Nem foglalkoztam az érzéssel, inkább leültem és beszélgettem Jin-nel.-És te vagy a legidősebb?
-Aha! De nem is bánom! Legalább vissza tudom tartani őket, ha valami oltári nagy baromságra készülnek!
-És neked van valami állatkád?
-Volt... Pár hete elhunyt...
-Jaj! Nagyon sajnálom! Nem akartam...
-Semmi baj! Nem tudhattad!
-Srácok unatkozok! Piázzunk már!
Jimin ötletével mindenki egyet értett. G-vel bevittük a whiskyt és kiöntöttük a poharainkba. Mindenki felállt a helyéről és koccintottunk.
-Az új tagra! Uma-ra!
-Szóval ezek szerint tag lettem?
-Aki JaeHwa legjobb barátnője, az már tiszteletbeli bandatag!
-Akkor igyunk rám!
Ezen mindenki elnevette magát. Megittuk az első kört. De még koránt sem volt vége a bulinak...
*másfél óra múlva*
"Írói szemszög"
-Azthh hiszhemmm, hogyh játszhunk valahmithh!-ajánlotta fel Uma.Kb. a 25. körnél tarthattak, de már senki sem tudott magáról. Mindenki nevetett a nagy semmin, a földön fetrengtek, nem tudtak beszélni sem. Még Jin is leitta magát. Pedig ő nem ivott annyit soha. Mivel már nem tudott senki sem felfogni semmit, Uma elkezdett felállni, de annyira imbolygott, hogy egyenesen Suga karjaiba esett. Yoongi felvezette az emeletre. Ott befordultak egy ajtón. Azt hitték, hogy az egyik szobban vannak, de nem is tévedhettek volna nagyobbat. Belezuhantak valami fehér alakúba és egymásra kerültek. Ezen megint csak röhögni bírtak mind a ketten. Teljesen máshogyan látták a világot, mint józanon. És ekkor egymás szemébenéztek. Mind a kettejük szemében látni lehetett valami. A vágyat. Iszonyatosan kívánták egymást. De ekkor Suga rádőlt a lányra és bealudt. Uma sem bírta több idejig. Ő is elaludt Yoongi alatt. Ekkor még nem tudták, hogy mi vár rájuk...
YOU ARE READING
Egy éjszaka!
FanfictionMin Yoongi és bandája a suli rossz fiúi. Mindenki retteg tőlük. De egy lány mindent felforgat. Ő nem alázkodik meg. Mindig egy éjszakás kalandjai vannak és egy igazi lázadó. Nagyon kíváncsivá tette Yoongi-t a viselkedésével. Egy hét alatt mindenki f...