Tenley
,,Dobře, vážení, pojďme si to tu všechno teď shrnout," řekl Thomas a přešel k velké bílé tabuli, na kterou začal rychle, sotva čitelně, psát. ,,Máme tu víc obětí, než jsme původně předpokládali a taky mnohem komplikovanější způsoby usmrcování, které nám komplikují zjistit vrahův motiv."
,,Přijde mi, že ten chlap nemá absolutně žádný modus operandi," ozval se jeden z detektivů a já si pro sebe přikývla.
,,No, zkusíme se k tomu dobrat. Pojďme se zaměřit nejdříve na ten trojúhelník. Vytvořili ho tři místa činu. První bod byl vražda Samanthy Newtonové. Následovalo zastřelení našeho kolegy Tobbyho Silse a poté došlo k napadení zde Davida. Tato místa vytvořila trojúhelník, který měl Tenley dovést k dětskému domovu. Společně za ním našla společně s Jamesem v lese oběšenou Melanie, zatímco my jsme byli v bytě Johnnyho Derma, kde jsme vyšetřovali jeho smrt."
Když se Thomas odmlčel, aby se nadechl, vložila jsem se do toho. ,,Určitě do toho dětského domova zajdu, abychom neměli mezery. Je tu ale další věc. Kdybych nešla za Avery, nedozvěděla bych se, co ten trojúhelník znamená, což je divné. Vrah nemohl předpokládat, že za Avery půjdu."
,,Je tu možnost, že se s ním zná," řekl David, jenž seděl hned vedle mě.
,,A taky nemáš nikde zaručeno, že ten trojúhelník není přímo v dětském domově. Může to znamenat cokoliv," dodal James a mě napadala další věc. ,,Dobře, dejme tomu, že je to pravda. Ale pokud je nějakým způsobem znázorněný trojúhelník v dětském domově a zároveň i v baru Triagle, který se podle toho obrazce přímo jmenuje, pak by to logicky odkazovalo na to, že vrah má něco společného s oběma místy."
,,Přesně tak. Mohla jsi s ním klidně vyrůstat pod jednou střechou," řekl Thomas a zadíval se na mě déle, než mi bylo příjemné. ,,Chápu, že si to nechceš připustit, ale je dost možné, že tam byl s tebou. Vlastně je to skoro zřejmé."
,,Já vím," odvětila jsem stroze a krátce zafuněla. ,,Jak jsem řekla, budu tam muset jít. A budeme se muset vrátit i do toho baru, protože se nemůžu znavit pocitu, že je v tom spojitost. A pak taky to, jak psal o tom, že hraje poker..."
,,Máš pravdu, to by bylo moc náhod najednou," řekl David a opatrně se podrbal nad spánkem, kde měl pořád ještě šrám. ,,A jak už jsem řekl před chvílí, je dost možné, že se s ním Avery zná. Už jen to, že ti toho řekla tolik, svědčí o tom, že tě chce poslat přímo do jeho spárů. Pochybuju, že je pro ni nějakých pár hodin o samotě zas tolik důležitých. A i kdyby, tak aspoň smete dvě mouchy jednou ranou."
,,Jakože bude mít menší dozor a zároveň mě pošle na popravu?"
,,Tohle je hodně dobrá myšlenka, Davide, asi bych si měl jít taky na chvíli lehnout na lůžko, abych si trochu pročistil hlavu," prohlásil Thomas nadneseně a David se shovívavě usmál. ,,Bavilo by tě to nanejvýš pět minut, ale je fakt, že jsem si veškeré poznatky procházel v naprostém tichu a mám pocit, že jsem si v tom udělal určitou logiku."
,,Logiku?" nadzvedla jsem obočí. ,,V tomhle guláši?"
,,Ne, vezmi si to. Tři lidé vytvořili trojúhelník. Pokud vrah opravdu docházel do školy na terapie, musel zabít Johnnyho Derma, aby nehrozilo, že ho popíše policii. U všech z nás byl nějaký motiv. Musím říkat nás, protože on určitě plánoval zabít i mě."
Projel mnou nepříjemný pocit. Poslední dobou se mi to stávalo až moc často.
,,Pokračuj," vyzval ho Thomas a opřel se zády o tabuli.
ČTEŠ
Maska ✔️
Mystery / ThrillerVyrůstal v podmínkách, kde mu nikdo nebyl příkladem dobrého chování a kde mu nikdo neprojevoval lásku. Postupem času se naučil, že pokud chce ve společnosti a všeobecném životě přežít, bude muset potlačit svou přirozenost. Teď si v životě už m...