26. Zkoužky

199 17 0
                                    

Probouzím se sama v Clintově posteli, a přemýšlím o tom kam se asi mohl podít. A tak vstávám z postele, oblíkám se pouze do trika a sebírám si své oblečení ze židle, kam jsem ho včera položila a přecházím k sobě do pokoje.

Jakmile otevírám dveře, tak si všímám Pietra, který na mě lišácky hledí, jen se usměhu a zrudnu. ,,Ale, ale, tady je někdo přistižen při činu." jen naň vypláznu jazyk a odcházím do svého pokoje. V pokoji se přesouvám do koupelny, kde s dávám lehkou ranní sprchu a pak ranní higienu a následně se hodlám přesunout do šatny a vybrat si nějaké oblečení na dnešní dne, ale zastavuje mě Jarvis: ,,Slečno Jessico, Fury si vás žádá. A máte si vzít něco pohodlného a pohyblivého." oznamuje mi UI a já se tedy převlékám do sportovní podprsenky a pak si na sebe beru sportovní legíny v černé barvě a pak tílko.

Již převlečená odcházím do Furyho kanclu. Přicházím ke dveřím a zaklepu. Chvíli vyčkávám, když nakonec slyším ,,Vstupte!" a tak otevíráma dveře a spatřím celý tým Avengers jak tu stojí nastoupeni v řadě. ,,Dobré ráno pane." řeknu směrem k Furymu a pak pohlédnu na zbytek osazenstcva v této místnosti. ,,Dobré ráno všichni." S Clintem si vyměníme úsměvy. ,,Tobě taky." řekne Clint a zbytek jen kývne.

,,Takže slečno, už není času na zbyt, zkoužky, které máte mít až za pár měsíců přesuneme na dnešek, protože k něčemu chyluje, ale nevíme k čemu. a proto z vás chcí mít agentku už teď, ale nebudete jen agentka, ale budete i Avenger." vykulila jsem na něj oči. ,,Ano budete Avenger, někoho jako jste vy, tak potřebujeme. Nikdo z přítomných nemá tak obrovskou schopnost jako vy, a proto chci aby jste se stala součástí tohoto týmu, který chrání celý svět." nic jen neříkala pouze jsem naň čuměla jak kdybych viděla ducha.

,,Takže vaše zkoužky budou hned po obědě, a podle toho jak říkali ostatní, tak máte velice dobré schopnosti v boji z blízka. a prý i dobře střílíte, no a kydž k tomu přidáme ještě vaše schopnosti, tak si myslím, že budete úžasný agent. takže vaše první zkoužka bude v jednu. uvidíme se v tréninkové hale." najednou vstal založil si ruce za zády a odcházel.

Jakmile se za ním zavřeli dveře, tak se ke mě všichni vrhli. ,,Neboj to zvládneš" řekla Nat a mrkla na mě. ,,Když tě tak vychvaloval, tak ti věří, a to znamená že to zvládneš levou zadní." pronesl Clint a objel mě. ,,Jsi jak neřízená střela Jess!" řekl majestátně Thor a zaťal ruku v pěst. A to už jsme se všichni smáli.

Šla jsem se pořádně najíst, jelikož nesnesu, když jsem moc najedená se pohybovat, a tak jsem se tedy rozhodla, že nebudu obědvat, ale že si dám pořádnou snídani a né jen musli.

______

Už se blížila jedna hodina a já jsem a tak jsem se rozhodla, že si půjdu vyčistit hlavu na střechu. Dorazlila jsem na střechu, odkus jsem měla obrovský výhled na celý New York. opět to byl majestátní pohled jako vždy.

Přemýšlela jsem o různých věcech, když tu najednou vešla na střechu Wanda. Poznala jsem to, ani jsem se nemusela otáčet. ,,neboj zvládneš to, já to taky zvládla, sice to bylo težký, ale i já jsem to dala. A ty to dáš levou zadní, protože si dobrá." řekla aby prolomila ticho. ,,neboj každý z nás ti věří." usmála jsem se na ní a pokračovala v heldění do dáli.

Během několika minut přisvištěl Pietro a oznámol nám že už je čas. My jsme tedy s Wandou šli k výtahu a tam jsme sjely do tréninkového patra.

 Dorazila jsem společně s dvojčaty až k hale, kde se to vše mělo odehrávat. Všichni už tam čekali dokonce tu byli i dva Agenti a to Hillová a Coulson, kteří prý museli u těchto věcí vždy být.

,,Tak slečno Blacková, nejdříve vás požádám o to, aby jste si vlezla do holografické místnosti, kam vám pustíme pohyblivé terče." pronesl Fury. Jak řekl tak jsem tak i učinila a  vzala jsem si luk a toulec se šípy, který jsem si dala na záda. Vstoupila jsem  do místnosti, která byla zahalena temnotou, ale jskmile jsem se dotkla ovládacího panelu, tak se všude v místnosti rozsvítilo.

Já jsem se postavila na určené místo a vyčkala až se program zapne. jNajednou se kolem mě oběvili oranžové lasery, které se různě pohybovaly a pak vytvořili na nějakém místě člověka, kterého jsem musela sestřelit. A tak jsem ho střelila hned jak jse objevil. Následně se zobrazily dva a tak jsem nejdříve sejmula jednoho a pak druhého. takhle to trvalo nějakou chvíli, když se proti mě jeden rozeběhl a já jsemuděla kotoul a střelila ho přímo do srdce. Objevil se další, kteréhý se mi schovával za sloupem a já jsem chvíli vyčkala a pak ho strefila. Najednou se ke mě blížil další, a to už po mě vystřelil, a tak jsem se vyhla a hned ho střelila taky. Najednou se jeden proti mě rozeběhl, a skočil, a to jsem si klekla na jedno koleno a strefila ho přímo do srdce. A to byl konec.

Jakmile jsem dostřílela odhalila se dosudn neprůhledná zeď a stáli tam všichni. A začali tleskat. Já jsem vyšla a dala luk a toulec zpět na místo, kde jsem si je vzala. ,, Tak slečno to bylo výborné, teď se zaměříme na boj z místa." pronesl Fury a přešli jsme všichni do jiné místnosti.

tam byla připravená obrovská žíněnka, na které už čekali čtyři agenti. A tak jsem se k nim připojila. Kývla jsem na ně a boj mohl začít. Stoupla jsem si doprostřed mezi ně a pak jsem si stoupla do bojovéhp postoje.

Tak nejdříve začal jeden, toho jsem hned skolila na zem pak se připojil i druhý a nakonec se připojili všichni. Všechny jsem během pšti minut skolila na zem, nic těžkého to nebylo. Na konec byla zkoužka z mých schopností, a to mě opět daly do hologramové místnosti s pohyblivými teřči, tedy lidmi. Střílela jsem po nich ohnivé koule a také vodní, a pak se ppo nějaké době jich tu objevilo moc, a tak jsem udělala svojí tlakovou vlnu a nic jiného už se neobjevilo.

A tímto skončila moje poslední zkoužka. Vylezla jsem ven a všichni mi tleskali. ,,Slečno Blacková jste první, co zlikvidoval vš na 100%, gratuluji, niní jste agentem S.H.I.L.D.u a také novým Avengerem." všichni mi začali tleskat a já jsem zajásala. Fury odešel a já jsem políbila Clinta. A ostatní jsem objala.

Avengers + JessicaKde žijí příběhy. Začni objevovat