Kapitola 3

1.3K 67 0
                                    

Po tom co to táta dořekl se zvedl a odešel , připadal mi smutný. Docela mě to mrzelo a doufám,  že se k takovému tématu už nedostaneme ,aby nebyl smutný jako teď..
Pár minut mi trvalo si to všechno srovnat v hlavě, tak po půl hodině sem si to všechno ujasnila a šla si lehnout.  Probudila sem se okolo 4 ráno , něco takového se mi nikdy nestávalo . Tak sem se zvedla z postele a sešla schody dolů do kuchyně udělala sem si mléko a šla se pokusit znovu usnout, jenže se to nepodařilo. Po hodině pokoušení sem napsala Alex zprávu :  "Ahoj Alex , tady Samantha tak jak předpokládám tak budu asi taky trošku....nenormální...?? Mohli bychom se zítra sejít?"
Alex odpověděla do 5 minut : " Ano mohli tak v 1 odpoledne na tom místě jako minule".  Potom už mě docela štvalo to nespaní , takže sem si vzala prášek na spaní ....
Druhý den sem vstala v 11 hodin
Sešla sem schody a jediné co jsem slyšela bylo :,, Ještě že je sobota co??" . Já se jen usmála a řekla :,,To máš pravdu tati". Snažila sem se nenavázat na včerejší téma , jenže to za mě udělal táta.... Řekl že se mi omlouvá za to že odešel beze slov , ale já ho v půlce věty přerušila  : ,,Tati ... Já to chápu , jestli nechceš o mámě mluvit tak se o ní bavit nebude !".  Táta mě pohladil po vlasech a řekl : ,,Jak chceš zlato".
Podívala sem se na hodiny a bylo půl jedné , takže sem řekla tátovi že půjdu ven. Táta jen přikývl a já odešla , přesně v 1 sem byla na místě ,ale Alex nikde....
Najednou slyším z dálky vytí takže sem si řekla že to bude Alex ,jenže přiběhl jeden "vlkodlak" a pak další a další přiběhlo jich sedm.... Najednou se jeden z nich proměnil a byla to Alex díky bohu..
Najednou se začaly proměňovat i ostatní... A Alex začala :  ,,Takže ,když teď budeš patřit do naší "smečky"  tak bych tě mohla seznámit" Začala mě seznamovat se smečkou ..ale mě zaujala jen jedna jediná osoba ve smečce , což byl kluk jménem Cameron , on byl takový jiný takovej  okouzlující ...
Smečka mě přijmula docela dobře až na Melisu , ta je pořád taková zákeřná a zlá mám dojem že je nerada , když ve smečce přijmou někoho jiného...  Domů sem přišla až tak okolo 10 hodiny  ,jediné co sem tam našla byl papírek od táty kde stálo : ,,Promiň zlato musel sem do práce , brzy se vrátím".  Nedávala sem si ani večeři a šla rovnou spát ,z dnešního "tréninku" sem byla docela dost utahaná. Když sem si lehla tak sem se dívala na videa na YouTube , najednou mi přišla zpráva na messengeru v níž stálo : ,, Ahoj Samantho to jsem já Cameron , Alex ti vzkazuje že zítra v 10".  V tu chvíli sem položila mobil a šla spát , abych vůbec ráno vstala. Budík sem měla nařízený na 8 hodinu ..
Ráno jsem vstala přesně v 8 hodin a vzala si na sebe něco na ven , když sem byla obléklá tak sem šla zkontrolovat tátu jestli je doma. Naštěstí byl doma a byl v pořádku , další štěstí bylo že spal, takže sem mu napsala na linku dopis a šla ven. Sešla sem se s Alex , stejně sme museli čekat na lidi ze smečky , popravdě trvalo to všem půl hodiny. Když všichni přišli přišla na řadu ta nejhlavnější věc ... samozřejmě že proměna ve vlkodlaka , povedlo se mi to až po páté ... Mezi tím ze mě měli všichni velkou srandu ..... Nechápu co na tom bylo vtipné ...
Když se mi to konečně povedlo tak na me všichni koukali jak na zjevení, potom se začaly proměňovat i oni a klanět se . ,, Proč se mi klaníte ??" pronesla sem. Alex jen odpověděla ,,Alfa se vrátila!!"  ,,  Jak jako Alfa??"odvětila jsem..  Alex řekla jen ,, Neboj to se vše ještě dozvíš".  Proměnila sem se zpět do lidské podoby a měla spoustu otázek , ale podívala sem se na hodiny a bylo 9 hodin takže sem musela domů....

Já Vlkodlak (Oprava !!) Kde žijí příběhy. Začni objevovat