Rýchlo položím Harryho mobil naspäť a chytím ten svoj. „Zvonil ti mobil,tak som pozerala koľko je hodín.“ Otočím sa a ukážem môj mobil. „Zvonil mi mobil o tretej v noci?“ nadvihne obočie. „Vlastne ti asi prišla SMS.“ Snažím sa byť nenápadná ale môj dych je príliš rýchly na to aby som sa vedela ovládať.
Harry sa postaví a zoberie si mobil. „Spi,ja sa hneď vrátim.“ Povie keď sa pozrie na mobil. Iba prikývnem a zošuchnem sa pod perinu. Prečo som to čítala? Teraz budem mať výčitky svedomia že som tú správu otvorila a určite sa prerieknem. Bojím sa Harryho. Určite to je niečo čo by som nemala vedieť.
Mykne ma keď počujem niečo buchnúť. Automaticky sa postavím a prejdem k dverám. „Kurva!“ počujem tlmene cez dvere. Pomaly nakuknem cez pootvorené dvere a vyhľadám jeho oči. Jeho ruka je ešte stále priložená ku stene čo znamená že do nej búchal.
„Si v pohode?“ poviem po tichu. Zatne čelusť a chce niečo povedať. „Povedal som ti že máš ostať spať,tak prečo si tam kurva neostala!?“ jeho hlas je vyšší ako predtým. Vyvoláva to vo mne väčší strach.
Cítim že sa trasiem. A keď si to Harry všimne uvedomí si že to nemal povedať. „Prepáč,ja..“
„Nie Harry mal by si ísť.“
„Ale Am...“
„Harry choď,ja proste niesom handra,ktorej chceš rozkazovať a proste v mojom dome nadávať nebudeš.“ Neviem ako to zo mňa vyletelo,ale nedokážala som to už v sebe držať.
„Am,ja som nechcel. Chcem sa zmeniť,ja už sľubujem že takýto nebudem.“
„Harry,“ prejdem si rukou do vlasov. „Povedala som áno,ale ja neviem či dokážem s tebou chodiť ak budeš takýto.“ Mám chuť mu vyhodiť na oči aj tú SMS ale to by som ja bola teraz tá zlá že som ju vôbec čítala.
„Fajn.“ Prejde okolo mňa do izby. Oblečie sa a posledný krát sa na mňa pozrie. „Prepáč,myslel som že to zvládnem.“ Zase ten pohľad ako prvý deň v škole. Neviem ho opísať. Je v ňom toľko emócií.
Keď počujem buchnúť dvere zošuchnem sa po stene dole a pritiahnem si kolená bližšie k tvári. Nechcem si to priznať,ale niečo k nemu cítim. Je to láska alebo nenávisť? Páči sa mi ako sa ma dotýka,vyvoláva to vo mne niečo iné ako som zažívala s Mikom.
Cítim slzu stekajúcu po mojom líci. Prečo plačem? Ja som ho predsa poslala preč. Vážne som si myslela,že je iný ako hovoria všetci,ale sklamala som sa. Je taký istý. Nechcem sa hádať,chcem mať vzťah s chalanom,ktorý ma bude ľúbiť a nie stále nadávať a mať tajomstvá.
Prejdem k posteli a zase si ľahnem. Keď sa pritúlim k perine pocítim jeho vôňu. Milujem ju. Áno milujem ju a aj Harryho...
-
Zobudím sa na zvoniaci mobil. Konečne som si nastavila budík. Ale keď si uvedomím čo sa stalo v noci,úsmev mi zmizne z tváre. Harry si tu nechal košeľu,preto to tu tak voňalo. Nemám odvahu mu ju vrátiť ale zoberiem ju do školy,preistotu.
Postavím sa a hneď ju hodím do tašky. Vykonám rannú potrebu a zídem dole do kuchyne. Vytiahnem si mlieko a nalejem si do polky pohára. Vždy keď ráno pijem mlieko celý deň som svieža,len sa bojím že dneska to nepomôže.
„Ahooj.“ Stretnem Nialla keď vychádzam z bytu. „Ahoj.“ Usmejem sa a hodím si kľúče do tašky. „Počula som že dneska berieš Ninu von.“
„Už keby si to ty nevedela.“ Zasmeje sa a otvorí mi dvere. Usmejem sa a prejdem okolo neho von. „Kde ju berieš?“
„Tak určite ti to poviem,lebo ja neviem že ste najlepšie kamarátky.“