Utolsó óráról csöngettek ki. Indultunk a parkba, mikor hirtelen G megállított. Kérdőn néztem rá.-Bocs Uma, de haza kell húznom! Elfelejtettem Holly-t!
-Mehetek én is?
-Aha! Miért ne!
-Akk induljunk!
Az egész utat végigbeszélgettük. Nagyon jó társaság. Mintha már több ezer éve ismernénk egymást. Sok haverom volt, de ő más mint a többiek. Őt tényleg érdekli, hogy mit kérdez. Szinte már a nővéremnek tekintem. Ez elég ritka jelenség nálam.
"JaeHwa pov"
Nagyon jól kijöttünk Uma-val. Nagyon jó beszélgető társ. Hamar megtaláltuk a közös hangot. Szinte mimdenben egyet értünk. Már az első nap a húgomként tekintek rá. Csak egy félelmem van. Mi lesz ha meglátja a bátyám? Nem volt a legjobb első találkozásuk. De ahogyan ismerem eddig Uma-t, nem fog meghátrálni a testvéremtől. Remélem ez így is fog lenni."Uma pov"
Negyed óra gyaloglás után, megérkeztünk egy ház elé. Nagyon nagy volt.-Ez nagyon menő!
-Köszi! Bemegyünk?
-Nem! Majd kint leszünk! Persze, hogy bemegyünk!
És amint beléptem az ajtón, elámultam.
Beérkeztünk egy előszoba szerűségbe. Nagyon teszett! Nem vagyok oda a csicsás házakért! Tovább haladtunk. Balra egy konyhát, míg jobbra egy nappalit láthattam.Wow! Eddig nagyon ígéretes. Felmentünk a lépcsőn és 4 ajtót találtam egymás mellett. Az egyik gondolom G-é, a második a bátyjáé, a harmadig gondolom egy vendégszoba, de nem tudtam rájönni, hogy mi lehet a negyedik szoba. Mi bementünk a középső ajtó mögötti helyiségbe. Vagyis G szobájába. Mit ne mondjak! Nagyon megtetszett!
Leültünk az ágyára és ekkor pillantottam meg Holly-t. Nagyon cuki!
-Szia Holly! Itt vagyok!
A kutyus felugrott és G ölébe feküdt le. Rám nézett, felállt és megszagolgatta a kezem. Ezután átmászott a lábamon és hozzámdörgölőzött. Én csak megsimogattam a fejét. Ránztem G-re, aki tányérnagyságú szemekkel nézett vissza.
-Nem szokta így fogadni az embereket. Általában meg szokta őket ugatni. De veled egészen má...
-SWAG A HÁZBAN!
-Hazajött a bátyám!
-Gyere! Meg szeretném ismerni a tesód!
Gyorsan felálltam Holly-val a kezemben és kimentem a szobából. Leszaladtam a lépcsőn, de ekkor G megfogott és visszarángatott. Nem értem!
-Ez miért kellett?
-Ígérd meg, hogy nem fogsz elítélni a tesóm miatt!
-Ugyan G! Amilyen belépője volt a bátyádnak, nem lehet utálni! És ha nagyon gáz, akkor sem foglak elítélni miatta! Erre ne is gondolj! Én mindig melletted leszek!
-Köszi Uma! Te tényleg nagyon jó barátnő vagy!
Elengedett és lementünk a lépcsőn. Lassan sétáltunk le a fémen. Magassarkúm kopogott ahogyan lépkedtem. Vajon helyes a bátyja? Vagy egyáltalán van valami alakja? Hogyan nézhet ki? Mennyi idő van közöttük? Ezek a kérdések jártak a fejemben. De ahogyan leértünk az izgulásom, idegességbe ment át. Mi lesz ha nem fog kedvelni? Mi lesz ha lenéz? De nem! Az ilyen gondolatoknak nincs helye a fejemben. De mi van ha ribancnak tart majd? Vagy egy beteg állat? Akkor G nem lenne ilyen normális! Beértünk a nappaliba. És ekkor láttam meg a legjobb barátnőm bátyját. Nem hiszem el! Szemben állt velem és csak néztünk egymásra. Holly egyet nyüszített jelezve azt, hogy nem szereti a feszültséget. Letettem a padlóra. Szemeztem vele.
Kurva jó az életem!
ESTÁS LEYENDO
Egy éjszaka!
FanficMin Yoongi és bandája a suli rossz fiúi. Mindenki retteg tőlük. De egy lány mindent felforgat. Ő nem alázkodik meg. Mindig egy éjszakás kalandjai vannak és egy igazi lázadó. Nagyon kíváncsivá tette Yoongi-t a viselkedésével. Egy hét alatt mindenki f...