Crrrrrrr
Ráno se opakuje jako každý den.Za 30minut osm vyjdu z baráku a uvidím Kevina jak na mě mává mávání mu oplatím a opět se sejdeme na chodníku.
,,Ahoj lásko" řekne ,,Ahoj" odpovím a políbíme se, jdeme přes park do školy ,,Jak já to tu nenávidím" řeknu ,,Ne asi" řekne Kevin a oba se začneme smát jak debilové.Vejdeme do třídy a přiběhne ke mě Alex ,,Co si to?!" řekne ,ale nedokáže to doříct ,,Já nevím..Alex já nevím! Neudržela sem se! Nemá něco takového dělat!Může si za to sám!" odpovím jí ,,A jak si za to může? To že si si začala s upírem? To není jeho vina!To bys měla pochopit!!A nedělat z našeho nepřítele přítele!" ,,Ale on není nepřítel!" řeknu vztekle ,,To si myslíš ty!!Včera sem v lese našla tělo turisty!?Mělo na krku obtisk upířích zubů!" řekne ,,Jo?Vážně? Ale Kevin byl celé 3 dny semnou!! A on nepije krev lidí ale zvířat!" ,,Jo a to ti řekl on? No víš co ty si věř jemu ,ale tím pádem už nejsi ve smečce! A pokud ho budeš bránit můžeme zabít i tebe" řekne Alex a přesně tyhle slova se mě dotkla u srdce nejvíc ,,Dobře!!" řeknu vztekle.
Crrrrrrrrrrrr
Začalo zvonit na hodinu a já sedím v lavici,koukám do blba a přemýšlím nad tím co Alex řekla.
,,Jak mohla něco takového říct? Že klidně zabije i mě? Že nepatřím do smečky?Já ji dám!! Ať se bojí až si pro Kevina přijde!" ozývá se mi v hlavě celou hodinu.,,Sam?Sam?" slyším jak na mě Kevin mluví ,,Promiň ,přemýšlela sem" řeknu ,,To je dobrý" řekne a chytí mě za ruku v tu chvíli se na nás Alex podívala tím pohledem "brzo to tak nebude nebojte se" po pravdě? Mám docela strach.. Né o sebe ale o Kevina.
Po škole sem šla s Kevinem domů, Kevin mě chytl za ruku ale mě to nevadí jsem ráda že to předtím chápal a netlačil na mě jako Cam..
,,Ahoj tati" řeknu když dojdu domů ,,Ahoj Sam..Hele mám menší problém" řekne táta ,,Jakej?" zeptám se ,,No musím odjet pryč ze státu a nevím na jak dlouho ,no a nenapadlo me nic jiného než aby si zůstala u Leetovích? Co ty na to?" ,,Jo dobře.. A kdy odjíždíš?" ,,Už dnes v 9 večer s rodinnou Leetovích je to domluvené ,jdi si zabalit věci a hned co si zabalíš jdi k nim ,už je to tak domluvené" ,,Dobře " řeknu a jdu si zabalit věci ,když mám hotovo jdu přes zahradu a jsem u Leetovích.Zazvoním a ve dveřích stojí Ela ,,Ahoj" řeknu ,,Ahoj už je to vše domluvené jdi si nahoru do pokoje vybalit věci" řekne Ela s nadšením.
Jdu nahoru a tam vidím Kevina ,,Ahoj" řeknu a zasměju se ,,Ahoj lásko" odpoví mi ,,Mužů se tě na něco zeptat?" ,,No?" ,,Kde mám ten pokoj?" zeptám se ,,Nemáme pokoj pro hosty takže u mě" řekne Kevin s úsměvem ,,Jako fakt?" zeptám se ,,No" odpoví a já jdu k němu do pokoje si vybalit věci.
,,A kde budu spát?" zeptám se ,,Se mnou ne?" odpoví mi Kevin ,,No to teda ne!" ozve se Ela a já se jen usměju ,,Kevine ty budeš spát na matraci a Samantha na posteli" dodá ,,Noo tak joo" zařve Kevin a zabouchne dveře.
Přijde ke mě a začne mě líbat ,,Kevine" řeknu ,,Ano?" ,,Ne?" řeknu a on toho nechá ,,Proč?" ,,Protože?" odpovím mu.,,Večeře" ozve se z kuchyně ,když dojdeme do kuchyně na stole leží kaše a obalovaný sýr.
,,Děkuju" řeknu ,,Neděkuj" řekne pan Leet ,,Dobře" odpovím mu.
Když všichni dojíme řekne pan Leet ,,Hlavně dlouho neponocujte" a mrkne na Kevina já jdu do pokoje ,ale s Kevinem chtěla Ela ještě mluvit ,když sem šla po schodech slyšela sem jen "hlavně měj ochranu" málem sem dostala výbuch smíchu ,ale přeci sem u sousedů..
ČTEŠ
Já Vlkodlak (Oprava !!)
Fantasy//Jen chci upozornit. Kniha Já Vlkodlak, je má úplně první. Byla to jen zkouška, takže text obsahuje až příliš gramatických chyb.\\ Ahoj jmenuji se Samantha Je mi 17 let,žiju poklidný život se svým tátou. Máma mi umřela ,když mi byly čtyři roky. Mám...