Suga megfogta Kai gallérját és bevonszolta a házba. Azután többször is orbavágta. Kai összeesett a parkettán, amit kihasználva Suga ráült a derekára és ütni kezdte. Csak ütötte ahogyan érte. Én meg csak ott álltam és lefagytam. Visszajött a pszichopata exem és most a mostani Oppa-m halálra veri. Közben már Suga is csupa vér lett. Mivel Kai orra közben-szerintem tutira el is tört-elkezdett rettenetes tempóban vérezni. Már látszott rajta, hogy ájult, de Yoongi csak ütötte és ütötte. Ekkor kaptam én is észbe. Odamentem szépen lassan és megfogtam Suga vállát. Közelhajoltam a füléhez és belesuttogtam.
-Yoongi. Hagyd abba. Kérlek. Majd a rendőrök elintézik!
-De ez a szemétláda megerőszakolt! Senki sem erőszakolhat meg téged!
-Az nem mostanában volt! És hagyj nekem is egy kis mókázást!
Erre a mondatomra Suga felállt Kai-ról és felém nézett. Láttam, hogy nagyon szereti mikor ilyen agresszív vagyok. Én csak rámosolyogtam.
-Hívd a rendőröket. Én addig egy kicsit elbeszélgetek a vendégünkkel!
-Igen is asszonyom!
Ő elment telefonálni, én pedig felállítottam Kai-t a földről. Kinyitottam az ajtót és szó szerint kidobtam azon. Az utcán nem volt senki sem. Pár perc múlva a rendőrség szirénázása csapta meg a fülem. Mikor a házunk elé értek, én felálltam a lépcsőről és eléjük mentem. Amikor kiszálltak a zsaruk a kocsikból, nagyot néztek, mivel én csak tarkónál fogtam a pszichopata exem. Tudtam, hogy azóta nagyon sok rablásban, betörésben és gyilkosságban volt az én drágámnak része. És azzal is tisztában voltam, hogy körözik. Mikor szembenvoltam a zsarukkal, pont akkor érkezett meg Suga is. Áthajítottam a zsaruk oldalára azt az idegbeteg állatot és egy ártatlan mosolyt villantottam feléjük.
-Kai Kero. Akit már 2 éve köröznek!
-Köszönjük kisasszony! A jutalma!-odanyújtottak egy kártyát-Megkönnyítették a dolgunkat! Hálásak vagyunk!
-Nincs mit! Nekem is volt még egy kicsi tartozásom Kai felé!
Mikor már betuszkolták Kai-t a kocsiba és elhúztak, mi bementünk a házba és elkezdtem sikálni a padlót, mosószeres vízzel. Suga mellém telepedett és csak figyelt. Ránéztem és ő csak elmosolyodott.
-Mindjárt letörlöm azt a vigyort az arcodról!
-Gyerünk Kicsikém!
Ledobtam a rongyot és letámadtam Yoongi-t. Lefektettem a padlóra, fölémagasodtam és ráültem az ágyékára. Visszanyúltam a rongyért és összekötöztem a kezét. Már a mosolyának halvány maradványa sem volt. Elkezdtem csókokkal behinteni a nyakát. Amikor már éreztem a keményedő férfiasságát alattam, abbahagytam. Rámosolyogtam és megringattam a csípőmet. Suga hátravetette a fejét. Én csak elmosolyodtam. Leszálltam róla, mire Suga csak egy hangosat nyögött nekem.
-Csinálj velem valamit Uma! Felrobbanok, ha csak úgy itt hagysz!
-Nem hagylak itt nyugodj meg! Egy kicsi időre csak! Jutalmat kapsz azért mert ma olyan hősiesen megvédtél!
Felállítottam és leültettem a kanapéra. Egy utolsó csókot nyomtam ajkaira. Azzal otthagytam.
Felmentem a szobámba és elővettem azt a ruhámat amit pont egy ilyen alkalomra tartogattam.
Csak erre az estére tartogattam. Felvettem és rávettem Suga régi ingjét, amit már nem használ. Bementem a fürdőbe és bevettem a tablettát. Begomboltam minden második gombot és elindultam lefelé. Mikor már a nappaliban jártam, megpillantott Suga is. Én csak egy csibészes mosolyra húztam a számat. Ő csak megnyalta ajkait és szemeivel végigmért. Én csak közeledtem felé és közben gomboltam ki a testemet takaró anyagot. Mikor már csak 1 méter választott el tőle, akkor levettem véglegesen az inget. Mihelyst meglátta a "ruhámat" egy kicsit eltátotta a száját és láttam a szemeiben az égető vágyat. Beleültem az ölébe és elkezdtem ringatni a csípőmet. Benyúltam a pólója alá és elkezdtem a kockáit körberajzolgatni. Egyik kezemmel hasát fedeztem fel, míg a másikkal a nadrágját kezdtem el piszkálni. Egyszerű mozdulttal eltávolítottam róla. Lejjebb haladtam. Miután eltávolítottam róla a boxerét is, végignyaltam teljes hosszán. Bevettem a számba és gyors tempóban szopni kezdtem.
Fél óra múlva már az én ágyamban feküdtünk egymás mellett, összebújva, meztelenül. Suga átölelve tartott. Én a mellkasán pihentettem a kezem.
-Ezt minden nap meg szeretném csinálni veled!
-Ez egy különleges alkalom volt! Nem minden este kapsz ilyet!
-Vagyis csak különleges alkalmakkor szopsz le 3-szor?
-Fenéket! Minden nap leszoplak akár 5-ször is! A körítésre gondoltam!
-Az nekem mindegy, hogy milyen a körítése!
-Ezen most megsértődtem! Tudod, nagyon sokat dolgoztam a tervemen a mai estére!
-Nem kell ezen megsértődni Kicsim! Nagyon hálás vagyok az egészért! Máskor én leszek az aki ennyit fog készülni egy estére!
-Benne vagyok!
Egy hosszú csókot váltottunk. Vagyis legalább egy csóknak indult. Aztán lett még egy gumihasználat...
YOU ARE READING
Egy éjszaka!
FanfictionMin Yoongi és bandája a suli rossz fiúi. Mindenki retteg tőlük. De egy lány mindent felforgat. Ő nem alázkodik meg. Mindig egy éjszakás kalandjai vannak és egy igazi lázadó. Nagyon kíváncsivá tette Yoongi-t a viselkedésével. Egy hét alatt mindenki f...