Kapitola 15

501 31 0
                                    

,,Ahoj Sam" řekne táta ,když přijdu domů ,,Ahoj tati"odpovím mu ,,Co je?" zeptá se ,,Co by mělo zase být?!'' zeptám se ,,Samantho! To já nevím proto se ptám!" řekne táta trošku naštvaně ,,Promiň,jen sem hotová z těch úkolů a tak dále" ,,Dobře" hned co to táta řekne jdu si lehnout do pokoje na postel a usnu..

Crrrrrrrrrrrrr
Odevřu oči,vypnu budík a vstanu. Jdu do kuchyně a na stole mám snídani a na lince papír  "Promiň musel sem do práce"
Najím  se a jdu do školy , jen co vyjdu před barák vidím Kevina jak vychází taky ,,Ahoj" zařvu on se otočí a mávne na mě.
Sešli sme se na chodníku ,,Čuus" řeknu ,,Ahoj" odpoví mi ,,Jestli nechceš neodpovídej ,ale jak to u vás včera dopadlo?" zeptám se nejistě ,,V pohodě, nakonec přišel táta a máma přestala brečet.. Táta si o tom se mnou promluvil a ještě mi radil co mám dělat příště" řekne z vesela ,,Aha.." řeknu a nakonec jsme před školou...

Vejdeme společně do třídy a všichni na nás koukají ,dokonce i Alex. Jdeme si sednout na místa ,když si sednu otočí se na mě Nikolas a říká ,,To si Camerona vyměnila tak rychle jo?" já se na něj jen otočím a řeknu ,,Drž klapačku nebo ti tam nacpu to učení" on na mě jen kouká a radši nic neříká... Kevin  má výbuch smíchu ,když to zaslechne ,,A ty se směješ čemu?!" řeknu a strčím do něj ,,Ničemu" odpoví a já se jen usměju.
Do třídy vejde učitelka ,,Dobrý den děti" ,,Dobrý den" odpoví třída. Najednou se ozvou 3 zaklepání na dveře ,,Dále" řekne učitelka ,když se odevřou dveře stojí tam Cameron ,,Pardon..Nestíhal sem" řekne ,,Jdi si sednout na místo" odpoví mu učitelka ,,Paní učitelko?Mohl bych vás o něco poprosit?"  ,,Ano?O co?" ,,Mohl bych si sednout jinam?" ,,Dobře jdi ke Kevinovi" řekne a Cameron vypadá hodně naštvaně ,ale jde si tam sednout.
Když zazvoní na přestávku ,tak se na mě Kevin otočí ,ze srandy do mě strčí a řekne ,,Co je?" ,,Nic" odpovím mu ,,Ale jo něco jo!Poznám to na tobě ,poznal sem to i když si seděla u toho ohně a zírala do něj " řekne a Cameron se na mě otočí taky ,,Jo a pak že tam nikdo nebyl!Co?" řekne, Kevin se na něj otočí a řekne ,,Ty nemluv!Nechal si ji jít!Nech ji prostě být!!" ,ale Cameron místo toho aby držel hubu řekne ,,Já mám držet hubu? Si myslíš že si něco víc?! Nebo co?!To je moje a její věc!" ,,Tvoje a její? Hej kámo nechal si ji jít!! A ona za to nemohla!" vyletí z Kevina ,,Chceš přes hubu hned nebo až potom" začne vyhrožovat Cam ,,Hej!! Nechte toho!!Ty si jdi věřit instinktům a bůh ví čemu ještě a mě nech být!! Já sem s Kevinem šťastná!" vypadne ze mě ,Cameron se zvedne a chce dát Kevinovi pěstí ,jenže já mu stoupnu do cesty a schytám jí. Najednou se zvedne Kevin a pustí se do Camerona ,já si chytnu nos a jdu je roztrhnout ,,Heej!!Camerone!Nech toho!!" ,když to dořeknu Cameron se zvedne a řekne ,,Jo dobře! Děláš jako bych za to mohl já!" otočí se na Kevina a dodá ,,A s tebou si to ještě vyřídím!Já vím jak se tě provždy zbavit!" a nakonec odejde za učitelkou že je mu zle zda nemůže jít domů.

,,Jsi v pohodě?" zeptá se Kevin ,,Já?Já jsem úplně v pořádku, ale ty??Jak je tobě?" zeptám se ,,Mě je dobře vždycky i kdyby mě srazilo auto" řekne s úsměvem na tváři ,,To není vtipný!" řeknu a on mě obejme.Začne zvonit a my jdeme na místa..
Po 6 hodinách konečně domů.

,,Ahoj" řekne Kevin ,když vyjdu ze školy ,,Čus" odpovím mu ,,Jdeš taky domů?" zeptá se ,,Jo jdu" odpovím ,,Sam?Co se děje? Od té doby co se tam ten nechci říkat co,objevil jsi divná" ,,Promiň..Prostě mě nasral.Tobě ubližovat nebude!!" ,,Ježiši ať mi udělá cokoliv ,mě se nic nestane. To spíš pokud udělá něco tobě tak říkám že ho zabiju!!" řekne Kevin a já si jen povzdechnu v tu chvíli mě obejme a já mu obětí oplácím ,,Sam?Mužů otázku?" ,,No?" ,,Jak si řekla že jsi se mnou šťastná? To si myslela vážně?" zeptá se mě a najednou se mi rozbušilo srdce jako o závod ,,Počkej buď v klidu ,cítím jak ti strašně  rychle buší srdce" dodá k tomu a já jen řeknu ,,No.. Tak to prostě je ,já nevím proč ,ale ty se ke mě chováš  strašně pěkně a já nevím prostě se s tebou cítím strašně pěkně a v bezpečí.. prostě je mi s tebou omnohem lépe než s Cameronem"  ,,Po pravdě já se s tebou  taky cítím lépe než s Marikou, prostě s tebou od té doby co jsem tahle stvůra něco cítím.. " řekne a mě se hrnou slzy do očí ,,Nebreč" řekne Kevin.

Já Vlkodlak (Oprava !!) Kde žijí příběhy. Začni objevovat