22. Prasknutí

239 21 0
                                    

Probouzím se ve své postel v obětí Clinta a usměju se při pohledu na něj, když stále spí. ROzhodnu se prozkoumat pár papírů co mám schované v šatně pod věcmi. A tak se vyprosťuji z Clintova obětí a docupitávám do šatny, pouze ve spacím oděvu.

Vyndavám tedy tašku a chvíli se přehrabuji ve složkách. Pro jistotu se koukám jestli se náhodou Clint už neprobudil, ale stále spí. Najednou mě zaujme jedna složka s názvem První náznaky.

Na sledovaném objektu se začínají projevovat první náznaky, schopností.

Přerušuji své čtení a zamýšlím se nad touto větou. Už začínám chápat, proč tu píše sledovaný objekt. Možná kvůli tomu, že by se to mohlo dostat do cizích rukou, a mohly by o mě vše vědět, a tak píšou sledovaný objekt. Své myšlenky momentálně zavrhuji a pouštím se do dalšího čtení informací o mém dětství.

V blízkosti sledovaného objektu se začínají zvedat věci, ale jen minimálně. Né tak, že by se zvedali do ohromných víšek, ale pouze tak maximálně do metrové víše. Velice často se stává, že se sám spouští kohoutek s vodou, či se zapálí oheň v krbu. Z těchto případů usuzuji, že objekt má nespočet sil a to prozatím Telepatii, ovládání ohně a vody.

Najednou si za mnou někdo odkašlal a já jsem se tak neskutečně lekla a s rychlostí se otočila. Byl to Clint, hned jsem tažku chtěla schovat, ale jakmile mě uviděl jak se snažím ji schovat, tak se zeptal co tam mám. ,,Nic.." dal hlavu na stranu jako pes a odpověděl: ,,Ale notak Jess, co to je?"

,,No dobře, tak já ti to ukážu. Jsou to vlastně všechny záznami o mě, když jsem byla malá a stala se taková nehoda." Odmlčím se a pohlédnu do země. ,,No pokračuj Jess, mě se svěřit můžeš, neboj nikomu to neřeknu." usmála jsem se naň a začala s vyprávěním.

,,No když jsem se včera ráno probudila, tak jsem se rozhodla zjistit, jestli v mým bývalím baráku není něco, co by mi napovědělo o tom kdo jsem. A tak jsem se rozhodla že se tam podívám." Clint se na mě okamžitě upřeně podíval a začal vyšilovat. ,,Ty jsi jako byla včera pryč? A jak jsi se tam dostala?" zeptal se už s trochu klidnějším hlasem než předtím.

,,No protože všichni ještě spali, a já už jsem na spánek neměla ani pomyšlení a chtěla jsem jít někam pryč, tak jsem si půjčila jet a nikdo to nevěděl. Tam jsem našla jednu místnost na kod, který jsem nakonec uhádla, ale bylo to těžké a tak jsem se objevila v laboratoři, kde se okamžitě spustil něčí hlas, jak jsem vlezla dovnitř. Byl to hlas mé matky a já jsem se lekla. Řekla mi co se stalo, kyž jsem byla malá." ,,No povídej." pobídl mě Clint.

,,No když jsem byla ještě mimino, tak jsem se připrazila k mamce a ta nedávala pozor a předmět, který měl nespoutanou moc a byl velice nebezpečný, tak schodila na zem a on se nějakým záhadným způsobem rozpustil do mě." pohlédla sem směrem k němu a on mě objal.

,,Neboj spoluto zvládneme.""¨ objetí jsem u oplatila. ,,Mám hlad, co se jít najíst a pak to společně probereme?" zeptal se s šibalským úšklebkem. Jen jsem kývla a uklidila tažku zpět do skříně a pak jsem se převlékla do černých kraťasů a tílka stejné barvy a mohly jsme jít.

Clint mě chytl za ruku a já jsem se usmála a pevně ho stiskla a tím jsem si ho přitáhla k sobě a políbila ho. Následně jsme společne vyšli z pokoje. U obývacího j¨pokoje jsme se pustili oba ve stejnou chvíli, aby jsme to nechali ještě v tajnosti. Vešli jsme tedy dovnitř místnosti a zamířili jsme hned do kuchyně, kde už seděla nat, Wanda, Pietro a také Steve.

Sedli jsme si radši naproti sobě, aby jsme nebyli tak nápadní. Nat se na nás jen podívala a usmála se, protože jako jediná ze všech věděla o co jde. Ostatní jen slušně pozdravili a já jsem si vzala Musli s mlíkem a Clint jen chleba s máslem a šunkou. Pak se na mě a na Clinta Wanda podezřele podívala a měřila si nás pohledem, který vypadal jako by nás právě rentgenovala.

,,Co máš s Clintem?" zeptala se najednou Wanda v myšlenkách. Vyprskla jsem obsach svých úst a podívala se na ní s vytřeštěným pohledem. Všichni se na mě podívali a já jse se jen uculila. ,,A jéje zase si "v duchu" povídají" řekla Nat.Hned jsem nat poslala myšlenkou to o čem mi povídá Wanda a ta se uchechtla.

Teď už Weanda mluvila nahlas a řekla: ,,Tak už mi to sakra řekni , co s ním máš?" a ukázala na Clinta. Všichni se na nás podívali jak na mě tak na Clinta. ,,Opravdu to chceš vědět?" zeptal se nečekaně Clint. Vstal a přiblížil se ke mě a vášnivě mě políbil. Nečekala jsem to a tak jsem z počátku nespolupracovala, ale pak jsem nemohla odolat jeho jemným a hebkým rtům.

Wanda otevřela pusu dokořán. Stejně tak jako zbytek lidí co tu seděl. Najednou do místnoati vtrhl Tony a pietro a tak nějak se jim pohledy na nás zarazili. ,,Cože?" řekl Pietro a pak Tony dodal ,,Proč jí kouše?" zepútal se a všichni vybouchli v smích. Až na nás, jelikož se naše rty ještě neoddělili.

,,Dobře tak je to venku." řekla jsem už oddělená od Clinta. (BTW to zní tak blbě, jako kdyby jsme byli srostlý.) Usmála jsem se na zbytek týmu a dojedla svou přichystanou snídani. teď už jsem od Clinta skoro ani neodtrhla oči.

Po snídani jsme se šli hrabat v těch dokumentech, co jsem si přivezla z méhpo rodného místa. Nakonec jsme se vybodli na papírovou podobu a pustili jsme si videa. Clint spatřil mojí matku na videu a řekl: ,,Už vím po kom jsi tak krásná a chytrá." usmál se na mě. Bylo to tak rostomilí a strašně moc zbožňuju ten jeho úžasný úsměv.

Během těch videí jsem se záhadným způsobem odebrala do říše snů.

Avengers + JessicaKde žijí příběhy. Začni objevovat