Ma van az első suli napom. Hétfő. És én úgy kezdem a napom, hogy kivágom a szobaajtón az ébresztőm. Hogy miért? Tudni kell rólam, hogy nagyon nehezen kelek. Főleg hétfőn. Miután negyed óra után rászántam magam, hogy felkeljek, elténferegtem a tükrömhöz. A tegnapi buli megártott egy kicsit. A sminkem szétfolyva, a rúzs elfolyva a számon. Ok. Értem, hogy nem csókálló de akkor is! Na mindegy. Besiettem a fürdőbe és leszedtem magamról a tegnapi maradványokat. Feltettem a mai sminkem.Miután készen lett az arcom, odaténferegtem a szekrényemhez és végignéztem a ruháimon.
Mit ne mondjak! Nem egy ártatlan szűz kislány vagyok! Ránéztem az órámra és kikerekedtek a szemeim. 7:45. Már ott kéne lennem. Gyorsan leszaladtam a lépcsőn, bezártam a házat és felpattantam a mmotoromra.
Beindítottam a szerelmem. 5 perc alatt ott voltam a sulinál. Letettem a motrom és siettem be. Nem akarok az első nap sokat késni! Azt majd év közben! Elővettem a lapom és megnéztem a termem számát. 21. Ok. Akkor az az első emeleten lehet. Felfhtottam a lépcsőn és szembetaláltam magam a 21-es számú ajtóval. Kopogás nélkül lazán benyitottam. Mimden szem rám szegeződött. Még a tanár szigorú tekintete is.
-Nem tanították meg önnek, hogy ha már késik az első napján, akkor legalább kopogjon?
-Nem-feleltem halál nyugodtan.
-Ne merészeljen visszabeszélni nekem! Inkább mutatkozzon be az osztálynak!
A többiek felé fordultam. Kíváncsi tekintetekkel találtam szemben magam.
-Hellosztok! Kim Min Ji vagyok, de hívjatok csak Uma-nak. Ha több mindent meg akartok tudni rólam, akkor kérdezzetek!
-Hány éves vagy? Amúgy a nevem Jin
-17 vagyok
-Szingli vagy Baba? A nevem Jimin!
-Nos Jimin... Nem vagyok a kapcsolatok híve ha érted mire célzok!
-Elég is volt ennyi! Üljön le egy szabad helyre!
Hátrasétáltam és lehuppantam egy csaj mellé az utolsó előtti padba.
-Hello Uma! A nevem Min JaeHwa! De hívj ahogyan akarsz!
-Hello! G! Hívhatlak így?
-Persze! Ma ráérsz suli után?
-Aha. Miért?
-Elmehetnénk valahova!
-Van egy törzshelyem a parkban. Benézünk?
-Benne vagyok Uma! Te cigizel?
-E-cigi. Te?
-Én is. Epres?
-Málna
-Nekem is! Van tesód?
-Nincs. És nem is akarok. Neked?
-Van. Egy bátyám. Akkor suli után?
-Benne vagyok!
Ekkor csöngettek ki. Mindenki kisietett. Ahogy mentem volna az udvar felé nekiütköztem valakinek. Felnéztem és egy fiúval találkozott a tekintetünk. Ez volt az első találkozásunk....
YOU ARE READING
Egy éjszaka!
FanfictionMin Yoongi és bandája a suli rossz fiúi. Mindenki retteg tőlük. De egy lány mindent felforgat. Ő nem alázkodik meg. Mindig egy éjszakás kalandjai vannak és egy igazi lázadó. Nagyon kíváncsivá tette Yoongi-t a viselkedésével. Egy hét alatt mindenki f...