27. Jsem Avenger

219 17 2
                                    

Velice moc se omlouvám za dlouhé nevydaný kapitolu, ale nebyla čas

Dorazila jsem na povel Furyho do jeho kanclu. Před kanclem jsem se nadechla a zaklepala pravou rukou, kterou jsem zaťala v pěst a malým npohybem zápěstí se ozval zvuk klepání na dveře. během několika vteřin se ozvala odezva z místnosti. ,,Dále!" vzala jsem tedy za kliku a táhla směrem dolů a tedy otevřela dveře do místnosti, kde Fury stál u obrovských oken a hleděl někam do dáli. 

,,Slečno, víte proč jsem si vás jsem zavolal?" přišla jsem blíže ke stolu, který byl úhledně uklizen a pronesla: ,,Ne pane, provedla jsem snad něco?" ,,nemusíte se bát slečno, jen vám chci pouze oznámit, že dnes budete oficiálně Avenger, a to tak, že bude na základně S.H.I.E.E.L.D.u v jeho konferenční hale uspořádaný ceremoniál." pouze jsem na jeho monolog kývla. ,,Tak ve tři hodiny odpoledne se hlašte všichni z Avengers u quinjetu." opět jsem kývla ,,Tak a teď už můžete jít." opět jsem kývla a odešla jsem z jeho kanceláře.

Následně jsem nastoupila do výtahu a vyjela ním do patra kde máme pokoje. Výtah cinkl, jakmile jsem vyjela do patra a nejdříve jsem chtěla zdělit tuto zprávu zbytku týmu. 

Vlezla jsem nejdříve do obýváku, kde jsem hledala ostatní, ale nikdo zde nebyl. A tak jsem se zeptala UI. ,,J.A.R.V.I.S.i? Kdepak je zbytek týmu?" okamžitě mi oznámil. ,,Všichni jsou v kuchyňi a snídají." ,,Díky JARVE." poděkovala jsem mu a odešla za nimi. Všichni tam opravdu byli, a tak jsem jim oznámila to co mi nařídil Fury. 

,,Ahoj lidi." všichni v místnosti na mě obrátili zrak a poslouchali co říkám a buď kývli a nebo odpověděli nazpět. ,,Fury všem vzkazuje, že dnes ve tři hodiny máme být připraveni u quinjetů. Protože pojedeme na základnu S.H.I.E.L.D.u a bude tam mé oficiální přijetí k Avengers. " na konci svého monologu jsem tleskla rukama. A pak jsem se usmála na všechny přítomné. 

Všichni se usmáli a já jsem se tedy rozhodla, že se také nasnídám, jelikož jsem měla poměrně hlad. Opět jsem si dala svojí obvyklou snídani a to musli s kousky čokolády a mlékem.  To vše jsem dala do misky a vzala jsem si ze šuplíku lžíci, kterou jsem si vytáhla ze šuplíku. a sedla jsem si k ostatním vedle Nat a Clinta bylo místo.

Po snídani jsem došla do svého pokoje, kde jsem se převlékla do sportovního oblečení a vzala si tenisky. Pak jsem sjela výtahem a rozešla se k Central parku, kde jsem se rozhodla si zaběhat. Běhala jsem asi hodinu skrz celý park. Pak jsem se rozešla zpět a v toeru vyjela rovnou do tréninkové haly, kde jsem si vytáhla luk a střílela do terčů.

Střílela jsem velice dlouho a pak jsem uslyšela kroky, které ke mě mířili, dělala jsem jako že nic, ale věděla jsem že tu někdo je. Dotyšný se ke mě přiblížil. Velkou rychlostí jsem se otočila a na dotyčného mířila svým lukem. Až pak jsem zjistila na koho mířim. Byl to Clint okamžitě jsem ztáhloa luk dolů a omluvmě se na něj usmála.

,,Ale notak, nechci tě nějak ohrozit." ďábelsky se usmál a já jsem se uchechtla a položila jsem luk a hned jsem se přilepila na jeho rty a tím jsem se mu omluvila. Následně jsme se  od sebe odlepili a společně trénovali. Asi po hodině jsme přestali trénovat a rozhodli se že si pustíme nějaký ten film aby nám ten čas do tří rychle utekl. Takže jsem si skočila do pokoje, kde jsem se v koupelně nejdříve vysprchovala a následně převlékla do šedého tílka a šedých tepláků. Jakmile jsem vstoupila do pokoje čekal tu už Clint a vybíral nějaký film.

Jen jsem se usmála a přiskočila do postele za ním. Už měl vybraný film a tak se rovnou pustil. 

---

Jakmile jsme dokoukali film, tak už byli dvě a tak jsme se šli rychle něčeho najíst a pak převléknout do našich kombinéz. Akorát když jsem vylezla z pokoje tak jsem měla deset minut na to se dostavit na střechu. A proto jsem okamžitě zamířila k výtahu a nechala se vyvést na střechu. Jakmile cinkl výtah a otevřel se, tak jsem hbitě vystřelila po schodech na střechu. jakmile jsem se tam dohrabala, tak už tam byli všichni nastoupeni, tedy až na Tonyho, ten vždy chodí pozdě. Tak alespoň vždy vím že nejdu poslední.

Hned jak jsem se se všemi pozdravila, tak se přiřítil Tony s kufříkem, ve kterém měl oblek a my všichni nastoupili do jetu a vzlétli. tentokráté jsme měli řidiče, a atk nikdo od nás nemusel pilotovat.

Celý let jsem přemýšlela a nevnímala probíhající debatu. Jakmile jsme přistáli, tak jsme se všichni vydalí do obrovské místnosti plné lidí, tedy agentů S.H.I.E.L.D.u. Byla jsem v celku nervózní, ale byl tu Clint, který šel po mém boku a podporoval mě. Když jsme dorazili k pódiu, tak opřed mikrofón přistoupil Fury.

,,Takže vítám vás všechny v této místnosti. Jsme tu dnes proto, že jedna velice nadaná dívka včera složila těžké zkoužky, kterými prošla na výbornou, jako nikdo předtím. A proto tu jsme aby jsme z ní udělali oficiální agentku a také jedním z Avengers."

Celou dobu jsem byla nervózní, ale jakmile utichl jeho hlas bylo to ještě horší. Pokynul ke mě hlavou a já jsem se opatrnými krůčky přiblížila k němu. Stoupla jsem si vedle Furyho tak, aby na mě každý viděl. Fury mě lehce objal a zavolal si agentku Hillovou aby k němu přistoupila. 

Něco jí pošeptal do ucha a ona opět odstoupila a někam odešla. Nevěděla jsem kam, ale nějak jsem si toho nevšímala jelikož jsem se momentálně zaobírala tím že stojím před obrovským davem lidí, kteří na mě zírají. 

,,Takže slečno Jessico chci vám pogratulovat, za to že jste již nejúspěšnější z řad agentů, kteří tyto zkoužky také prováděli. Ale vy jste byla ta nejúspěšnější a proto vás také odměním rovnou." Přistoupila k Furymu agentka Hillová a předala mu nějakou malou krabičku, následně se pirát otočil ke mě čelem a danou krabičku a otevřel jí. V krabičce byla malá lesklá věc. Byla to malá medajle, kterou mi opatrně připl na kombinézu. Následně měl další proslov, ale teď už jsem ho nevnímala, jelikož jsem byla zaujata svou malou medailí.

Následně jsem se zařadila do řady mezi ostatní Avengery a pak měl Fury další monolog.

,,Takže tímto je agentka Jessica právoplatným Avengerem a teď už se všichni agenti dostaví na svá stanoviště a vrátí se zpět do své práce."

Jakmile dokončil svou řeč všichni se zvedli a odcházeli. Jen Avengers mi geratulovali a my pak všichni odešli do quinjetu.

Avengers + JessicaKde žijí příběhy. Začni objevovat