28. Seznamení s Thorem

68 6 0
                                    

,,Takže slečno Jessico chci vám pogratulovat, za to že jste již nejúspěšnější z řad agentů, kteří tyto zkoužky také prováděli. Ale vy jste byla ta nejúspěšnější a proto vás také odměním rovnou." Přistoupila k Furymu agentka Hillová a předala mu nějakou malou krabičku, následně se pirát otočil ke mě čelem a danou krabičku a otevřel jí. V krabičce byla malá lesklá věc. Byla to malá medajle, kterou mi opatrně připl na kombinézu. Následně měl další proslov, ale teď už jsem ho nevnímala, jelikož jsem byla zaujata svou malou medailí.

Následně jsem se zařadila do řady mezi ostatní Avengery a pak měl Fury další monolog.

,,Takže tímto je agentka Jessica právoplatným Avengerem a teď už se všichni agenti dostaví na svá stanoviště a vrátí se zpět do své práce."

Jakmile dokončil svou řeč všichni se zvedli a odcházeli. Jen Avengers mi geratulovali a my pak všichni odešli do quinjetu.

Letíme už několik minut quinjetem a najednou uslyším ránu.. Ozve se obří rána celým jetem a také se celý komplex zhoupne. Jako by do nás někdo narazil.

Celý tým se zhrozí a pohledne ke stropu, kde do nás něco údajné narazilo. Nikdo neví co by to mohlo být, a pak najednou uslyšíme jak něco klepe na strop, a tak Nat, která pilotuje otevře dveře a řekne: ,,Nejspíš vím, kdo to je." a usměje se a dál se věnuje pilotování. Z nenadání do quinjetu vleze muž s velkými svaly a v poněkud zváštním oblečením, které nevypadalo z dnešní doby, ale spíše z doby starověkého Řecka.  Byl velice hezký, jeho dlouhé plavé vlasy, které měl sepnuty na temeni hlavy do malinkatého drdůlku se mu vlnily ve větru, který proudil do quinjetu otevřenými dveřmi, kterými přicházel. Jeho konečky vlasů se dotýkali rudé kápě, která se táhla až k samotné podlaze, ale nedotýkala se jí. pod kápí se nacházeli divě stříbřitý oblek, který a rukou a nouhou měl podobu ritířského svetru. A přes něj byla hozená jakási vesta, která zároveň držela kápi tam, kde měla být.

Najednou muž promluvil hlubokým medovým hlkasem: ,,Zdravím lidi." všichni se zasmáli a opětovali mu jeho pozdrav.  A mě to prostě nedalo a musela jsem se připomenout a tak jsem si odkašlala, abych na sebe upozornila. Clint jako jediný si vzpoměl, že se vlastně neznáme a tak nás představil: ,,Thore tohle je má přítelkyně Jessica, která vláde kinetickými silami, Jessico tohle je Thor, bůh hromu a blesku." Thor se ke mě přiblížil zvedl mi dlaň a políbil hřbet ruky.  Svým periferním viděním jsem si všimla jak se Clint zatvářil, když ho spatřil. Kývla jsem na pozdrav Thorovi a pak se otočila na Clinta a pošeptala mu: ,,Neboj řečtí válečníci mě neberou." a vyzývavě jsem se usmála. Během chvíle jsem schytala jeho přenádherný úsměv a pusu na tvář.



Avengers + JessicaKde žijí příběhy. Začni objevovat