38. Přeměna

64 6 2
                                    


Pohled 3. osoby

A tak jak to nikdo nečekal tak se stalo. Loki žádal Jess o to, aby zničila Avengers Tower, ale on to nechtěla udělat. I přesto to udělala. Loki jí tak zamotal hlavu, že si ani ona sama neuvědomila, že by se něco takového mohlo stát bez jejího vědomí. A tak se dívka probrala ze svého krátkodobého komatu a viděla všechny ty sutiny kolem. Byla vyděšená, zklamaná a tak velice naštvaná. Ale ze všeho nejvíc se bála o Avengers, jelikož byli všichni v budově.

A tak se dívka procházela sutinami budovy. Kolem ní byl všude pustý dým a těžký vzduch. Ale nechápala, jak to, že ona to zhroucení přežila. Snad jí k tomu napomohli její schopnosti. A tak kráčela přes různé kusy budovy a snažila se myšlenkami najít někoho, komu by mohla pomoci.

Jess

Nevěřím, že i přes to, že já jsem nechtěla, se mi Loki dostal do hlavy a způsobil tuhle pohromu. Nechápu, jak se mu to sakra povedlo. Jak jsem to mohla dopustit. Proč jsem to udělala.

Mými myšlenkami to proudilo jak rozbouřená řeka. A já jsem se nemohla soustředit. Potřebovala jsem mít čistou hlavu, tak abych je mohla zachránit. Když tu najednou jsem něco ucítila. Byl to Clint, který byl někde blízko, a byl naživu. Hned, jakmile jsem to zjistila, jsem se nedokázala soustředit na nic jiného než jen na Clinta.

Cítila jsem jeho myšlenky, jeho tep i to jak těžce dýchal. A když jsem se blížila víc a víc k místu, kde se nacházel, cítila jsem menší pocit úlevy. Došla jsem, tedy spíše doběhla na místo, kde jsem jeho energii cítila nejvíce a zvedla jsem všechny sutiny. A tak jsem se konečně dostala k muži, kterého miluji. A byl živý a zdraví, to bylo hlavní.

Poté jsem ho chytla za ruku. Byl celý zaprášený, a tekl mu malý proud krve z čela, od toho jak si rozsekl hlavu. Jakmile jsem ho vytáhla a položila na rovnou plochu, potom jsem chytla jeho hlavu do dlaní a podepřela svými koleny tak, že jsem pod ním seděla. Setřela jsem mu ten potůček krve a poté jsem ho malinko políbila, jen tak aby se lehce dotkli naše rty.

A pak jsem to ucítila, jeho tělo se zachvělo a on následně otevřel své oči. Byl to nádherný pocit vědět, že je naživu. A tak se mi pár neposlušných slz spustilo z mých mokrých očí. Clint zvedl svou ruku dotkl se mě na tváři a pak mi ty slzy lehce otřela a promluvil: ,,,Ahoj Jess" řekl chraplavým hlasem a následně si dušně odkašlal. Mé slzy se následně spustili nanovo. Ale už jich nebylo jen már ale spíše mnoho. Cítila jsem úlevu, že může mluvit a že je u mě. ,,Miluji tě." Řekla jsem čistě svým ubrečeným hlasem: ,,Já tebe taky." Odpověděl a opět si odkašlal, Ale tentokrát to nebyl jen kašel s dušností, ale také úšklebek bolesti. A tak ač nerada jsem se mu podívala do mysli a zjistila, že se od pasu dolů, nemůže hýbat, a že ho bolí plíce. A Tak jsem hned dostala nápad. Že bych ho mohla vyléčit.

Dotkla jsem se oběma svýma rukama jeho hrudi a začala jsem plně využívat své schopnosti. Během chvíle bylo Clintovi lépe a já ho zcela vyléčila. Poté jsme oba vstali na nohy a objali jsme se. J8 jsem dostala nápad jak všechny vyhrabat.

Stoupla jsem si pevně na své nohy a začala jsem používat své získané schopnosti. Nejprve jsem všechny svýma myšlenkami našla a poté jsem odstranila u všech sutiny, které je tlačili a oni se tak nemohli dostat ven. Poté jsme je všechny zvedla do vzduchu a položila k sobě, tak abych měla co nejmenší pole působnosti. Poté jsem svou tmavě-modrou léčivou silou všechny uzdravila. Všichni se pouze jen oklepali a cítili se lépe než kdy dříve.

,,Jess, Jak jsi to dokázala?" zeptala se Eanda která mě hned objala. ,,Víte vůbec někdo co se to stalo?" řekl Steve. ,,Ano vím, to jsem byla já, to já jsemvás všechny zranila a ohrozila, to já jasem vytvořila ten výbuch, ač se odehrával ve svých myšlenkách. Vypadá to že mám mnohem větší sílu, než jsem očekávala. Strašně moc se omlouvám, a všechno napravím." Řekla jsem se smutným hlasem.

,,Ale za to jsi nemohla to byl Loki." Řekl Clint sklíčeně.

A tak jsem se na všechny jen podívala a pak se otočila zády. A myslela jen na to že chci všechno napravit. Opět jsem si pevně stoupla nohamana zem a začala všechnu svou sílu seskupovat dohromady.

Pohled třetí osoby

Dívka, která se cítila provinile, se pomalu začala vznášet. Její vlasy vlály všemi směry stejně tak jako její oděv, který měla právě na sobě. V jejích zádech byla její rodina, nazývaná Avengers. Ti jen hleděli na dívčinu neskutečnou moc a nevěděli co se bude dít, ani co má dívka v pánu udělat.

Po chvíli, kdy všichni hleděli na vznášející se dívku, Dívka nabita svou vesmírnou silou otevřela své oči, které měli duhovou barvu. Její oblečení se začalo přeměňovat a to do duhových barev. Měla na sobě upnuté body s vysokými kozačkami a pod nimi měla punčochy a vše bylo zabarvené do duhové barvy.

Poté dívka zvedla své ruce na znamení toho, aby se všechny sutiny zvedly do vzduchu. A taktéž se stalo. Poté několikrát máchla rukama a všechny šutry se obrátily v prach. Najednou se před všemi přítomnými začala tvořit obrovská suť prachu a špíny. Ze které se nakonec Vymodeloval Avengers Tower zahalený do prachu. Dívka se z plna plic nadechla a vyfoukla svůj obsah vzduchu z nich. Přílivem větru na suť se před zraky všech objevila budova, která stála úplně na stejném místě jako před pár hodinami před výbuchem. Dívce se to povedlo, zvládla svými silami vybudovat zbořenou budovu zpět.

Dívka se jen usmála a poté se otočila na svou rodinu. Až teprve tehdy se jim naskytl pohled na dívčiny barevné oči. ,,A teď musím dokončit práci." pronesla dívka ve vzduchu a zmizela neznámo kam. Za ní se jen objevil mírný poryv větru.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 15, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Avengers + JessicaKde žijí příběhy. Začni objevovat