10.

2.1K 132 8
                                    

Reggel, mivel vasárnap volt nem rohantam sehova. Tegnap kikapcsoltam a telefonom. Nagy nehezen visszakapcsoltam és azonnal 50 nem fogadott hívással kezdtem a napot. Utána egyszerre robbantak be az üzenetek amaiket még tegnap írtak. És végül jöttek az instagrammos üzik is. Szóval nagyon aggódtak értem.

Kérlek vedd fel a telefont!

Beszéljük meg!

Nagyon sajnálják a fiúk!

Ilyen üziket kaptam G-től még tegnap. Úgy döntöttem, hogy elmegyek hozzájuk, mert már ismerem annyira JaeHwa-t, hogy tudjam, hogy nem nyugszik meg annyitól, hogy küldök neki egy üzit vagy felhívom. Szóval átmentem és becsöngettem hozzájuk. Az ajtót egy lila orrú Jungkook nyitotta ki, aki kikerekedett szemekkel nézett rám. Nem akartam újból balhét szóval elmondtam volna neki, hogy miért vagyok itt, de ő úgy reagált, ahogy egy normális ember nem nagyon szokott egy ilyen eset után. Örült nekem...

-Jaj Uma! Nagyon sajnálom! Kérlek bocsáss meg nekem Noona! Nagyon tiszteletlen voltam veled, és tudom, hogy nincsen mentség arra, ahogyan viselkedtem tegnap, de kérlek ne utálj meg!-és ezzel leült elém és elkezdett zokogni. Én meg csak álltam ott és sokkot kaptam.

Mikor észrevettem, hogy tulajdonképpen mi történt, akkor lehajoltam Kook elé és megöleltem. Aztán a szemébenéztem és elmosolyodtam.

-Meg van bocsájtva! Semmi baj sincs! Én is egy kicsit túlreagáltam a helyzetet! Szerintem felejtsük el és menjünk be, mert tulajdonképpen Jae-hez jöttem!

Bementünk az ajtón és a nappaliban 8 élő-halott embert pillantottam meg. Amikor beléptem mindenki felém nézett. Nagyon ramatyul néztek ki. Mindenkinek elkerekedett a szemei. Én csak elmosolyogtam a reakcióiokon. Hirtelen Jimin, V és Hobi felugrott és nekifutásból megöleltek. Jungkook is csatlakozott a csapatos öleléstől. Mivel több mint 15 centis magassarkú volt rajtam, így magasabb voltam mindenkinél az ölelős csapatban. Mi ne mondjak erősek!

-Srácok... meg fogok fulladni...

Mikor elengedtek éreztem, hogy eláztatták a pólóm. Ma mindenki bőgni fog ha meglát? Amikor a többiek egy kicsit hátrébb mentek, akkor egy mérges G-vel találtam szemben magam. Egy féloldalas mosollyal néztem rá.

-Te mégis miért nem vetted fel azt a ki-bebaszott telfont? Miért nem válaszoltál az üzieimre? Miért nem adtál magadról életjelet? Tudod mennyire aggódtam érted?! Azt hittem, hogy valami baj történt veled és azért nem veszed fel!

-Bocsi, csak egy kicsit kikapcsoltam és úgy maradt a telefonom! De nincs hari! Ugye?

-Nem is tudnék rád haragudni te idióta!

-Idióta? Azt hiszem összekeversz valakivel! Ugye Suga?

-Nagyon vicces Uma! Nehogy ezért büntit kapjál a szobában!-azzal odajött hozzám és belesuttogott a fülembe-Ma csak mi leszünk ketten!-erre a mondatra csak elmosolyodtam. Akkor még nem tudtam, hogy ezt komolyan gondolta.

-Inkább menjetek szobára! Ne Kook előtt! És amúgy is! Én tízszer annyi csajt fektettem meg mint Uma!

-Nos Jimin! Akkor 0 csajt tudtál megfektetni, mert 0-szor 10 az 0! Bocs, de nem vagyok biszex! Úgy hogy bocs Jimin!

Mindenki elkezdett nevetni, de éreztem Suga kezét a derekamon, majd a fenekemen. Ekkor erősen rámarkolt, amitől én ugrottam  egy picit. Mintha Jin észrevette volna a kis akciónkat Yoongi-val, meglökte G-t és a lány egyből értette. Azonnal köhintett egyet, mire mindenki csendbe lett.

-Uma... megkérhetlek, hogy maradj itt a bátyámmal, mert nekünk van egy kicsi elintéznivalónk! Diamond-ot elvisszük magunkkal Holly-val együtt! Érte nem kell aggódnod! Vigyázz a bátyámra! Nehogy valami baromságot csináljon!

Azzal otthagytak minket.  Csak mi ketten az egész házban... Amikor már nem hallottunk lépteket, akkor egymásranéztünk és azonnal egymásnak estünk. Suga a falnak nyomott, mire én derekára kulcsoltam a lábam...

Egy éjszaka!Where stories live. Discover now