32.

1K 76 1
                                    

A kis csókocskánkból egyre hevesebb és egyre vadabb csókcsata lett. A derekamon éreztem két erős kezet. Bele mosolyogtam a csókunkba és lassan beletúrtam a hajába. Nagyon jó érzés volt, hogy újra velem volt. Annyira hiányzott az érintése! Mikor elváltunk levegőhiány miatt, egymás szemébe néztünk. Elvesztem abban a gyönyörű mogyoró színű szemében. Rám mosolygott, mire én is villantottam felé egy ártatlan mosolyt. Átöleltem. Nem is tudom, hogy mikor ölelkeztünk utoljára. Nagyon hiányzott! 

-Nagyon hiányoztál Kicsim!

-Te is nekem Cukorka!

-Még mindig megmozgatod a fantáziám!

-Te is az enyémet!

-Jajj! Már most perverzkednek!-sóhajtott a mögöttünk álló Jae.

-Inkább menjetek már is szobára Hyung!-ajánlotta fel a remek ötletet V.

-Ez nem is hangzik olyan rosszul!-azzal Suga felkapott menyasszony pózba és úgy rohant fel velem az emeletre.

A szó szoros értelmében bevágta az ajtót és ledobott az ágyra. Nem volt elővigyázatos és nem foglalkozott a gyengédséggel. De nem is bántam. Nekem sem volt kedvem cicózni. Akartam. Veszettül. 

-Nem tudom elképzelni, hogy más alatt vagy Kicsim!

-Én meg azt, hogy más legyen alattad Cukorka! 

-El sem bírnám viselni, ha nem te lennél alattam!

-Én sem ha nem alattad lennék! 

-Szeretlek Uma!

-Szeretlek Yoongi!


"V pov"

-Tökéletes szerelem angyalok vagyunk V!

-Tudok róla Jae! Tudod, már egy hete veszekszem Suga-val, hogy menjen oda Uma-hoz és beszéljenek!

-Detto! De olyan makacs mind a kettő!

-Nekem mondod?! De mi is ilyenek lennénk szerintem...

-Milyenek?

-Hogy amint meglátnánk egymást, azonnal ez történne-böktem az emelet felé a fejemmel.

-Szakítás nélkül is megtörténne!

És azonnal összetapadtunk. Felkaptam és a szobájába siettünk. Mióta Uma és Suga szakítottak, mi sem voltunk nagyon együtt, mert vigasztaltuk őket. De most, hogy kibékültek, jöhet nekünk is a "békülés". 


*Másnap*

"Írói szemszög"

Uma, Suga, G és V elhatározták, hogy, mivel újra mindenki jóban van mindenkivel elmennek egy kicsit nyaralni. Reggel mindent elkezdtek bepakolni, amit csak tudtak. Miután minden rendben volt, elmentek a reptérre. Mindenki nagyon izgult az út miatt. Mert hova mentek? Hát a trópusokra. Valakiknek ilyen jól megy! Úgy tervezték, hogy, mivel Yoongi-éknak van ott egy villájuk, odaköltöznek pár hónapra. Távol a gondoktól és a stressztől. A többi bandatag nem tartott velük, ugyanis tudták, hogy csak a szerelmesek mennek oda és nem akartak zavarni. Szóval még éppen elérték a gépet. Felszálltak és kezdődhetett a jól megérdemelt pihenés. Vagy mégsem?

Egy éjszaka!Where stories live. Discover now