34.

1.7K 96 23
                                    

Sziasztok Angyalok! 

Minden jónak egyszer vége van... Mint ahogy ennek a sztorinak is vége szakad... De ne féljetek! Mint tudjátok, amikor egy ajtó bezárul, kinyílik egy ablak! Vagy ilyesmi... A lényeg, hogy készül már az új sztori is, ami egy Jimin ff lesz. Remélem az is tetszeni fog nektek. Köszönöm, hogy ilyen sok pozitív visszajelzést kaptam a történet alatt! Jó olvasást az utolsó részhez!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Amint megérkeztünk és leszálltunk a gépről, egy limuzint láttunk meg. Odamentünk és tényleg Suga-éké volt. Kiderült, hogy gazdagok. Még jó, hogy szóltak róla! Amikor odaérkeztünk a villa elé, elámultam. Ez egy álom!

-Csukd be a szádat, mielőtt még betömöm valamivel!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Csukd be a szádat, mielőtt még betömöm valamivel!

-Suga! Legalább most ne perverzkedj! És mikor akartátok megemlíteni, hogy gazdagok vagytok?

-Nem akartam, hogy csak azért maradj velem, mertjó az anyagi helyzetem...

Na és ekkor csattant a kezem az arcán. Nem ütöttem nagyot, de akkor is érezhető volt. Kikerekedett szemekkel nézett rám. Yoongi arcán tükröződött a csalódottság. Magamfelé fordítottam és ajkaimat, ajkaira nyomtam. 

-Butus voltál! Én sohasem lennék a pénzed miatt veled Yoongi! Nekem az sem számítana, ha semmid sem lenne!

-Imádlak Uma! Nagyon szeretlek!

Hosszú csókot váltottunk. Nagyon gyengéd volt. Imádom! 

Becuccoltunk a házba és a közös szobánkba mentünk azonnal. Nagyon kifárasztott az út. Hiába aludtuk át az egészet. Beledőltünk a nagy franciaágyba és pár perc múlva már aludtunk is.


"Írói szemszög"

Teltek a hetek és egyre jobban érezték magukat a fiatalok. Buliztak, ittak és szerelmeskedtek. Szerették egymást. Nem volt semmi bajuk. Semmi stressz, semmi baj és semmi zavar. Minden a legnagyobb rendben ment. Talán ezért is találta jó döntésnek Yoongi, amit akkor tett. V segített neki mindenben. Kidíszítették a villát és teleszórták rózsaszirmokkal. JaeHwa is tudott az egészről, ezért lefoglalta Uma-t. A lány semmit sem sejtett az egészből. Csak este ment haza. Azt tervezte, hogy a szerelmével megnéznek egy filmet, de ez közel sem így alakult. Ugyanis mire a lány hazaért, ki volt díszítve minden és Suga előtte állt. A lány kérdően nézett rá. Yoongi csak letérdelt és egy fekete dobozkát nyitott fel. Uma a szája elé kapta mind a két kezét. Könnyeivel küszködött már akkor is.

-Kim Min Ji! Én lennék a világ legboldogabb pasija, ha egész életemben mellettem lennél! Lennél a feleségem?-kérdezte Yoongi reményekkel teli szemmel. A lánynak nem kellett több. Megállíthatatlanul folytak a könnyei, de kinyögte a boldogító választ.

-Igen!

És Suga karjaiba vetette magát. A fiú felhúzta a csodaszép gyűrűt a lány kezére. Nagyon boldogok voltak. Egy boldogító csókban forrtak össze. Ezek után csak a közös jövőjüket kellett megtervezni. Lehet egy kicsit furcsállni, hogy 18 évesen már házas valaki. De ilyenben nem az életkor számít. Hanem, hogy megtalálta-e valaki az igazit. Valakinek előbb, valakinek utóbb sikerül megtalálnia az igaz szerelmet. De egyszer mindenki megtalálja. Mert aki teremtette az egészet, az embereket is párként találta ki. És mindenkinek teremtett egy párt. És mindenki megérdemli a boldogságot.

Egy éjszaka!Where stories live. Discover now