"Suga pov"
Amint bekísértem a szobájába nagyon hívogatott az ágya. Elképteltem, hogy alattam feküdve nyögdécselne... Vagy leszopna... Vagy elélvez alattam, miközben a nevem sikítja... Ahhh! Gyorsan kisiettem a vendégszobából egyenesen a sajátomba.Bezuhantam az ágyba és ledobtam magamról a nadrágom. A boxeremet is levettem. Nagyon felizgultam a csajra! Ennyire még sohasem izgultam fel! Kivertem magamnak... Nem bírtam tovább. Lassan húzogatni és izgatni kezdtem kezeimmel merevedő férfiasságomat. Hangosan nyögtem. Elképzeltem, hogy ezt Uma csinálja és... Elélveztem... Egy zsebkendőért mentem, hogy letöröljem kezeimről a fehér dolgot. Visszaöltöztem és igyekeztem lenyugodni. De ez sem tartott sokáig! Ugyanis kopogtak.
-Gyere!
Ekkor belépett Uma. Póló nélkül. Uram ég! Nagyon szexi! Már nem bírok magammal! Most azonnal leteperem és letépem róla az összes ruháját!
-Yoongi... Arra gondoltam, hogy... Úgy is alszanak a többiek... És tudod...
Felpattantam és közelléptem hozzá. Derekára tettem a kezeim és ajkára tapadtam. Azonnal viszonozta a csókot. Nyelvemmel bejutást kértem, amit meg is adott. Vadul csókoltuk egymást. Az ágy felé húztam és ledöntöttem arra.
Kezemmel a nadrágját kezdtem kihombolni, mire megfogta a kezem és eltolt. Kérdően néztem rá, mire ő lelökött magáról és kiment a szobámból. Azonnal utánamentem. Lement a konyhába és idegesen ivott egy kortyot. Leültem a pult mögé és vártam, míg látszólag összeszedi a gondolatait.
-Bocs Suga! De én nem akarok olyan lenni mint a többi ribi akit megdugsz aztán eldobsz! Tényleg! Hány lány volt már az ágyadban?
-Nem volt még senki az ágyamban... Mindig másnál csináltuk... Nem akarom, hogy így legyen! De este nem fogsz elmenekülni!
-Nem is akarok! De most már fel kéne keltenünk a többieket!
Bementünk a nappaliba és elkezdtük a többieket visszahozni a világba. Megetettük velük a gyógyszert és pihenni küldtük őket.
-Megnézünk valamit?
-Aha! Gyere!
Elmentünk a nappaliba és bekapcsoltuk a TV-t. Minden rendben ment, míg valaki elvesztette az önuralmát...
YOU ARE READING
Egy éjszaka!
FanfictionMin Yoongi és bandája a suli rossz fiúi. Mindenki retteg tőlük. De egy lány mindent felforgat. Ő nem alázkodik meg. Mindig egy éjszakás kalandjai vannak és egy igazi lázadó. Nagyon kíváncsivá tette Yoongi-t a viselkedésével. Egy hét alatt mindenki f...