29.

1.1K 78 3
                                    

Cukorka éppen készült lehámozni rólam a pólómat, de ekkor hangos ajtócsapódást hallottunk. Az ajtóban J-Hope, Jungkook és Jimin állt. Mind a hárman elvörösödtek és éreztem, hogy most a föld alá kívánják magukat. Tudtam, hogy Suga mindjárt teljesíti a kívánságukat és a föld alá teszi őket. De időben kapcsoltam és ezért Yoongi egy hosszú csókot kapott tőlem. Mikor elváltunk megint láttam azt az elsöprő vágyat a szemében. Megálljt kellett neki parancsolnom. Nem szeretem megállítani, de a srácok még mindig ott voltak az ajtóban. Lelöktem magamról az én Oppa-mat, nagy küzdelem árán. Odamentem az ajtóhoz és sorban megöleltem a három fiút. Ők lesiettek a lépcsőn, otthagyva engem egy dühös Suga-val. Ez körülbelül annyival ér fel, mintha 100 iszonyat éhes és veszélyes oroszlánnal állnék szemben. Nos igen. Nem nagyon szereti, ha visszautasítják... Főleg ha ezt a barátnője teszi meg. Szembefordultam vele és ekkor jöttem rá, hogy ma nem fogunk együtt aludni... Szemei szikrákat szórtak rám. Na ilyenkor bánom meg az összes bűnöm az Istennek. Egy kicsit hátráltam, de Yoongi csak közeledett. Nagyot nyeltem, mikor a hátam nekiütközött a falnak. Suga egyre közelebb jött hozzám. Istenem kérlek bocsájtsd meg minden bűnöm és ne a pokolra jussak! Suga nekilökött a falnak. Megfogta a karom és kényszerített, hogy a szemébe nézzek. Sosem szerettem mikor ilyen volt. 

-Suga... Ez nem jó...

-Szabad így ellökni engem Baba?

-Nem, de ha nem löklek el, akkor a 3 srác is látni fogja, hogy mit csinálunk!

-Nagyon megbántottál, tudod?-és elengedett-Ha annyira fontosak akkor legyél velük!

-Most mi bajod van?

-Az, hogy mások miatt aggódsz folyton! 

-Ilyen nincs! Suga! Egész éjjel nem aludtunk semmit! És akkor azt mondod, hogy másokkal foglalkozok? Hát már bocs, de én sem vagyok szexjátékszer! Nem csinálom ezt nonstop! Nem hiszem el, hogy ezt olyan nehéz felfogni?!

-Akkor menj utánuk és kurvuljál ott!-szemeim a kétszeresükre nyíltak. Ő most tényleg... na jólvan! Észbekapott ő is, hogy mit is mondott és azonnal halkabbra vette-Uma... Sajnálom én nem úgy gondoltam...

-Rohadj meg! Nem akarom, hogy ettől a másodperctől bármi közöm is legyen hozzád!

Azzal kivágtam az ajtót és lementem a lépcsőn. Nagyon rosszul esett, amit mondott. Szemeim könnyekkel teltek meg. Szakítottam egy olyan személlyel akit szeretek... De az amit mondott nekem... kiütötte a biztosítékot nálam... 

Amikor leértem, egy mosolygós G-vel találtam szemben magam. Csak ő volt ott. Én csak a piás szekrényhez indultam. Kivettem belőle egy whiskyi-s üveget és ledobtam magam a kanapéra. G aggodalmasan nézett rám. Leült mellém és egy nagyobb sóhajt engedett ki.

-Megbántott?

-Szakítottunk

Erre a kijelentésemre Jae felkapta a fejét és szemei kinyíltak. A szája enyhén elnyílt. Elmondtam neki a sztorit, hogy mi történt. És pont ekkor jöttek le a srácok a lépcsőn. Suga volt legelöl. Mikor megláttak minket mindenki megállt. Suga elfintorodott, de tovább ment. Látom nagyon megviselhette! Jól van Suga-cska! Ezt a játékot ketten játszák!




Sziasztok Angyalok!

Bocsi a késésért, de javították a gépemet és a másik 2 sztorit is alig tudtam megírni. De! Most már minden rendben van és hozom rendesen a részeket. Mondjuk lehet, hogy kettő naponta lesz mindenből rész, mivel nekem is suli van és a matektanárom szó szerint egy démon! De megpróbálom a legjobbat!

Angel

Egy éjszaka!Where stories live. Discover now