2.

2.9K 195 10
                                    


-Nem tudsz jobban odaf...

-Bocs! Te is figyelhetnél jobban!

-Mi történt Uma?

-Semmi G. Csak nekimentem valakinek

-Uma?

Ránéztem az előttem álló srácra. Most már mögötte is voltak. Azt hiszem hatan. Belenéztem a srác szemeibe. Sötétbarna szemei kérdőn néztek rám. Elrántottam tekintetemet az övétől és G-re néztem. Ő csak engem figyelt.

-Az a nevem ne koptasd! És máskor ne gyere belém! Nekem is van jobb dolgom! Gyere G! Menjünk!

Mindenki félelemmel tekintett rám. Én csak elhúztam a barátnőm és elindultunk a kövi óránkra. Beültünk a terembe és az egész órát végig aludtuk. Azt hiszem német volt. De nem nagyon érdekelt. Óra végén leültünk egy padra és beszélgettünk.

-És csak a bátyáddal élsz?

-Igen. A szüleim elutaztak egy nagyon hosszú üzleti útra. Te egyedül élsz?

-Nem. Van egy kiskutyám Diamond. Nagyon aranyos társaság! Neked van valami háziállatod?

-A bátyámnak van egy kutyája, Holly. De szinte már az enyém. Én gondoskodok róla...

Ekkor sietett oda hozzánk 2 szemüveges lány és meghajoltak előttem. Leugrottam a párkányról és egy halk puffanással értem földet.

-Te vagy Kim Min... Vagyis te vagy Uma?

-Igen én vagyok! Miben segíthetek?

-Te vagy a megmentőnk! Köszönjük! Hálánk jeléül bármit megteszünk nek...

-Álljon meg a menet! Miért tartoznátok hálával?

-Nem tudod? Az a hír járja, hogy visszaszóltál a Nagy Suga-nak!

-Ki az a Nagy Suga?

-Ő az akivel összeütköztetek! Ő Min Yoongi vagyis Suga! Ő és a bandája a suli rosszfiúi! Senki sem szólt neki vissza eddig csak te! Azt csodálom, hogy nem vertek meg téged!-közölte velem G.

-Aha... Visszatérve! Nem tartoztok semmiért hálával! Nekem ilyen a természetem! Nem tartozik senki se hálával a tetteim miatt!

-Köszönjük!-meghajoltak és elmentek.

Visszaültem a párkányra és körbenéztem. Ekkor vettem észre őket. 7-en voltak. Mint a gonoszok...

"Suga pov"
Ő az első, aki vissza mert szólni nekem... Fura érzés! A húgomon kívül senki sem mer visszapofázni. Erre jön egy új csaj és felbojgat mindent.

A kapuból figyeltük, ahogy a 2 stréber odaszalad hozzá és nyalnak neki. Csak hogy megvédje őket. De amint láttam nem kért a talpnyalásból így elküldte őket.

-Vigyázni kell vele!-intett óvva minket Jin.

-Miért is?-kérdezte Jungkook.

-Hasonlít Suga-ra! Makacs, önfejű és erős. Vigyázni kell!

-Pont mi fogunk megrettenni egy ilyen kislánytól mi?

-J-Hope... Ez a kislány fellökte Suga-t... Még véletlenből is elestek. Mi van ha tényleg verekedni kezd? Gondolj bele!

-Igaza van Jin-nek! Láttam a szemében a nyers erőt, a ravaszságot és a bátorságot. Azt sem zárnám ki, hogy egy gyilkossal álltam szemben. Nem kell túlságosan óvatosnak lenni, de amíg mi nem kavarunk bele a tervébe, addig ő sem fog belénkkötni!-mondtam.

-Olyan rossz, hogy nem lehet mindenkit megvernünk!

-Jungkook... Jársz még a dokihoz?

-Igen. Miért Hyung?

-Kérd vissza a pénzed!

Egy éjszaka!Where stories live. Discover now