4. Үнсэлт

560 51 0
                                    



"Миний тухай түүхийн номон дээрх ганц үнэн зүйл бол төрсөн он минь л байсан."


Эра буланд улам шигдэн уйлж суухад Дахэ түүний дэргэд ирэн толгойг нь илж.

Дахэ:-"Манай ах уйлж байгаа хүнтэй таарвал ингэж аргад гэж захисан юм"

Эра нусаа татан Дахэрүү өрөвдөлтэй харцаар харан

:-"Чамд ах байдаг азтай юм аа"

Дахэ толгойгоо сэгсэрэн

:-"Үгүй дээ. Ахтай байхад ганц сайхан тал нь гэвэл тэр хүн хааяа хааяа намайг хамгаалалт байгаа юм. Тэрнээс биш намайг зодно , загнана. Сайхан юм байхгүй шүү. Болдог бол алга болчоосой"

Дахэ Эрад аавынхаа өгсөн номнынх нь хамгийн сүүлчийн хуудсыг уншиж өгнө.

Дахэ:-"Онцгой нэгэн найз нөхөдгүй ганцаардмал нэгэн биш найз нөхдөөр хүрээлэгдэх замыг сонгожээ. Энд чиний талаар гарсан байна тэ?"

Эра толгой дохиход Дахэ түүний хөхөрсөн хөлрүү харж санаа алдан

:-"Дахиад аав чинь уу?"

Эра:-"Тиймээ. Би чамд үнэхээр атаархаж байна. Учир нь чи гайхалтай ээж аав бас халамжит ахтай."

Дахэ доош харан:-"Гэхдээ би тэднээс өөр гэж аав хэлдэг. Тэдний амьдрах нас миний насны хагаст ч хүрэхгүй гэж хэлсэн. Аавын энэ үгс намайг алгаж байна"

Эра:-"-Санаа зоволтгүйдээ. Хоёулаа хамт байхад чи миний ээж аав ах болж өг харин би чиний хамгаалалт больё "

Эра чин сэтгэлээсээ инээмсэглэн Дахэгийн гаргаас чанга барина.

.....

Эра тэмдэглэлийн дэвтрийнхээ дараагын хуудсыг нээхэд бүгд урагдаж алга болсон байлаа.

Эра:-"Тиймээ энэ төгсгөл нь мөн"

Эра орныхоо доороос Дахэтэй авхуулсан зургаа гаргаж ирэн нулимс хурсан нүдээр харан

Special |Completed ✅|Where stories live. Discover now