Začalo to jako každý den.
Ráno sem vstala,oblékla se a nasnídala se. Potom sem vyrazila do školy , není to moc daleko jdu jen přes park a pak jsem ve škole. Když sem přišla do školy má první myšlenka byla : ,,ty krávy jsou opět ve škole ".
Naštěstí se objevila má nejlepší kamarádka Alex . Sedla si vedle mě a zazvonilo na hodinu , do třídy přišla učitelka a začala vykládat učivo . Po 6 hodinách utrpení jsem mohla jít konečně domů. Při cestě domů jsem přemýšlela proč se Alex dnes chovala tak divně ..... Na všechny byla nepříjemná a zlá , tohle se jí stává vždy , když je úplněk. Přišla jsem domů a napsala si úkoly , najednou mi přišla zpráva od táty ,, Z práce přijdu později udělej si večeři a jdi brzo spát😉" Udělala sem si večeři a šla si lehnout do postele , nemohla jsem usnout a tak sem se šla projít. Mám takové své místo , kde se dá dobře přemýšlet. Samozřejmě že sem šla na to místo , když sem byla v půlce cesty tak sem slyšela vytí , zatím sem si toho nějak nevšímala , ale čím blíž jsem byla tomu svému místu tím víc se to přibližovalo .
Došla jsem až tam a uviděla sem tam Alex ..... Alex tam stála a vyla což bylo docela strašidelné , aby si mě nevšimla, tak sem skočila do nejbližšího keře v okolí. Dívala sem se skrz keř na Alex , nemohla sem uvěřit vlastním očím Alex se proměnila ve vlka !? ,, To snad není možný" špitla sem si pro sebe .
Když tam odsud Alex nebo co to bylo zmizela. Tak sem utíkala co nejrychleji domů , když jsem přišla rychle sem si lehla do postele , kdyby nedej bůh přišel táta a viděl mě vzhůru. Asi po 2 hodinách sem usla . Ráno sem vstala a z kuchyně jsem slyšela ,, Pojď dolů Samanto snídaně je hotová"
Sešla sem dolů , pozdravila tátu a snědla tousty. Když sem dojedla vzala sem tašku a šla do školy. Viděla sem Alex a měla strašně moc dobrou náladu , první 2 hodiny sem to nějak moc nevnímala , no a potom mi to prostě nedalo a já jí řekla že jsem ji v tom lese viděla. Alex mi jen řekla že to musel být sen .....
,, To není možný , já tě tam viděla!"
Alex se jen podívala a řekla ,,100% to byl sen Samanto , vždyť mě znáš od narození"
Možná to byl sen ale já , já sem tam byla viděla sem to na vlastní oči!? Nebo fakt ne? Alex znám celej svůj život to bych to věděla ne?? No asi bych to měla přestat řešit .
ČTEŠ
Já Vlkodlak (Oprava !!)
Fantasy//Jen chci upozornit. Kniha Já Vlkodlak, je má úplně první. Byla to jen zkouška, takže text obsahuje až příliš gramatických chyb.\\ Ahoj jmenuji se Samantha Je mi 17 let,žiju poklidný život se svým tátou. Máma mi umřela ,když mi byly čtyři roky. Mám...