"Хүний нүдэнд сайн болох гэж хичээгүй болохоор л тэр муу хүн болсон"Жонгүг бэлтгэлийн өрөөнд шаргуу хичээллэх 5н хүнийг хараад бахдалтай нь аргагүй инээмсэглэнэ .
Жонгүг:-"Намжүн чиний хөлийн байрлал буруу байна! Тао үргэлж дайснаа хайхаа боль. Юүгёом энэ удаа илүү сайн хичээгээрэй"
Тэр бэлтгэгдэж буй хөвгүүдийн хажуугаар өнгөрсний дараа хоорондоо тулалдах 2 охины хажууд ирэн зогслоо.
Жонгүг:-"Санаж ав! Зүрхэн тушаа газар болон хүзүү, толгойруу дайрахгүй. Бид бэлтгэл хийж байгаа болохоос аллага хийгээгүй."
Урт хар үстэй эмэгтэй түрүүлж дайралт хийхэд Жонгүг түүний өшиглөж унагаан :-"Түрүүлж дайрах ямар осолтойг хэлсэн биздээ Наёон! Түрүүлж дайрж байгаа бол зөөлнөөр дайр"
Наёон толгой дохин босоод арай зөөлнөөр түрүүлж дайрахад түүний өрсөлдөгч шаргал үст сэлмийг ороож шидээд хүзүүнд нь сэлмээ тулгалаа . Жонгүг алгаа ташин шаргал үстийн дэргэд ирээд.
:-"Лисагаас бусад нь тарж болно"
Лиса жонгүгрүү харахад Жонгүг түүний хацрыг илбэж байлаа.
:-"Ийм болохоор чинь л би чамд хайртай байдаг хонгор минь!"
Удалгүй жонгүгын уруул лисагынх дээр бууж тэдний үнсэлт ч ширүүсч эхэллээ.
........
Жонгүг:-"Тэдний бэлтгэл сайжирж байна. Удахгүй дайрахад бэлэн болох байх"
Жонгүг буйдан дээр виски шимэн суух Тэхёнд хэлэхэд Тэхён ёжтой инээмсэглэн .
:-"Та нар удахгүй дайрлаа ч ялалтыг өөрийн болгож чадахгүй"
Жонгүг:-"Яагаад?"
Тэхён Жонгүгт нэг хундага виски хундаглаж өгөн
:-"Учир нь тэдэнд онцгой нэгэн байна . Энэ онцгой нь 100 жилд нэг удаа төрдөг нь биш. 1000 жилд нэг удаа төрдөг нь. Тэгэхлээр илүү хүчтэй. Илүү ухаантай гэсэн үг?"
Жонгүг хундагтай вискиг аван
:-"Тэгэхлээр түүнийг нөгөө тал аль хэдий өөртөө авчихсан хэрэг үү!"
Тэхён:-"Бараг л. Хэрвээ бид тэрнийг өөрсдийн болговол тэр бидэнд их зүйл хийж өгөх байхдаа"
Жонгүг инээмсэглэн :-"Таны зөв"
........
Ханбёл Дахэгийн өмнө гараад
YOU ARE READING
Special |Completed ✅|
FantasyЧиний надруу зоох хутга илүү гүн орвол чи намайг мартана гэж амлах уу? Хэлээч дээ! Хурдан! Учир нь би үхэж байна. Since:2017-11-09 End:2018-01-04