Dangerous boy 39

1.8K 102 5
                                    

„Mrzí ma to.“ Poviem a pomôžem mu vstať. Naozaj ma to mrzelo a bola som nahnevaná na Harryho. Liam za to nemôže, že sa mu páčim a tiež je len človek, no Harry nevie pochopiť, že nie som jeho majetok.

„Bolí to?“ opýtam sa, keď si sadne a ja sa opriem o lavicu. „Ani nie.“ Jemne sa usmeje. „Donesiem ti vreckovku.“ Poviem a prejdem k taške. Vytiahnem si vreckovky a jednu namočím do studenej vody. Znova sa vrátim k Liamovi a poddám mu ju. Položí si ju na ústa a utrie si už pomaly zaschnutú krv.

„Nie je to tvoja vina.“ Pozrie sa na mňa. Pozriem sa dolu, aby som mu videla do očí a nadvihnem obočie. „Liam je to len moja vina. Povedal si, že sa ti páčim a Harry je hrozne žiarlivý, aj keď už spolu nie sme.“ Nadýchnem sa a vydýchnem. Fakt ma hnevá ako sa správa.

Otvorí ústa na znak toho, že chce niečo povedať, ale zazvoní. Iba sa ospravedlňujúco usmejem a prejdem ku svojej lavici. Vytiahnem si učebnicu dejepisu a zrak mi zablúdi k Harrymu. Sedí v poslednej lavici a je zamračený. Je hrozný, odporný a nejdem ani pokračovať, pretože také slová aký je on ani neexistujú.

Keď sa naše oči stretnú rýchlo odvrátim zrak, no niečo mi stále hovorí, že sa mám pozerať. Musím priznať, že mi chýbajú jeho bozky, dotyky a proste chýba mi, ale každý vie, že on nevie byť s dievčaťom bez toho, aby nebol zlý. On nedokáže byť milý. Vlastne dokáže zažila som to, ale vydrží mu to hodinu, a hneď na to je zase odporný. Ja nechápem prečo je taký.

-

„Tak ten večer platí?“ pozriem sa na Ashley a Ninu psími očami, keď zazvoní po poslednej hodine. Nina sa pozrie na Ashley a naznačí jej, aby išla. Nakoniec rezignuje. „Fajn za hodinu sme u teba.“ Zasmeje sa a objíme ma. „Teším sa.“ Usmejem sa a objímem Ninu. Prejdem okolo lavíc až k dverám a otvorím ich, no do niekoho narazím. „Prepáč ja..“ nakuknem za dvere. „Vlaste nie prepáč.“ Usmejem sa, keď vidím, že som trafila Harryho. Ostane nahnevano stáť za dverami a zatne čelusť.

„Amy!“ zakričí, keď sa otočím, ale ignorujem ho. Dnes si užijem s babami a žiadny Harry nie. Prečo ma proste nenechá na pokoji? Prečo nejde za tou cundrou a nepretiahne ju? Vlastne, po čom inom on túži? Ľutujem, že som sa s ním vyspala.

Odbočím doprava a otvorím bránu pred naším domom. Odomknem a tašku hodím na zem. Už mám len trištvrte hodinu na to, aby som sa pripravila. Rýchlo sa najem a vybehnem hore do izby. Stále sa cítim zle kvôli Liamovi. Nechcem, aby Harry bil ľudí len kvôli tomu, že sa im páčim, ale tentokrát musím vážne Harryho vyhodiť z hlavy. Prečo na neho stále myslím? Preboha odíď z mojej hlavy!

Pokrútim hlavou a otvorím skriňu. Nemám chuť sa obliekať elegantne chcem sa cítiť pohodlne, takže si vytiahnem rifle, tielko a koženku. Položím ich na posteľ a prejdem do kúpelne. Stále mám pol hodinu. Vyčešem si vlasy do drdolu a tvár si opláchnem vodou. Nanesiem si trochu makeupu a špirálu, ktorú následne hodím do kabelky, preistotu.

Znova sa vrátim do detskej a oblečiem sa. V zrkadle na seba našpúlim pery a zoberiem si kabelku. Pomaly zídem po schodoch a v tom sa dvere zabuchnú. „Amy?“ ozve sa babkin hlas z chodby. Pridám na chôdzi a pozriem sa na ňu. „Chystáš sa niekam?“ usmeje sa a zakvačí si bundu na vešiak. „Idem s babami vonku.“ Úsmev jej opätujem. „Keď som ja bola v tvojom veku.“ Zasmeje sa a prejde do kuchyne a v tom niekto zazvoní. „To budú oni.“ Vydýchnem. Síce mám babku rada, ale keď začne hovoriť o tom, keď bola mladá, ach.

Otvorím dvere a usmejem sa, keď uvidím Ninu s Ashley. „Ahojte.“ Objímem ich a otvorím dvere viac, aby mohli vojsť. Obujem sa a prehodím si kabelku cez rameno. „Môžeme ísť.“ Usmejem sa. „Neviem kedy prídem, ahoj!“ zakričím babke do kuchyne a zabuchnem dvere.

Dangerous boy || h.sTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang