18.

1.3K 94 4
                                    

Napközben eldöntöttem, hogy ma ki fogok kapcsolódni egy fiúval. Így hát eldöntöttem délután, hogy csak azért is elmegyek a kedvenc báomba és fekszedek egy könnyen kapható pasit. Nem fogok lerészegedni, bár most arra is szükségem lenne, de nem! Ma csak egy újabb egyéjszakás kalandnak leszek részese! Estefelé sietősen szaladtam le a lépcsőn. A lehető legribancosabb ruhámat vettem fel. Nem ért lejjebb a fenekemnél. A mellénél csipkével volt díszítva és a derekán egy fekete masni díszelgett. Ja igen! És az egész ruha rózsaszín volt! Tudni kell rólam, hogy imádom az ilyen bulikban a világosabb színeket! Az jobban vonzza a pasikat és tudok válogatni is! Szóval a ruhám alig takart valamit. Emlékeztem, hogy a nappaliban hagytam a tűsarkúmat. Fekete színben pompázott. Hozzáteszem, hogy egy 20 centis szépségról beszélünk! És mivel a ruha pántnélküli és kilátszik a karom, így lefedtem egy nagyon jó minőségű alapozóval. Nem is látszott utána egy vágás sem! Szóval éppen mentem a nappaliba, mikor megláttam mindenkit a kanapén ülni. Amikor rámnéztek egy kicsit mindenkinek elnyíltak az ajkai. Még G-nek is. Rájuk mosolyogtam és szememmel keresni kezdtem a cipőmet. Gyorsan odasiettem hozzá és belebújtam. Imádom ezt a fajta magassarkút. Az asztalról felvettem a szintén fekete kis tárcámat. Megfordultam és láttam, hogy mindenki engem néz.


-Ne várjatok túl hamar haza! Hivatalos vagyok egy elképesztően jó bulira, ahol a bár tulajdonosával nagyon jóban vagyunk! Törzsvendég voltam a csávónak a régebbi városom bárjában. Most meg meghívott egyet ide is bulizni! Szóval ne várjatok haza előbb úgy... 4-nél! Csáó!


És ki is mentem az ajtón. Gyorsan elsétáltam a legközelebbi bárhoz és bementem. Leültem a bárpult előtti székre és a legszexibb pózomat produkáltam. Nem sokkal később odajött hozzám a bárpultos. Az én korosztályom lehetett. Max egy évvel idősebb nálam. Nem csúnya a pasi! Lehet, hogy ma egy ténylegesen érdekes éjszakám lesz!


-Szia mit adhatok neked?


-Egy pohár whiskey-t kérnék!-előttem töltötte ki az italt egy kis mutatvánnyal megfűszerezve. Megnyaltam az alsó ajkaim a kézügyessége miatt. Ezt ő is észrevette és letette az italt.


-Ha gondolod van egy egy órás szünetem...-lassan ránéztem és beharaptam alsó ajkam. Több se kellett neki, kijött a pult mögül és magával vitt egy szobába.


Nekinyomott egy falnak és a nyakammal kezdte...



"Suga pov"

Amikor Uma kiment az ajtón, rettenetesen rossz érzés fogott el. Ránéztem Jin-re aki értett mindent.

-Menj utána!

Gyorsan kiszaladtam egyenesen a legközelebbi bár felé. Bementem és ekkor láttam meg, hogy a pultos csávóval flörtöl. Azután a pasi kiment a pult mögül és magávalhúzta Uma-t is. Nem tudtam megmozdulni. Tudni, hogy egy másik faszi ér hozzá és egy másik embernek élvez el... gyötrelmes. Azonnal sarkonfordultam és meg sem álltam hazáig. Mikor megérkeztem, mindenki kíváncsian nézett rám. Én csak egy könnycseppet engedtem meg magamnak. És ekkor számukra is világossá vált, hogy mit láthattam. Nem hibáztatták sem Uma-t sem pedig engem. Mert mind a ketten hibásak voltunk. És ezt ők is nagyon jól tudták. Csak annyi gond volt, hogy án nem tudtam kiverni a fejemből azt a képet, mikor a pultosnak nyög és élvez el. Csak azokra a épekre tudtam gondolni...


"Uma pov"

Kellemesen csalógtam Kay-ban. Azt hittem, hogy ő is majd csak magára fog figyelni, de nem így történt. De voltak apróbb hibái, ami egy kicsit elvette a varázsát az egésznek. Nem mondom, hogy nem élveztem volna amit csinált velem az a srác!

Éppen már a házunk előtt voltam, mikor észrevettem, hogy a hajam még egy kicsit kócos. Gyorsan megigazítottam és beléptem az ajtón.

-Sziasztok! Hazajöttem!-a nappali felé vettem az irányt. Mindenki ott volt. Gyorsan felálltak és már ültettek volna is le, mikor megállítottam őket-Nem vagyok részeg! Az egész este folyamán egy pohár whiskey-t ittam meg!

-Ja oké bocs! Csak általában ilyenkor már nagyon részegek szoktak lenni az emberek!

-Nem az volt a célom, hogy részeg legyek, hanem az, hogy egy kicsit bulizhassak!-levettem a cipőmet és beraktam a sarokba-Viszont annál éhesebb vagyok! Éhenhalok!

-Gyere! Melegítek neked Brassói-t!

-Köszi Jin! Isten király vagy!

-Nincs mit Uma!

Gyorsan megvacsoráztam, felmentem a szobámba és lezuhanyoztam. Ekkor lemosódott az alapozó is. Mikor kimentem a zuhanyból, egyből eszembe jutottak az emlékeim. Gyorsan megfogtam a szerelmem és újból megvágtam magam. gyorsan letisztítottam a karom és mentem is aludni. Fáradt voltam. Nagyon is....

Egy éjszaka!Where stories live. Discover now