Ani neviem ako ale deň ubehol veľmi rýchlo. Zatiaľ som sa s nikým nebavila iba s Ashley. Som tak rada že je tu. Nezmenila sa je stále taká zlatá a detská. Zistila som že je tu máme pekného učiteľa telesnej. Volá sa Tomlinson,som zvedavá. Podľa Ashleyinho rozprávania je to kus,ja by som si aj tak nikdy nezačala s učiteľom.
Oči mi aj tak stále zablúdili k Harrymu. Celý čas iba sedel a niekedy prehovoril s Liamom ale iba zriedka. Je tak záhadný ale nechcela som sa na ňho pýtam,bolo by to veľmi nápadné.
„Čo keby si išla k nám? Mama sa určite poteší.“ Opýtam sa Ash,hneď ako výjdeme z triedy. „Jasné,strašne rada.“ Usmeje sa.
Cestou domov sa chcem Ashley spýtať na Harryho ale nedá mi to. Neviem prečo ale bojím sa vysloviť jeho meno ako keby ma mal počuť.
„Mami,neuveríš koho som priniesla.“ Zakričím,hneď ako vojdeme do bytu. „Brad Pitta?“ zasmeje sa. „Ashley? Si to ty?“
„Dobrý deň.“ Objímu sa. Mama ju vždy mala rada ako svoju dcéru,trávila u nás veľa času. „Ste stále krajšia.“ Polichotí jej Ash a ja sa zasmejem. „Dáte si niečo?“ iba prikývneme a mama zmizne v kuchyni.
Presunieme sa do mojej izby. Už sa to musím spýtať. Musím tú hlúpu vetu vysloviť. Strach mi to nedovolí ale zvedavosť je väčšia. „Čo je ten Harry zač?“ Ash si sadne ale ja ostanem stáť. „Prečo?“ pozrie sa na mňa. Prečo sa všetci musia pýtať hneď prečo? Nemôžu rovno odpovedať. „Ja len tak,bol záhadný a..“
„Fajn tak ti o ňom poviem.“ Potľapká miesto vedľa nej aby som si sadla. „Harry,Harry Styles. Poznám ho dva roky ale viem málo. Jeho rodičia zomreli keď mal päťnásť. Býva s tetou,ktorá si ho po smrti rodičov zobrala. Má najlepšieho kamaráta Zayna,je fakt fešák.“ Zasmeje sa. „Toto vedia o ňom všetci ale minule mi Liam hovoril že sa chcel zabiť. Ževraj toto všetko už psychicky nezvládal ale zachránili ho a chodil ku psychologičke,preto je taký uzavretý ale inak je v pohode. Raz ma pozval von ale iba ako kamarátku,on na vzťahy nieje.“ Dokončila a ja som ostala ako obarená. Nevedela som že toto,myslela som že je zlý ale nieje všetko tak ako vyzerá. „Všetko?“ Ash iba prikývla.
„Sendviče sú hotové.“ Vojde mama bez zaklopania. Ale uvedomí si že mala zaklopať. „Nevyrušujem?“
„Nie to je v pohode,polož to na stôl.“ Ukážem rukou na stôl a usmejem sa.
Položí tácku s jedlom a pitím a zas odíde. Stále som ako obarená. Čakala som hocičo ale že nemá rodičov a pokúšal sa zabiť,uf to je veľa aj na mňa.
„Si prítomná?“ zasmeje sa Ashley,keď už si berie sendvič. „Hej,hej jasné. Podáš aj mne jeden prosím.“ Usmejem sa. Zoberie sendvič a podá mi ho. Od tých hrianok som nič nejedla ale ani som si neuvedomila že som hladná.
„Počuj Ash.“ Poviem keď dojem posledné sústo. „Chodil niekedy Harry s niekým?“ neviem ani prečo som sa to opýtala,proste ma to zaujímalo. „V prvom ročníku chodil so Cindy ale potom sa s ňou rozišiel ale ona ho stále chce.“ Zasmeje sa. Milujem to na jej. Môže byť v hocijakej situácii ale stále sa bude smiať. „Prečo?“ teraz som ja tá ktorá sa pýta prečo,och. „Nikto nevie ale Cindy nechodila týždeň do školy.“ Povie nevinne a napije sa.
Žeby bol naozaj zlý? Bože prečo sa tu vlastne zaoberám Harrym,nepoznám ho a mala by som ho nechať na pokoji. Zmizni z mojej hlavy. „Zajtra píšeme z dejáku.“ Vytiahne nejaké učebnice. „A to aj ja?“
„Áno. Tejto učiteľke je jedno či si nová.“ Podá mi učebnicu dejepisu. „Toto.“ Ukáže celú stranu ničoho. Sú to iba slová ktoré nikoho nezaujímajú. „Neznášam to.“ Precerím cez zuby. „Ja viem.“ Zasmeje sa. „Tak ja pôjdem,tiež sa chcem učiť.“ Zoberie si veci a ja ju idem odprevadiť. „Tak zajtra,ahoj.“ Objímem ju a zatvorím dvere. Už sú štyri,fakt by som sa mala učiť,ale ako sa vidím nechám to na večer.
„Ashley už odišla?“
„Jop.“ Sadnem si k mame na gauč a zoberiem ovládač. „Ako bolo v novej škole?“ Zdvihne hlavu od časopisu. „Otras,ešte že tam je Ash.“ Nakoniec prepínanie kanálov vzdám,nič tam nieje. „A čo učitelia?“
„Neznášam fyzikára,má taký úchylácky pohľad.“ Postavím sa. „Nesúď hneď!“ pokarhá ma. „Ale fakt! Idem sa učiť.“ Zatvorím sa v izbe a ľahnem si ku dejepisu.
Koho vôbec zaujíma čo sa stalo v roku 500? Vôbec nechápem načo mi to je keď chcem byť speváčka,čo sa aj tak určite nestane.
Lost and insecure
You found me, you found me
Lying on the floor
Surrounded, surrounded
Why’d you have to wait?
Where were you? Where were you?
Just a little late
You found me, you found me
Začnem si pohmkávať pomalú melódiu mojej obľúbenej pesničky od The Fray a učebnicu z dejepisu hodím do tašky,mohla by som to aj vedieť,v škole si to ešte zopakujem.
Učila som sa dve hodiny. Zase mám ďalší deň za sebou a stále nemôžem z hlavy vyniesť Harryho a jeho krížik na ruke.
Po horúcej sprche konečne zaľahnem a zaspím.
-
Zase ráno ako každé. Umyjem sa,oblečiem,namaľujem a putujem do kuchyne ale nikto tu nieje. Na stole je papierik. Musela som odísť,prepáč. Máš tu peniaze niečo si kúp. Super. Zhrabnem peniaze a bežím do školy,nejako nestíham.
„Ahojte.“ Ashley aj Liam už sedia v triede. Iba sa usmejú. Kde je Harry? Preboha prečo ma to vôbec zaujíma. „Vieš to?“ pozrie sa na ma Ash. „Trochu.“ Zasmejem sa keď v tom vojde do triedy. Jeho kučery sa trochu nadvihnú prievanom,ktorý urobil keď otvoril dvere. Má pod okom monokel. Prečo sa tam vôbec pozerám. Otoč sa! Ale ja stále pozerám pokým sa naše oči nestretnú vtedy sa konečne otočím. V jeho očiach bolo niečo nezvyčajné. Strach,radosť a ani láska to neboli. Neviem to vyčítať. Bojím sa ho spoznať ale niečo mi hovorí že musím.
Ak to prečítate prosím okomentujte aby som vedela či to vôbec niekto číta lebo mi to príde že nie :/ :D a stačí aj vote len aby som vedela :) a povedzte či je to pekné ale zlé a či mám pokračovať :D ďakujem :3