Kapitola 5

943 60 0
                                    

Crrrrrrrr uslyšela sem budík.
Takže sem vstala,oblékla se a udělala raní hygienu. Hned po té sem sešla schody a udělala si snídani , při jedení snídaně přišel táta a řekl ,,Dobré ráno , Samantho? Mám dotaz, nechtěla bys jet dneska do obchoďáku?? Klidně tě omluvím i ze školy." Já jen s radostí přikývla, táta zavolal učitelce že že musím na očkování. Hned co se oblékl sem nasedla do auta a vyrazili sme.
Dojeli sme do obchoďáku a první kam sem zamířila byl obchod s oblečením. Ten obchod miluju s Alex sme tu dřív trávili hodiny, vybrala sem si černý croptop a kraťasy. Hned potom sem zamířila do obchodu se šperky, táta se divil že to tam tak dobře znám, aby ne když sem tu dřív strávila třeba i celý den. V obchodu se šperky sem si vybrala přívěšek s písmenem S.
Chtěla sem jít ještě do obchodu s hygienou ,ale táta řekl že se půjdeme najíst a pak půjdeme do dalšího obchodu. Táta si dal kebab a já tortilu,hned co sme to dojedli táta řekl že potřebuje sako a že já jsem jediná kdo by mu s výběrem mohl pomoct. Já se jen usmála a řekla že mu s radostí pomůžou, jen mi trošku nešlo do hlavy na co zrovna táta potřebuje sako.No neřešila sem to a šla s ním k obchodu s pánským oblečením, tátu sem posadila na jednu židli , ať tam čeká. Bylo to hned u bot takže sem mu nabídla ,ať si prozatím vybere boty.
Šla sem hledat kravaty, když sem se vracela , tak mi zazvonil mobil , podívala sem se kdo mi píše a narazila do osoby. Když sem se podívala na tu osobu zajistila sem že je to Cameron ,,Jé ahoj Came. Co ty tady?" Cameron se jen usmál a řekl ,,Vybírám sako" s trošku smutným výrazem. Proto sem se ho zeptala co se stalo a on mi řekl ,,Víš každej to nemá jednoduchý ,no mám dojem že ty tomu budeš rozumět" v půlce jeho věty mi zazvonil mobil a byla to zpráva od táty kde jsem.
Mě nenapadlo nic jiného než se zeptat Cama na číslo, Cameron mi ho dal úplně s klidem. Šla sem za tátou a přinesla mu kravatu,sako a tepláky k saku. Táta mi poděkoval a řekl ,,Tady máš nějaké peníze a jdi si koupit co chceš, já se ještě stavím v obchodě s nábytkem." já jen poděkovala a odešla.
První co jsem udělala bylo že jsem napsala Camovi jestli má čas , že se sejdeme třeba v obchodě se zmrzlinou. Cameron odepsal hned ,,Do 5 minut jsem tam ahoj" Já už čekala ,na jednou se objevil Cam a já řekla ,,Ahoj,chtěl si mi něco říct ale nedopověděl si to." On se na mě zase podíval a řekl ,,No víš každej to nemá lehký , ty tomu budeš snad rozumět. Před týdnem jel můj táta z práce, táta pracoval v cizině takže sem ho moc nevídal ,jako vztah sme měli vnikající jsou to ani né 2 měsíce co tam pracoval.... No ale když jel domů tak ho srazil náklaďák a táta to nepřežil.... " viděla sem Camovu smutnou tvář , nenapadlo mě nic jiného než ho obejmout. Cam mi obětí opětoval , a já řekla jen ,,To bude dobrý ,neboj se " Cam se usmál za co sem ráda. Ještě asi 30minut sme si o tom všem povídali a pak se mě cam zeptal ,jestli nebudu chtít jít někdy ven a já s nadšením odpověděla ,,Jo klidně" Potom už jen řekl že musí jít ,že mi napíše na číslo.
Když odcházel tak mi táta napsal sms ,že se za 10minut sejdeme u auta. Když jsem přišla k autu táta už tam byl , já nasedla a táty první otázka byla ,,Kdo byl ten chlapec se kterým si byla u zmrzliny? " já se na něj otočila a řekla ,,Ty si mě sledoval nebo co?" táta jen řekl ,,Ne ale šel sem okolo" s úsměvem na tváři. ,,Je to kamarád" řekla sem , táta se usmál a řekl ,,Dobře,dobře ale bylo by super ,kdyby sis někoho našla " já se ušklíbla a řekla ,,No možná pro tebe já si teď nikoho nehledám a zatím ani hledat nehodlám" táta už neodpovídal.
Když sme dojeli domů tak sem se najedla a šla sem se dívat na filmy. Po 3 dokoukaních filmech mi přišla zpráva :
Cam -,,Ahoj , tady Cam. Co třeba jít ven zítra ve 2??"
Já - ,,Ahoj , jo klidně jak chceš. Ale kde??"
Cam -,,Třeba v parku? "
Já - ,,Dobře"

Já Vlkodlak (Oprava !!) Kde žijí příběhy. Začni objevovat