Yorku. A tak jsem trochu přidala do kroku a začínala mi být zima, jelikož se docela ochladilo. Nakonec jsem dorazila do Toweru a vyjela do našeho patra výtahem.

,,Kde jsi byla!" ozvalo se jakmikle se dveře vítahu otevřeli. ,,Byla jsem v parku." odpověděla jsem s klidem Nat. ,,Bála jsem se o tebe." Vždyť jsem dost silná na to abych někoho spacifikovala." pronesla jsem. ,,No jo, ale stejnak mám o tebe strach jsi jak moje setra." řekla Nat teď už s klidným hlasem. ,,Jsem dost unavená, a tak si půjdu už lehnout." řekla jsem už na odchodu.

Přišla jsem do svého pokoje, kde jsem rozsvítila světlo a zalezla do šatny, kde jsem si vytáhla věci na spaní a šla jsem s nimi do koupelny, kde jsem si dala rychlou sprchu. vyčistila jsem si zuby a okamžitě jsem zalezla do postele, kde jsem se hned odebrala do říše snů.

Avengers + JessicaKde žijí příběhy. Začni objevovat