18. První mise vol.2

259 22 0
                                    

Jakmile fury odešel všichni jsme se šli do svých pokojů připravit a převléct se do svých "úborů". Šla jsem hned za Clintem a za mnou hned Nat ,,Vy jste s Clintem spolu?" zeptala se. ,,No víš včéra jsem ho poprosila, jestli by u mě nezůstal, a on mi vyhověl. Ale usnul u mě a ráno jsme se probudili vedle sebe a pak se stalo to co jsi viděla." usmála jsem se na ní. ,,Ale byla bych ráda, abys to zatím nechala v tajnosti, jelikož to ještě není oficiální, a ja nechci naň zpěchat. "

Nat jen kývla a oddělila se ode mě, jelikož jsme společně došly k jejímu pokoji. Stále jsem šla za Clintem, jelikož naše pokoje byly hned u sebe. Chytla jsem ho za ruku, protože celou dobu kráčel přede mnou. Jeho ruce byly hezky hebké okamžitě se otočil a já jsem si ho k sobě trhem přitáhla a políbila ho. Pak jsem mu popřála hodně štěstí na misi, a šla jsem do svého pokoje.

Kde jsem si vyndala ze skříně kombinézu se znakem S.H.I.E.L.D.u jako má Nat, ale v tmavě modré barvě. Převlékla jsem se do ní a měli jsme sraz za půl hodiny u heliportu (což je přistávací plocha, kdyby někdo nevěděl), tak jsem si ješte vyčesala vysoký culík a pak jsem si vzala své zbraně, které jsem měla schovaná ve skřínce u své postele. I když zbraně nepotřebuji, tak jimi přesto ráda střílím.

Vzala jsem si je do opasku, který jsem si zapla kolem pasu a ze svého pokoje jsem vyšla směr heliport. Měla jsem ještě patnáct minut, a tak jsem se loudala. Dorazila jsem ke quinjetu, kde už samozřejmě byl Steve, který jako vždy chodí první. Pak tu byl ještě Clint, Nat a Wanda. Clint si připravoval letadlo na vzlétnutí. Šla jse k němu, jelikož jsem měla dnes na starost druhé řízení.

Během vteřiny se tu oběvil i Pietro, který se tu zjevil v mžiku, jelikož přiběhl, jak jinak. Následně přišel i Bruce. Všichni jsme si sedly na svá místa a čekali na posledního člověka, který jako vždy přichází jako poslední.

Najednou se od rampy ozvalo: ,,Na co čekáte, tak už letíme ne?" řekl Tony, všichni jsme se na něj podívaly vražedným pohledem a Clint zmáčkl tlačítko, které zvedlo rampu a zavřel quinjet. Nic nikdo zatím neříkal, a já jsem se věnovala letáu, kdyý jsme vystoupali do výšky, tak jsme zapli autopilota a pak jsme se oba sebrali za ostatníma, probírali jsme strategii.

,,Takže ty a Clint, půjdete spolu, Benner a Nat půjdou z druhé strany , já Wanda a Pietro půjdeme jako druhá vlna a Tony to bude jistit z výšky. " rozkázel nám tony a prstem ukazoval na různé lidi.

Jakmile jsme přijeli na místo, tak jsme přistáli asi kilák od základny, a vylezli jsme. Šla jsem ve společnosti Clinta a šli jsme od sebe asi deset metrů, aby jsme se mohly lépe ukrýt a bránit před protivníkem.

,,Máte před sebou pár chlápků Jess a Clinte." řekl Tony. Okamžitě jsme se oba rozhlédly kolem, a protože jsme byly v lese, tak jsme se mohly schovat za stromy. Vyndala jsem své zbraně z opasku a namířila na pět chlápků, kteří se vůbec nevěnovali tomu, že by se někdo mohl přiblížit. A tak jsem na jednoho zamířila a vystřelila, trefila jsem se a Clint začal střílet své šípy, oba jsme se trefovali a vyřídile je hned, ani si nevšimli, odkud střílíme.

Pak jsem z komunikátoru zaslechla, že se Nat s Hulkem perou tak s dvaceti týpkama, a to jsem nevnímala, jelikož u sebe má Hulka. Najednou se na nás vyřítilo pár lidí, no asi dvacet, a na to už mé kulky do hlavy a srdce nestačily, a tak jsem použila své schopnosti. a to tak, že jsem ze země vytáhla kořeny a nepřátele jimi zmlátila, bylo by moc brutální je protrhnout kořenem, a tak jsem je jen mlátila až k smrti, Clint momentálně neěl nic na práci, a tka mě jen sledoval a rozhlížel se jestli nohodou nikdo nejde.

najednou všichni ležely nazemi, a my jsme se blížili k základně. Najednou jsme se dostali k bráně, kterou jsem svou silou otevřela. Vešli jsme dovnit, šla jsem první a jen mávla rukou a smetla pár chlápků vlevo, těch napravo jsem si nevšimla, a tak Clint střelil dva , ten třetí na mě vystřelil, a Clint ho hned sestřelil šípem. ale při mém štěstí mě pouze škrábl na stehně, jen se mi trochu podlomila noha, ale hned jsem jo narovnala.

Clint se ke mě okamžitě rozeběhl a zjišťoval co se mi stalo, chápu jeho obavy. ,,Je to jen škrábnutí to je dobré." Promluvila jsem k němu a jen ho pohladila po tváři. S lítostí v očích se na mě podíval a já jsem se usmála a šli jsme dál, ani jsem nekulhala, jelikož jsem boledt ignorovala.

Dorazili jsme do vnitřka základny a šli jí prozkoumat. Nikde nikdo nebyl, což mi dost smrdělo, ale prozetím jsem to neřešila. Najednou jsme dorazily do místnosti, kde jsme měli najít pár dokumentů. Hledala jsem v jednom regále a Clint ve druhém, najednou jsem narazila na složku, na které bylo mé jméno a také jméno mých rodičů, okamžitě jsem si jí vzala a schovala do kombinézy. Hledali jsme a najednou Clint promluvil: ,,Našel jsem to." vzali jsme tu složku a sebrali jsme se a chtěli jít ven z místnosti, ale najednou jsem slyšela výstřel a kulka trefila Clinta do boku a ten se skácel k zemi.

,,Clinte" vykřikal, jsem a okamžitě jsem se otočila na člověka který vystřelil. Se slzami v očích jsem na něj vyslala tlakovou vlnu, to bylo poprvé, ky jsem jí ovládla a to je poprvé jedným směrem. Všichni so za týpkem co střelil Clinta se nalepily na ze'd a spadli k zemi mrtví. Do komunikátoru jsem se ozvala, že to Clint dostal a okamžitě jsem se k němu otočila a doběhla k němu.

Naštěstí byl při vědomí, a krev prosakovala jeho uniformou. Řekla jsem mu ať to vydrží, a svou schopností jsem ho vznesla, a šla běžela jsem ke quinjetu, kde už všichni byli, cestou jsem ještě stihla pár agentů zabít, a to proto, že jsem se dokázala soustředit na více věcí najednou, což se mi zrovna hodilo, Clinta jsem měla stále ve vzduchu a já jsem se nás pokoušela dostat pryč.

Okamžitě jsme se dostali do jetu a nat si tentokrát sedla k řízení a my vzlétli. Clint už pomalu zavíral oči, ale ještě mi stihl podat složku, pro kterou jsme ostatně šli. Předala jsem jí Stevovi a chytla jsem Clintovi ruku. Který zavřel následně oči.

Avengers + JessicaKde žijí příběhy. Začni objevovat