12.

1.9K 114 10
                                    

-Uma szeretlek! Csak téged! Szeretném ha a barátnőm lennél!

-Én is téged! Igen leszek a barátnőd!-azzal egy újabb csókban forrtunk össze...

-UMA! KELJ MÁR FEL!

-Még ... 5 perc... Hmm... Suga... Tudom, hogy akarod...



"Suga pov"

-Még ... 5 perc... Hmm... Suga... Tudom, hogy akarod...

Amint meghallottam, hogy miről álmodik, elmosolyodtam. Velem álmodik! De mégis mit? Nagyon perverz dolgokat! Belementem egy játékba és kíváncsi voltam a végkifejlettre.

-Mit is akarok?

-Tudom, hogy meg akarsz dugni... kérlek... ne kínozz...

-Mivel ne kínozzalak szépség?

-Tépd már le a bugyimat te állat... Kérlek... Nyalj ki...-itt felakadt a szemem és az arcomra fagyott a mosoly. Erőt vettem magamon és megint ébreszdgetni kezdtem. Miért vagyok vele ilyen kedves? Nem értem magam...

-UMA! KELJ MÁR FEL!-semmi. Akkor a következő mondat nagyon fog féjni nekem-KELJ FEL TE RIBI!-és ekkor orrba vágott a könyökével. Annyi lendületet sikerült átvennem tőle, hogy leestem azh ágyamról. Le a földre. Uma azonnal felébredt és felsegített. Amikor meglátott elszörnyülködött.

-Úr Isten Yoongi! Neked ömlik az orrodból a vér! Vesd hátra a fejed, hogy egy kiscit csillapodjon, addig én hozok zsepit meg egy tálat!-már éppen indult volna, mikor megragadtam a karjánál fogva és belerántottam az ölembe. Látszólag meglepődött, mert kitágultak a szemei (XD) és egy kicsit elnyíltak az ajkai. Legszívesebben rátapadtam volna azokra a puha és édes párnákra.

-Ne menj el... mindjárt el fog állni... csak maradj egy kicsit... így...

-TAGOK A HÁZBAN!-meghallottuk a húgom hangját az előszoba felől és gyors lépteket hallottunk a lépcsőnél. Uma hirtelen elkezdett nyögdécselni, mire a léptek elhalkultak. Értem már, hogy mi a terve. Én is hangosan kezdtem el a nevét nyögni és pár más szót is bekombináltam. Uma kiugrott az ölemből, felvette a pólóját, összekósolta az amúgy is még kócos haját és felém lépett. Azonnal vettem a jelzért és felkaptam magamra a nadrágom. Ő azonban nem elégedett meg ennyivel. Beletúrt a hajamba. Nem kis önuralom kellett ahhoz, hogy ne teperjem le őt! Gyorsan maga után húzott. Ki a szobából, le a lépcsőn, egyenesen a többiek elé. Én átkaroltam a derekát és ráhajtottam a fejemet a vállára, mikor megálltunk.

-Ne mondjátok, hogy 6  órán át elégítettétek ki egymást?! Tudjátok mit?! Hagyjuk! Inkább gyertek piálni! Ma nagyon kiütjük magunkat! De mielőtt még bármit is csinálnánk, mi lenne, ha kilépnénk a suliból? Akkor nem kéne járnunk sehova!

-De G! Akkor nem lesz munkánk és nem lesz pénzünk sem!-mondtam.

-Te mióta nevezel G-nek?

-Átvettem Uma-tól. Dene tereld a témát!

-Az én segítségemmel meg tudnánk oldani az egészet! A szüleim minden héten egy kisebb bankszámlát utalnak nekem a szeretetük jeléül. Ha mindent kiváltok amit kaptam kártyákon, akkor konkrétan mindannyiunknak lehetne 2 villát venni! Szóval a pénz nem lesz baj! Már nem is vagyunk tankötelesek sem, úgy hogy nincs semmi akadálya, hogy kilépjünk a suliból! Szerintem jó ötlet G!

-Akkor szerintem el is van döntve, hogy mit fogunk csinálni 3 nap múlva. Addig meg inni fogunk megállás nélkül! Na gyertek!

Mindenki becsapott egy kört. Aztán még egyet és még egyet. És egyre jobban éreztük magunkat.


{2 órával később}

"Írói szemszög"

Mindenki részeg volt, mikor történt egy olyan eset, ami ha józanok lettek volna, akkor elkerülhető volt. Tae és JaeHwa is nagyon kívánták egymást. Ahogyan Yoongi és Uma is. Ők négyen felbotladoztak az emeletre. Magukrazárták az ajtókat és egy érdekes este vette kezdetét számukra...

Egy éjszaka!Where stories live. Discover now