Opět, je zde tematická písnička, tak se zase ozvu, aby jste si jí pustili😉
Uslyším ránu, a tak se s okamžitým vystřelením z lehu do sedu a následně padám na zem. Jakmile zjištuji, že ta rána byla od otevření dveří a že to byl Tony. začal se smát, tím stylem že propukl ve výbuch smíchu.
,,Proč padáš na zem?" ,,Protože jsi mě momentálně nehorázně vylekal a já jsem z toho spadla." řekla jsem už napruženým hlasem. ,,No jen jsem ti přišel oznámit, že dnes bude večírek, tak aby jsi to věděla." usmála jsem se stylem jakože jsi mě probudil jen kvůli tomuhle.. a pak jsem se zvedla z postele a šla jsem ke dveřím a okamžitě za Tonym zabouchla.
Bylo mi divné, že tu není Clint, když jsem na něm včera usnula. Najednou se opatrně otevřeli dveře a v nich byl Clint, už převlečený a umytý. Umála jsem se naň a dala mu pusu. ,,Víš o tom večírku?" zeptám se Clinta. ,,Ne nevím." ,,No Tony mě právě kvůli tomu probudil. Že prý dnes bude večírek." řekla jsem s usměvem na rtech. ,,No tak to aby jsi šla nakupovat. Já mám bohužel dnes nějaké povinosti, zase po mě něco chce Fury, ale na ten večírek půjdeš se mnou ne?" ,,No to se ví, s kým jiným bych šla?" ,,No nevím třeba s Pietrem." ,,Ale prosimtebe, vždyť víš, že bych šla jedině s tebou." vydechla jsem a okamžitě jsem mu vlepila jednu pusu, aby už nekecal.
Odtáhl se a řekl ,,Tak se uvidíme večer, teď musím něco zařídit." kývla jsem a on mi dal malý polibek na rozloučenou. Jakmile odešel, tak jsem se šla převléci do kraťasů a volného trika. Pak jsem si udělala ranní higienu a pak jsem šla do kuchyně si udělat snídani.
,,Ahoj lidi." pozdravila jsem Nat, Wandu a Pietra, kteří právě snídali. ,,Hele Jess, dneska jdeme nakupovat." mrkla na mě Nat a já se jen uchechtla. ,,Ale jak, já nemám žádné peníze." ,,No to neřeš půjčíme si Tonyho kreditku." usmála se a Wanda vybuchla ve smích.
,,Dobře tak vyrážíme hned po snídani." rozhodla Nat a já jsem dosnídala a okamžitě jsem se šla převléci a sešli jsme se v obývacím pokoji odkud jsme sjely do garáží výtahem a namířily si to v Range Roveru do největšího obchoďáku n New Yorku.
Holky si šaty vybraly hned,ale já jsem to měůla velice těžké. Momentálně jsem neměla náladu na zkoušení různých šatů. Ale nakonec mě uchvátili jedny, a tak jsem si je vzala. Zpět do toweru jsme se dostali po obědě, a tak jsme si obědnali pizzu, protože se nám nechtělo vařit.
Přivezli nám jí asi po hodině, a my počkaly, aby nám trochu slehlo a pak jsme se šly připravovat na večírek.
Navzájem jsme se namalovaly, udělali různé účesy a pak jsme se jedna po druhé šly převléci.První šla Nat, a když vylezla z mé šatny, tak jsme obě dvě žasly nad její krásou. Byla nádherná velice jí to slušelo. Měla na sobě šedé šaty, které byl až na zem, k tomu si vzala velikánské náušnice a vlasy měla rozpuštěné.
ČTEŠ
Avengers + Jessica
FanficAhoj jmenuji se Jessica Black. Jsem sirotek, protože mé rodiče zavraždila Hydra. A já se jí teď pokouším celou zničit. V tomto příběhu to bude trochu jinak než ve filmu. Např. Clint nemám rodinu a Pietro žije a Visiona sem vůbec nedal. Obsazení: Jes...