-Csak a lábai most nagyon gyengék. A következő napokban ne erőltesse meg a lábait! Segítsenek neki, amiben csak tudnak! Ja igen! És a fiatalúrnak nagyon gratulálok! Nagyon erős barátnőt szerzett magának! Ha valami kérdésük van, a nővéreket bárhol megtalálják. Nekem most sietnem kell! Kisasszony gratulálok a fiatalúrhoz!
És elment. Ránéztem Suga-ra és egy kérdő pillantással jutalmaztam meg. Ő csak egy kicsit kínosan mosolygott. G azonnal megölelgetett. Amennyire tudtam visszaöleltem. Mikor elváltunk könnyes szemekkel rámnézett.
-Sajnálom Uma! Én voltam a legrosszabb barátnő! Nagyon nagyon sajnálom!
-Semmi baj G! Mindenkinek lehetnek rossz döntései! De most egy kicsit szeretnék négyszemközt beszélgetni Yoongi-val!
-Persze! De Yoongi! Ha meg mered bántani, kiheréllek!
Azzal kettesben hagyott Suga-val. Yoongi és én csak néztünk egymásra. Nagyon jó volt újra látni őt! De voltak kérdéseim, amit mindenképpen fel szerettem volna tenni neki.
-Kimegyünk a kertbe?
-Persze! Segítek!-letolt a lépcsőn, és már kint is voltunk a kertben. Yoongi a kert közepéhez tolt és ekkor állított meg. Nem tudtam, hogy mit szeretne csinálni.
Szembefordult velem és letérdelt elém. A háta mögül egy gyönyörű, vörös rózsacsokrot húzott elő. A szemeimben már látszódtak a könnyeim. A szám elé kaptam a kezem. Leírhatatlan érzés fogott el!
-Uma... Nagyon fontos vagy nekem! Mikor először megláttalak, azt gondoltam, hogy ugyanolyan ribanc vagy mint a többiek, de amint jobban megismertelek teljesen megváltozott a véleményem rólad! Ahogy én is megváltoztam érted a saját akaratomon kívül! Telt az idő és nagyon jó barátok lettünk... de én már többet éreztem akkor is irántad, mint barátságot! Ezért Uma! Én lennék a legboldogabb srác, ha a barátnőm lennél!
Nem bírtam tovább! Elkezdtem zokogni. Suga ezt rossz jelnek hitte és azonnal elkezdett idegeskedni.
-Talán valahol elrontottam? Nem a rózsa a kedvenced? Túl korai volt?-azonnal elkezdett aggódni az egész miatt.
Erőtvettem magamon, felálltam és gyorsan odaléptem hozzá és megcsókoltam. Közben folytak le az arcomon a könnycseppek. Mikor elváltunk egymástól, felnéztem rá és megöleltem. Ennyi kellett nekem. Megint elkezdtem zokogni. Yoongi szerintem szívrohamot kapott tőlem. Elváltam tőle és letöröltem a könnyeimet. Rámosolyogtam és megfogalmaztam, hogy mit is akarok mondani.
-Min Yoongi! Én vagyok a világ legboldogabb lánya, hogy örömmel kimondhatom neked az igent! Szóval igen, igen és igen! Szívesen leszek a barátnőd!
Yoongi szemei a kétszeresükre nyíltak. Letette a csokrot a tolószékre, megfogott a derekamnál és megpörgetett a levegőben. Ahogyan már leért a lábam a földre, ajkait rányomta az enyémekre. Nem hezitáltam. Nyaka köré fontam a kezeim és úgy csókoltuk tovább egymást. Nem tudtunk betelni egymással. Olyan régóta szerettem volna így csókolni őt! Nagyon örültem. Végre magam mellett tudhatom! Nem tudtam elképzelni, hogy rajtam kívül más is így csókolja! Mert ő az enyém! És senkinek sem fogom megengedni, hogy egy ujjal is hozzáérjen!
"Suga pov"
Végre úgy csókolhatom ahogyan én akarom! Akkor és ahol akarom! Mostmár nem fogom hagyni, hogy más hozzáérjen! Mert ő csak az enyém és senki másé! És ha valaki ellenezni próbálja ezt, akkor a kórházban fog kikötni! És ezt én magam garantálom! Mert Uma csak az enyém ezentúl!
Nos Angyalok! Úgy látszik minden happy! De a szorinak koránts sincsen vége! Arra felkészítelek titeket, hogy nagyon nagy csavarok lesznek ezentúl a történetben! Úgyhogy készüljetek fel!
YOU ARE READING
Egy éjszaka!
FanfictionMin Yoongi és bandája a suli rossz fiúi. Mindenki retteg tőlük. De egy lány mindent felforgat. Ő nem alázkodik meg. Mindig egy éjszakás kalandjai vannak és egy igazi lázadó. Nagyon kíváncsivá tette Yoongi-t a viselkedésével. Egy hét alatt mindenki f...