14.

1.9K 92 14
                                    

Sohasem szerettem veszekedni egy barátnőmmel, de most egy különös alkalom volt... Sosem veszekedtünk G-vel! Mindenben egyet értettünk... eddig a pontig...

-De kérlek Uma!!! Szeretném ha itt lennél! Az úgy neked is jobb lenne!

-Nem! Nem fogok ideköltözni! Arról szó sem lehet!

-De nézd! Diamond és Holly is nagyon jóban lettek!

-Akkor sem! És itt zártam le a témát! Nem akarok ilyen baromságokat hallani többet! Nekem nincs ennyi önuralmam, hogy ilyan faszságokat hallgassak! Most is nagy önuralmamba kerül, hogy ne dobjalak ki az ablakon hidd el!

-De kérlek! Nem akarom, hogy elmenj! Azt akarom, hogy itt lakj velünk és minden nap beszélhessünk!

-Anélkül is minden nap beszélgetünk, hogy ideköltöznék! És amúgy is minden nap átjövök szóval...

-Szóval akkor akár olyan mintha már itt laknál, szóval ideköltözöl!

-Nem! Ez most elfelejtheted! Nem fogok ideköltözni! Nem azért béreltem ki nagyon nehezen a lakásom, hogy most otthagyjam!

-De neked nem is ez a bajod! Valami más van! Na mondjad csak el!

-Nem!

-Köze van a bátyámhoz?

-Ööööö....

-Szóval Yoongi miatt nem akarsz ideköltözni! Na és miért is ha szabad kérdeznem? Mert úgy láttam, hogy tegnap csak egymással foglalkoztatok és bezárkóztatok a szobájába!

-Ahh... ezt nagyon nehéz elmagyarázni! Szóval... mikor meglátom, akkor valami fura érzésem lesz és ilyenkor mintha csak ő vonzaná a tekintetem. És amikor hozzám ér, akkor a bőröm bizseregni kezd és nem tudok ellene mit tenni! És amikor mellettem van, akkor olyan mintha pillangók lennének a gyomromban és felszállnának!

-Erre egy egyszerű magyarázat van! Szerelmes vagy a bátyámba!

-MI???? Nem!! Az nem lehet! Nem lehetek szerelmes senkibe! Eddig sem voltam és ezután sem leszek! Nekem csak egy éjszakás kalandjaim vannak! Nem vagyok szerelmes! Főleg nem Yoongi-ba!

-Ha te mondod akkor hiszek neked! De ha rájössz, hogy még is igazam volt, akkor te fogsz tehetni róla, hogy nem hittél nekem! De visszatérve az ideköltözésre...

-De várj csak! Te és Tae is bezárkóztatok tegnap a szobába! Mesélj csak JaeHwa!

-Én azt hiszem, hogy szerelmes vagyok V-be... De félek, hogy csak játszik velem! És nem akarok szomorú lenni miatta!

-Jae! Láttam ahogy rádnéz! Ő is biztosan szeret téged! És ha meg mer bántani akkor kiherélem! Tudod, hogy képes vagyok rá! Lásd Jimin-t példaként!

-Igazad van! De akkor átköltözöl hozzánk?

-Igen...

Nem tudom, hogy mi üthetett belém, de gyorsan el kell felejtenem Yoongi-t. Vissza kell térnem a régi életmódomra! Így is megszegtem már a szabályom, hogy csak egyszer fekszek le valakivel! De amikor olyan vonzóan és dögösen húzza az agyam! Nem tudok neki ellentmondani sajnos! De muszáj lesz tartózkodnom tőle! Nem akarom, hogy megváltozzak! Félek, hogy ennek rossz vége lesz az én szemponttomból!


"Suga pov"

Sosem szerettem suliba menni! Még ha kiíratkozni is mentünk oda! Amikor beléptünk az összes ribanc ránkugrott. Egyesével szedegettük le magunról a kurvákat és az igazgatói felé mentünk. Gyorsan behívtak minket és megtörtént a kiíratkozásunk. Hála az égnek! Azután hazmentünk és ekkor hallottuk meg a lányok beszélgetését.

Egy éjszaka!Where stories live. Discover now