Dangerous boy 40

2K 101 5
                                    

„Nedotýkaj sa ma!“ zasyčím na neho a rýchlo sa odtiahnem. Aj keď sa mi páčilo znova cítiť jeho pery, ale nemôžem mu podľahnúť. A hlavne teraz, keď nie som v stave rozmýšľať normálne. „Am,“ povie, no ignorujem. Je to ťažké, ale musím. Rýchlo si zoberiem kabelku a bez toho, aby som povedala Nine, že odchádzam otvorím dvere a výjdem na čerstvý vzduch. Oveje ma slabý vietor, no momentálne sa mi to páči. Dnuka bolo nesmierne teplo a hlavne, keď sa jeho pery dotkli tých mojich, ale ja nemôžem na neho myslieť! Prečo ho proste nedokážem vyhnať z hlavy? Možno, že by som mu odpustila to, že sa urazil kvôli hlúposti, ale pobozkal Cindy predo mnou.

Prejdem si rukou do vlasov a dám sa do kroku. Počujem ako sa dvere za  mnou otvoria, no ignorujem ich. Tento večer som sa chcela zabaviť, ale Harry je proste všade. Nikde nemám kľud a vždy musím na neho myslieť. Ten čašník sa mi páčil, ale kto to zase pokazil? Jasné Harry. Prehodím si kabelku cez plece, ktorú som ešte stále držala v ruke odvtedy. Vonku je už tma a pomaly začína byť chladnejšie. Možno, že by som mala zavolať Nine, aby sa zbytočne o mňa nebála a nehľadala ma, ale podľa jej v tom stave bude jedno kde som. Vytiahnem si mobil a napíšem krátku správu, že som odišla, aby sa nebála a pošlem jej to. Mobil znovu strčím do kabelky a vydýchnem. Cítim, že mi alkohol stále prúdi v žilách, ale po Harryho bozku sa cítim viac triezva. Neviem, čo urobil, ale mám chuť mu odpustiť aj to so Cindy.

Vytiahnem si kľúče z tašky a pomaly ich strčím do dverí. Babka už asi spí, je dosť neskoro a nechcem ju zobudiť. Dvere znova po tichu zatvorím a vyzujem sa. Kabelku si položím na skrinku a vybehnem hore. Zastavím sa pri kúpeľnových dverách, no okamžite možnosť osprchovať sa zamietnem. Som úplne unavená a absolútne nič sa mi nechce. Urobím to zajtra. Otvorím dvere na izbe, a hneď sa hodím na posteľ. Ukazovákom sa dotknem mojich pier, kde ešte pred chvíľou boli tie Harryho. Zatvorím oči a ani neviem ako,ale zaspím.

-

Budík zazvoní už o šiestej. Chytím si hlavu a rýchlo ho vypnem. Hlava ma bolí, ale nie je to také hrozné, predsa len tých pohárikov nebolo tak veľa, a včerajšok si pamätám veľmi dobre. Postavím sa, a hneď v ústach pocítim sucho, ako keby som vodu nepila rok. Hneď do ruky uchopím minerálku, ktorú uvidím na stole. Rýchlo sa napijem a vydýchnem. Fakt sa cítim, akoby som nepila rok. Prejdem do kúpelne a vyzlečie zo seba špinavé prádlo, ešte od včera napáchnutí alkoholom a cigaretami. Hnusí sa mi to. Hneď ich hodím do koša a vstúpim do vane. Keď sa horúca voda dotkne každého kúska môjho tela, zachvejem sa. Zimomriavky cítim na celom tele.

Zabalím sa do uteráku a pomalými krokmi prejdem do izby. Ubehla pol hodina kým som bola v sprche. Cítila som sa špinavá a musela som to všetko zo seba zmyť. Prejdem ku oknu a odtiahnem žalúzie. Vonku už príjemne svieti slnko,  no vôbec sa mi tam nechce. Najradšej by som bola keby už bol piatok, aj keď Ashley stále trvá na tej oslave a ja stále neviem, či je to dobrý nápad, necitím sa na to, aj keď mama by určite chcela, aby som to oslávila, je to predsa osemnástka.

Otvorím skriňu a vytiahnem z nej kraťasy a tielko. Rýchlo sa oblečiem, pretože mám pocit, že zase budem meškať a to fakt nechcem. Zoberiem si tašku a zídem po schodoch. Z kuchyne sa ozýva pomalá melódia nejakej pesničky z rádia. „Dobré ráno.“ Usmejem sa na babku sediacu za stolom. „Ahoj.“ Úsmev mi opätuje a ďalej sa venuje miešaniu kávy. „Babi, v piatok budem mať asi oslavu.“ Neisto jej poviem a sadnem si k nej. „Hm?“ pozrie sa na mňa a zdvihne obočie. „Tak vieš, chcela by som dom pre seba.“ Trochu zdvihnem kútiky úst a odvrátim zrak. „Ešte sa o tom porozprávame, ale ak si chceš pozvať priateľov nevadí mi to, môžem odísť.“ Usmeje sa a odpije si z kávy. Vydýchnem a chytím jej ruku. „Ďakujem.“ Pozriem sa jej do očí a postavím sa. „Vidíme sa.“ Žmurknem na ňu a výjdem z kuchyne. Obujem si čierne vans a oblečiem si čiernu košeľu na tielko. Prehodím si tašku cez plece a zabuchnem dvere.

Dangerous boy || h.sWhere stories live. Discover now