Kapitola 20

463 33 1
                                    

Sedím u Kevina dveří a poslouchám zda žije ,,Žije?" uslyším Keva ,,Vážně Sam?Já jsem mrtvej!Chápeš to?! Jsem prostě jen chodící mrtvola" ,,To neříkej!!Prosím!! Ty žiješ! Já to vím!!" ,,Ty to nechápeš" řekne s ironickým úsměvem a já už neodpovídám, zvednu se a jdu za Elou.

,,Elo?" ,,Ano?" ,,Jak dlouho tam byl minule? Jak dlouho chodil k tomu psychiatrovi??" ,,Sam..." řekne pak je asi minutu ticho a ona k tomu dodá ,,Byl tam asi 2 týdny a k doktorovi chodil rok" ,,Aha.." ,,No..a hele spy v našem pokoji já se vyspím na gauči" ,,Ne!To ne" ,,Jo! A žádné výmluvi" ,,Dobře tedy tak já jdu ahoj" ,,Ahoj"

,,Sakra!!" řeknu po hodině a půl pokušení usnutí,zvednu se a jdu ke Kevinovím dveřím ,,Keve?" ,,Ano?" ,,Mužů dál?" ,,Promiň" ,,Dobře..chápu" ,,Sam?Nechápeš" já neodpovídám ,,Pojď dál" řekne z ničeho nic,já odemknu dveře a jdu dál.

,,Promiň pokud budu reagovat nějak přehnaně,zle a nebo pokud ti nedej bůh budu chtít něco udělat" ,,V pohodě" ,,Samantho!" ,,Co?" ,,V pohodě? Co kdybych tě zabil? Hmm?To by doopravdy nebylo v pohodě!" ,,Dost lidem by se ulevilo" řeknu ,Kevin se zvedne chytí mě za ruku a řekne ,,Sam?! Tohle nikdy NIKDY neříkej!" ,,Dobře promiň " ,,Díky" řekne a obejme mě ,,Asi půjdu spát" řeknu a sem na odchodu ,když v tom mě zastaví a políbí ,,Dobrou" řekne ,,Dobrou" odpovím a jdu do pokoje.

,,Opět škola " ozve se myšlenka v hlavě. ,,Jak já jí nenávidím!!" řeknu ,když před ní stojím a v tom zahlédnu Cama on se ke mě rozejde ,,Ahoj" ,,Aa-Ahoj" odpovím ,,Co chceš?" zeptám se ,,Popovídat si" řekne s úsměvem ,,Aha" odpovím mu chvíli si tedy povídáme ,úplně s klidem a najednou s něj vypadne ,,Proč Kevin?" ,,Protože ho miluju?" ,,Jo a on tebe?" ,,Jo!" ,,To určitě! Já narozdíl od něj k tobě něco cítil!" ,,Tím chceš říct ,jako co?" ,,To že je upír ,tím pádem je mrtvý a tím pádem nemůže nic cítit!" ,,Ne!To ty nic necítíš" prsknu po něm a odejdu.

O přestávku se ke mě opět otočí Cam ,,Já že nic necítím ?On ti úplně oblbl hlavu!!" ,,Nech mě být!" ,,Dobře ,víš že je Melisa alfa?" ,,Cože?!" ,,No..Je to ta nejlepší alfa co může být a umí rozhodovat ,dokonce si říkám že je lepší jak tvá máma" ,,Cože??!?" křiknu po něm ,,Pravda" ,,Já ti dám pravdu!" řeknu a odcházím. Sedám si daleko od něj ,,Kde to sedíš Samantho?" řekne učitelka ,,Na židly že by?Hm?!" ,,Samantho!Nebuď drzá jinak budeš mít poznámku!" ,,JoJo" odpovím si pro sebe a všichni na mě koukají..

Když zazvoní na přestávku,odchytí si mě učitelka ,,Samantho?" ,,Ano?" ,,Co se stalo?" ,,Co by se mělo stát?" ,,Nevím, proto se tě ptám" ,,Nic se nestalo" řeknu s falešným úsměvem a učitelka odchází.
Vejdu do třídy a slyším Camerona hlas ,,On tě změnil" ,,Jo a jak ty to můžeš vědět? Co ty víš třeba si to byl právě ty?" ,,Já?A zhoršit tě?Too joo!Já tě chtěl vést jen a jen k tomu dobrému" ,,Jo dobře" řeknu a odcházím.

Po dalších 4 hodinách jdu konečně domů.
,,Ahooj" řeknu když přijdu k Leetovim domů ,,Ahoj Sam" ozve se hlas z obýváku zněl jako Keva. Běžím do obýváku ,ale čeká mě zklamání je to Kevina táta ,,Co je?" ,,Já myslela že jste Kevin" ,,Neboj se je v pohodě ,byl sem ho zkontovat a odpovídal mi,jediné co mě štve je že jsou brzy vánoce a on tam bude nejspíše i na ně" ,,Já se ho pokusím přemluvit, alespoň na ty vánoce " ,,Dobře díky Sam" ,,Nemáte za co"

,,Kevine?" ,,Ano?" ,,Chci se s tebou na něčem domluvit" ,,Joo dobře pojď dál" vlezu dovnitř a všude jsou papíry s nápisema "Drž se--Klid--Žádná krev!--Nikdy víc" ,,O čem chceš mluvit?" ,,Nooo nevím zda ti to říct zrovna teď" ,,Ty máš strach?" ,,Ne" ,,Máš já to cítím" ,,Nemám!" ,,Když ne tak se mi pojď podívat do oči a říct to o čem si chtěla mluvit" jdu tedy k němu i když teď mám tak trošku strach ,podívám se do očí má je červené ,,Keve?" ,,No?" ,,Vážně nepotřebuješ krev?" ,,Heh!Proč myslíš že jo?Kvůli těm očím? To je když ji mám dost a ne když ji potřebuji" ,,Cože?" ,,Slyšelas dobře ne?" ,,Kde si ji vzal?!" ,,Není tu málo zvířat" ,,Kevine!" ,,Co je?!" ,,Prosím nech toho..Tak vyjdi ven a nebudeš muset zabíjet zvířata" ,,Nech toho, já to ale potřebuji chápeš to?! Jo vyjdi ven dobře ale pokud půjdu budu zabíjet lidi" já jen povzdychnu a sednu si na zem.
,,Ty si mi poradila abych pil krev zvířat" ,,No.."  ,,No tak vidíš" ,,To je tak těžký " ,,No jo no,se mnou to bude těžký " ,,Dobrý, to dám" ,,Dobře, když myslíš" ,,Ty mi nevěříš?On měl asi pravdu" prsknu a odcházím ,,Kdo měl pravdu?! A v čem?" ,,To je jedno ahoj" ,,Není! Samantho není!!" ,,Je!" křiknu a prásknu dveřmi a odejdu do pokoje.

Po půl hodině se odevřou dveře ,,Sam?!" ,,Ty si vylezl?" ,,Jo ty si důvod abych vylezl!" ,,Já?" ,,Ano ty..Moc tě miluju a zajímá mě ,kdo na tebe mluvil když sem u toho nebyl"  ,,Já tebe a mluvil na mě Cam" ,,Cameron?" ,,No" ,,Dobrý"  řekne a odchází dolů.

A já jen slyším ,,Mami už je mi líp"  ,,Vážně?" ,,No..a hele nemusím chodit k tomu psychiatrovi? Po pravdě mi stačí být se Sam a jsem v pohodě.. A v pondělí bych šel už i do školy"  ,,Noo,proberu to s tátou a jestli chceš tak dobře..Jen chci aby Sam spala u nás v pokoji jo?" ,,Co?Proč? Já ji nic neudělám!" ,,Dobrý, tak jak bude chtít ona" ,,Dobře ,díky a já si jdu uklidit ten bordel" ,,Dobře ahoj."

,,Sam?" ,,Ano?" ,,Pomůžeš mi?" ,,Jo hned jsem tam" řeknu a zvedám se z postele ,v tom mi přijde zpráva od Camerona?

Zpráva :

Cam : Jo a ještě poslední věc!

: Jaká?

Cam : Jestli z tebe udělá upíra,nebo tak něco.. ZABIJU HO!

: I kdyby je to jen a jen moje věc! A tobě to může být u prdele!

Cam : Ne! Nemůže😉

: Jo může! Zbohem! mi nepiš..Nemluv na a ani nic jiného! Zbohem!!

Cam :  Dobře, tamto platí!

Konec zpráv

Já mu dám...Počkej! Ozve se mi myšlena v hlavě.
,,Kdo ti to psal?" zeptá se Kev ,,Táta" ,,Aha, dobře."

Já Vlkodlak (Oprava !!) Kde žijí příběhy. Začni objevovat